Ajutor la un M207 capricios
Moderators: mariusjaz, socratee
- tavi74
- Membru
- Posts: 110
- Joined: 22 Nov 2012, 23:32
- Location: Talmaciu Sibiu
Ajutor la un M207 capricios
Deocamdata ma cam chinuie mersul prost al motorului , fiind M207 mi se pare foarte antic fata de L27.
Galeria de admisie mi se pare o prostie mare , cu separarea cailor de admisie pe cilindri .
M-a chinuit cam 3 luni de zile motorul asta . Acum dupa ce l-am trecut iar pe platini (la recomandarile domnului George Pantelimon ), merge binisor , chiar acceptabil , dar are un tacanit metalic, ridmic in relantiu si creste ridmul cu turatia motorului .
Nu este bataie de bolt ca am controlat bolturile si sunt noi , nu este bataie la colbutori ca sunt reglatei la 0,45 mm , cred ca este bataie de joc fata de toate cunostintele mele de mecanic acumulate in 15 ani .
In ultimi 15 ani am facut reparatii capitale la multe motoare si acum ma ocup profesional cu restaurari de oldt timere , dar motorul M207 m-a dat peste cap , este altceva decat ce am mai facut pana acum.
Daca are cineva vreo idee de la ce ar putea sa fie tacanitul asta , va rog sa ma ajutati cu o informatie.
Mentionez ca motorul este aproape nou , rulajul masinii este de 300 Km , sau de maxim 2200 Km .
Galeria de admisie mi se pare o prostie mare , cu separarea cailor de admisie pe cilindri .
M-a chinuit cam 3 luni de zile motorul asta . Acum dupa ce l-am trecut iar pe platini (la recomandarile domnului George Pantelimon ), merge binisor , chiar acceptabil , dar are un tacanit metalic, ridmic in relantiu si creste ridmul cu turatia motorului .
Nu este bataie de bolt ca am controlat bolturile si sunt noi , nu este bataie la colbutori ca sunt reglatei la 0,45 mm , cred ca este bataie de joc fata de toate cunostintele mele de mecanic acumulate in 15 ani .
In ultimi 15 ani am facut reparatii capitale la multe motoare si acum ma ocup profesional cu restaurari de oldt timere , dar motorul M207 m-a dat peste cap , este altceva decat ce am mai facut pana acum.
Daca are cineva vreo idee de la ce ar putea sa fie tacanitul asta , va rog sa ma ajutati cu o informatie.
Mentionez ca motorul este aproape nou , rulajul masinii este de 300 Km , sau de maxim 2200 Km .
"Daca prin vot am putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lasa sa votam" -Mark Twain
Aro M461 1968
Mercedes W115 230 1974
Mercedes W115 220D 1972
Renault Megane Cabrio 2000
Carpati Super 1964
BMW R1200GS 2006
Aro M461 1968
Mercedes W115 230 1974
Mercedes W115 220D 1972
Renault Megane Cabrio 2000
Carpati Super 1964
BMW R1200GS 2006
- tavi74
- Membru
- Posts: 110
- Joined: 22 Nov 2012, 23:32
- Location: Talmaciu Sibiu
Re: Ajutor la un M207 capricios
pana la urma i-am dat de cap si cu presiunea de ulei , este in ordine . Mersul motorului este bun , dar ramane un tacanit metalic care creste cu turatia moturului.
Tacanitul nu se aude foarte tare daca relantiul e foarte mic aproape ca nu se aude .
La rece nu se aude , incepe sa se auda in partea de sus a motorului , pe masura ce se incalzeste.
Oare ce sa fie?
Electromotorul mai face fite din cand in cand nu cupleaza si se tureaza in gol .
Electromotorul arata ca nou si mai am unul de rezerva dar ambele au aceleasi simptome.
Care e problema la electromotoarele astea ciudate ?
Tacanitul nu se aude foarte tare daca relantiul e foarte mic aproape ca nu se aude .
