ARO 240 6x6
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
ARO 240 6x6
Dupa luni de cautare, in sfarsit am gasit ceva despre ARO 240, cu 3 punti, cu 6x6 functional. Dupa cum am mai scris, in Germania, la Elsdorf, a fost Firma Homilius, numita dupa proprietarul Firmei, Thomas Homilius. Acesata Firma a realizat la comanda ARO Campulung si Automot Heidenau (importator ARO RDG), mai multe prototipuri, de exemplu ARO cu motor Diesel Daihatsu Wildcat, care s-a fabricat multi ani in Portugalia, sub denumirea PORTARO. La fel s-a realizat si un ARO 10 6x6, care a fost distrus, sub conditii necunoscute. Acest ARO 240 inca a disparut fara urma, nu stie nimeni unde este.
Pozele sunt din revista germana "Off-Road". din anul 1980. Masina este un ARO 240, la care s-a prelungit caroseria si sasiul, componentele folosite sunt ARO, partial modificate de catre Homilius.
Din pacate preturile la piese de schimb erau atunci deja o rusine. Domnul Homilius se plange, ca un rulment pe ace, pentru puntea fata, de calitate slabuta, importata de la ARO Campulung costa 78 DM, acelas rulment de fabricatie germana, costa 6,80 DM.
Pozele sunt din revista germana "Off-Road". din anul 1980. Masina este un ARO 240, la care s-a prelungit caroseria si sasiul, componentele folosite sunt ARO, partial modificate de catre Homilius.
Din pacate preturile la piese de schimb erau atunci deja o rusine. Domnul Homilius se plange, ca un rulment pe ace, pentru puntea fata, de calitate slabuta, importata de la ARO Campulung costa 78 DM, acelas rulment de fabricatie germana, costa 6,80 DM.
Last edited by Anonym on 28 Oct 2007, 19:58, edited 1 time in total.
-
- Membru de elita
- Posts: 797
- Joined: 28 Mar 2007, 14:04
- Contact:
Re: ARO 240 6x6
Clar era performant in offroad si dupa cum se vede din poze probabil avea arcuri mai bune deoarece vad ca se incrucisau foarte fain puntile. Probabil ca dadea clasa la multe din offroader-ele vremii! Pacat ca nu s-a incercat adoptarea de catre Aro a prototipului. Mare pacat! Nemtii s-au chinuit sa faca asa ceva si probabil romanii nici macar nu au bagat in seama, ar fi putut sa ia un prototip de la Homilius macar sa-l aiba acolo expus...
- ydaniel
- Membru legendar
- Posts: 4676
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: ARO 240 6x6
ar fi fost f bun in dotarea armatei sau a jandarmeriei in loc de subaru forester.
cand esti bun nu-si amintesc,
cand esti rau nu te uita
cand esti rau nu te uita
-
- Membru legendar
- Posts: 1809
- Joined: 31 Jan 2007, 23:10
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: ARO 240 6x6
Armata nu cred ca are Subaru Forester, Jandarmeria da, si sincer mi se pare mai bun decat ARO 6x6 desi sunt impatimit ARO... de ce? Pentru ca Subaru "fuge" cu niste viteze ceva mai mari, iar la o masina de "interventii" conteaza si cand ajungi acolo... mai ales ca jandarmii nu vor face off-road prin padure cu foresterele in ciuda numelui de forester Pentru sosea, ploaie si ceva zapada, subaru alea se descurca... mai repede decat un ARO... in schimb la salvamont de ex, atunci ar fi fost alta mancare de peste...
- willy
- Membru
- Posts: 147
- Joined: 25 Mar 2008, 20:22
- Location: Rm.Valcea
Re: ARO 240 6x6
Nu stiu daca stiti,dar eu am vazut dupa revolutie un aro 320?6x6,mai precis cabina galbena,punte dubla pe spate,cauciucuri-jenti pe 16 si era platforma transport masini,deci sasiu lung.Fiind drum cu 4 benzi mergea cu ceva viteza si l-am auzit inainte sa se aproprie.Cei din C-lung, sigur stiu de asa ceva ca nu sunt mici rau.Deci nu e utopie si numai cel facut de neamt,experimente au mai fost,pacat de fabrica in sine.
- alex
- Membru legendar
- Posts: 1518
- Joined: 12 Mar 2007, 23:16
- Location: Bucuresti
- baciudibaciu
- Membru legendar
- Posts: 3075
- Joined: 12 Aug 2007, 22:26
- Location: Bucuresti Titan
- Contact:
Re: ARO 240 6x6
Pe dosul pagini !alex wrote:unde se vad pozele?
Cu omul nescolarizat ,te certi putin si ai scapat,dar duci o lupta infernala cu PROSTUL care are scoala !
