viata pivotilor

Probleme, modificari, reparatii.

Moderators: costy84, socratee

Post Reply
mihai aro
Membru Devotat
Membru Devotat

viata pivotilor

Post by mihai aro »

am si eu o intrebare pentru cei care se plimba cu 24, cam cat va tin pe voi pivotii ( fie inferiori fie superiori ) ca mi se pare ca ai mei sa-u dus prea repede  :-L  $-)

Cyrus The Virus
Incepator
Incepator

Re: viata pivotilor

Post by Cyrus The Virus »

2 ani si am mers cu grija :( , din 4 unul are joc dar e din cauza mecanicului cred. pe o parte a fost un mecanic si pe cealalta altul, si acum se cam vede clar care pe ce parte a lucrat
alex
Membru legendar
Membru legendar

Post by alex »

20.000km pana acum, 4000 forestier, ok deocamdata. ii gresez cat de des.
happily mending an Aro 320 D127
mihai aro
Membru Devotat
Membru Devotat

Post by mihai aro »

mica nota rectificativa (pivotii superiori sunt de tip nou cu bila (tip pejo) sa inteleg ca nu sunt un mecanic bun o sa ma duc la altii sa ii monteze ,da daca nici la aia nu tin? sau merg prea tare pe langa drum sau prea mult ?

amicul
Membru de elita
Membru de elita

Post by amicul »

Vezi ca sunt de doua feluri, setul de pivoti ( de fabrica si de SRL ).
Eu nu prea am tinut cont la ei cind i-am schimbat, iar acum ii schimb iar.
Prietenia este la fel ca banii, este mai usor de facut decit de pastrat
mihai aro
Membru Devotat
Membru Devotat

Post by mihai aro »

sa zicem ca gasim si de fabrica, dar daca nici astia nu tin atunci ce sa mai pun? ma-m gandit la un moment dat sa-i fac din teflon sa vad daca tin (ca o paranteza ,de gresat ii gresez cam la doua luni ,capete pivoti si cardane)
SERGHEI
Banat
Banat

Post by SERGHEI »

mihai aro wrote:   sa zicem ca gasim si de fabrica, dar daca nici astia nu tin atunci ce sa mai pun? ma-m gandit la un moment dat sa-i fac din teflon sa vad daca tin (ca o paranteza ,de gresat ii gresez cam la doua luni ,capete pivoti si cardane)