La rece nu se aude , incepe sa se auda in partea de sus a motorului , pe masura ce se incalzeste.
Oare ce sa fie?
Electromotorul mai face fite din cand in cand nu cupleaza si se tureaza in gol .
Electromotorul arata ca nou si mai am unul de rezerva dar ambele au aceleasi simptome.
Care e problema la electromotoarele astea ciudate ?
"Daca prin vot am putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lasa sa votam" -Mark Twain
Aro M461 1968
Mercedes W115 230 1974
Mercedes W115 220D 1972
Renault Megane Cabrio 2000
Carpati Super 1964
BMW R1200GS 2006
Aro M461 1968
Mercedes W115 230 1974
Mercedes W115 220D 1972
Renault Megane Cabrio 2000
Carpati Super 1964
BMW R1200GS 2006
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: Ajutor la un M207 capricios
Asa sunt ele, mai da în gol câteodata. E cam ciudat, dar asa e el. A fost conceput în anii '20 parca....
- tavi74
- Membru
- Posts: 110
- Joined: 22 Nov 2012, 23:32
- Location: Talmaciu Sibiu
Re: Ajutor la un M207 capricios
Bun... Daca asa sunt electromotoarele astea de la motorul M207 , m-am mai linistit .Werner wrote:Asa sunt ele, mai da în gol câteodata. E cam ciudat, dar asa e el. A fost conceput în anii '20 parca....
Bine ca nu e stricat.
Oare electromotoarele de la motorul L25 e altfel conceput sau e lafel cu cel de M207 ?
Cum are L25 incarcarea ? Cu Dinam ca la M207 sau cu alternator?
"Daca prin vot am putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lasa sa votam" -Mark Twain
Aro M461 1968
Mercedes W115 230 1974
Mercedes W115 220D 1972
Renault Megane Cabrio 2000
Carpati Super 1964
BMW R1200GS 2006
Aro M461 1968
Mercedes W115 230 1974
Mercedes W115 220D 1972
Renault Megane Cabrio 2000
Carpati Super 1964
BMW R1200GS 2006
-
- Membru de elita
- Posts: 991
- Joined: 25 Jul 2011, 00:04
- Location: bucuresti
Re: Ajutor la un M207 capricios
al meu 244 cu l25 are alternator
- badlion
- Membru de elita
- Posts: 560
- Joined: 13 Dec 2006, 16:56
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Ajutor la un M207 capricios
alternator
- George
- Administrator
- Posts: 6951
- Joined: 11 Dec 2006, 21:18
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Ajutor la un M207 capricios
electromotorul de L25 e diferit de M207. la L25 "arunca" bendixul, ca la dacia 1300, pe cand la M207 "trage" bendixul pe volanta.
ARO CLUB ROMANIA
- tavi74
- Membru
- Posts: 110
- Joined: 22 Nov 2012, 23:32
- Location: Talmaciu Sibiu
Re: Ajutor la un M207 capricios
Multumesc de informatie .George wrote:electromotorul de L25 e diferit de M207. la L25 "arunca" bendixul, ca la dacia 1300, pe cand la M207 "trage" bendixul pe volanta.
Acum mi-e clar ca L25 este mai performant .
"Daca prin vot am putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lasa sa votam" -Mark Twain
Aro M461 1968
Mercedes W115 230 1974
Mercedes W115 220D 1972
Renault Megane Cabrio 2000
Carpati Super 1964
BMW R1200GS 2006
Aro M461 1968
Mercedes W115 230 1974
Mercedes W115 220D 1972
Renault Megane Cabrio 2000
Carpati Super 1964
BMW R1200GS 2006
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: Ajutor la un M207 capricios
Se poate adapta electromotor de L25 si la M 207 cu niste distantieri .