ARO 10-4
Renault Kangoo 15 dci
Mercedes W123 200d
ARO 10-4
Renault Kangoo 15 dci
Mercedes W123 200d
- George
- Administrator
- Posts: 6951
- Joined: 11 Dec 2006, 21:18
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: ARO 240 6x6
exista, dar nu e 6x6... adica n-are tractiune pe toate rotile, ci numai pe 4! ultima punte de pe spate, este pentru sustinere , pentru marirea ampatamentului si pentru sarcina utila mai mare.willy wrote:Nu stiu daca stiti,dar eu am vazut dupa revolutie un aro 320?6x6,mai precis cabina galbena,punte dubla pe spate,....
ARO CLUB ROMANIA
- willy
- Membru
- Posts: 147
- Joined: 25 Mar 2008, 20:22
- Location: Rm.Valcea
Re: ARO 240 6x6
d-n George.
Nu exista poze,nici pe fata,nici pe dos,etc...Doar l-am vazut si am avut o banuiala ,dar ma rog nu le-a copt mintea decat cea mai simpla varianta "innadire-innodare",axa viratoare era SF sau ce au facut nemtii.
Nu exista poze,nici pe fata,nici pe dos,etc...Doar l-am vazut si am avut o banuiala ,dar ma rog nu le-a copt mintea decat cea mai simpla varianta "innadire-innodare",axa viratoare era SF sau ce au facut nemtii.
- Manyjak
- Nou venit
- Posts: 6
- Joined: 07 Apr 2013, 19:15
- Location: Praha
- Contact:
Re: ARO 240 6x6
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Manyjak
-
- Incepator
- Posts: 37
- Joined: 14 Jun 2016, 23:53
- Location: Crailsheim, Germania
Re: ARO 240 6x6
Buna seara. Sunt nou in comunitatea dumneavoastra. Acum am gasit acest topic despre Aro 6x6.
A existat o camioneta derivata din modelul 330 cu 3 punti dar era 6x4 construita prin 1998-1999. Cred ca stiti deja modelul.
Acum aproape 10 ani eram in facultate si descoperisem si eu netul
Si atunci cautam innebunit sa colectionez cat mai multe poze cu masini romanesti.
si pe un site polonez am gasit o poza cu un Aro 10.6 6x6. Tin minte si azi poza era culoarea rosu si sub poza scria Aro 10 6x6 (Frankfurth 1993). Era poza de la o expozitie.
Din pacate nu am mai avut loc pe discheta, deh era vremea dischetelor atunci, nu aveai asa multa memorie la dispozitie.
La cateva zile cu mai multe dischete cumparate am incercat sa dau de respectivul site dar disparuse. Erau mai multe poze frumoase cu Aro. L-am cautat si peste ani dar respectivul site nu l-am mai gasit.
A existat o camioneta derivata din modelul 330 cu 3 punti dar era 6x4 construita prin 1998-1999. Cred ca stiti deja modelul.
Acum aproape 10 ani eram in facultate si descoperisem si eu netul
Si atunci cautam innebunit sa colectionez cat mai multe poze cu masini romanesti.
si pe un site polonez am gasit o poza cu un Aro 10.6 6x6. Tin minte si azi poza era culoarea rosu si sub poza scria Aro 10 6x6 (Frankfurth 1993). Era poza de la o expozitie.
Din pacate nu am mai avut loc pe discheta, deh era vremea dischetelor atunci, nu aveai asa multa memorie la dispozitie.
La cateva zile cu mai multe dischete cumparate am incercat sa dau de respectivul site dar disparuse. Erau mai multe poze frumoase cu Aro. L-am cautat si peste ani dar respectivul site nu l-am mai gasit.
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: ARO 240 6x6
ARO 10 cu 3 punti a fost facut la comanda importatorului german de atunci, Automot Heidenau. Masina a fost aproape imposibil de condus. Avea prea putina greutate pe fata si mai ales pe drum umed, avea tendinta sa mearga înainte, în viraje. Masina a cumparat-o un elvetian, de atunci e disparuta. Probabil ca a ajuns la fier vechi. Avea motor Dacia pe benzina.
De la 320 cu 3 Punti, cred ca am fost singurul care a facut poze cu masina în Uzina.
De la 320 cu 3 Punti, cred ca am fost singurul care a facut poze cu masina în Uzina.
-
- Incepator
- Posts: 37
- Joined: 14 Jun 2016, 23:53
- Location: Crailsheim, Germania
Re: ARO 240 6x6
Domnule Werner va multumesc pentru raspunsul despre Aro 10 cu 3 punti. Ajunsesem sa cred ca ceea ce vazusem intr-o poza cateva minute era un photoshop f. bun.