- tavi74
- Membru
- Posts: 110
- Joined: 22 Nov 2012, 23:32
- Location: Talmaciu Sibiu
Re: Ajutor la un M207 capricios
Bine de stiut , poate o sa incerc candva sa fac modificarea asta .niku111 wrote:Se poate adapta electromotor de L25 si la M 207 cu niste distantieri .
Oare electromotorul de aro de campulung este la fel ca cel de L25 ?
Pentru ca numai din asta am si pe asta l-as adapta pe M207 .
"Daca prin vot am putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lasa sa votam" -Mark Twain
Aro M461 1968
Mercedes W115 230 1974
Mercedes W115 220D 1972
Renault Megane Cabrio 2000
Carpati Super 1964
BMW R1200GS 2006
Aro M461 1968
Mercedes W115 230 1974
Mercedes W115 220D 1972
Renault Megane Cabrio 2000
Carpati Super 1964
BMW R1200GS 2006
- Dan CHIRIAC
- Administrator
- Posts: 2676
- Joined: 20 Feb 2007, 10:10
- Location: Bucuresti
Re: Ajutor la un M207 capricios
"De Campulung" sunt si L25 si L27 si DX28 si TDX28. Demarorul de L25 nu este la fel cu celelalte. Fiind vorba despre o adaptare, ma rog, pana la urma poti adapta aproape orice. Doar ca cele pentru diesel te vor lasa mai iute un pic fara baterie pentru ca sunt de putere mai mare.
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: Ajutor la un M207 capricios
Adaptarea consta in a distanta elecromotorul de carcasa cu cite 2-3 saibe de 10mm in functie de grosimea lor.Cred ca descarcarea acumulatorului se faca in mod proportional cu sarcina la care este supus electromotorul.
- tavi74
- Membru
- Posts: 110
- Joined: 22 Nov 2012, 23:32
- Location: Talmaciu Sibiu
Re: Ajutor la un M207 capricios
Problema tacanitului , se pare ca ar fi de la un tachet care nu se invarte in locasul lui .
Asta mi-au spus mai multi experti in mecanica de acum 50 de ani , in care am eu incredere.
Acum sa vad cum o sa rezolv problema , pentru ca nu mai am chef sa dau chiulasa jos pentru a treia oara , din cauza acestui tacanit .
Asta mi-au spus mai multi experti in mecanica de acum 50 de ani , in care am eu incredere.
Acum sa vad cum o sa rezolv problema , pentru ca nu mai am chef sa dau chiulasa jos pentru a treia oara , din cauza acestui tacanit .
"Daca prin vot am putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lasa sa votam" -Mark Twain
Aro M461 1968
Mercedes W115 230 1974
Mercedes W115 220D 1972
Renault Megane Cabrio 2000
Carpati Super 1964
BMW R1200GS 2006
Aro M461 1968
Mercedes W115 230 1974
Mercedes W115 220D 1972
Renault Megane Cabrio 2000
Carpati Super 1964
BMW R1200GS 2006
- KGB
- Incepator
- Posts: 46
- Joined: 28 Dec 2010, 19:41
- Location: Husi,Jud.Vaslui
- Contact:
Re: Ajutor la un M207 capricios
Intrebare un pic cam off topic ce capacitate are baia de ulei la motorul m 207,multumesc.
- tavi74
- Membru
- Posts: 110
- Joined: 22 Nov 2012, 23:32
- Location: Talmaciu Sibiu
Re: Ajutor la un M207 capricios
Cam 6 litri de ulie ar trebui ca sa-i faci schimbul
"Daca prin vot am putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lasa sa votam" -Mark Twain
Aro M461 1968
Mercedes W115 230 1974
Mercedes W115 220D 1972
Renault Megane Cabrio 2000
Carpati Super 1964
BMW R1200GS 2006
Aro M461 1968
Mercedes W115 230 1974
Mercedes W115 220D 1972
Renault Megane Cabrio 2000
Carpati Super 1964
BMW R1200GS 2006