Cu ARO in Siberia, la Magadan

Tot ce va trece prin cap,inclusiv politica

Moderator: costy84

Post Reply
User avatar
ydaniel
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4676
Joined: 13 Jun 2007, 11:46
Location: bucuresti
Contact:

Re: Cu ARO in Siberia, la Magadan

Post by ydaniel »

Vine primavara si in Siberia:LA Cheliabinsk:0gr,la Oymiakon -16 si la Magadan -6.
Nea Dane astept cu mare nerabdare poze si povestiri ^:)^ %%- good luck

User avatar
ydaniel
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4676
Joined: 13 Jun 2007, 11:46
Location: bucuresti
Contact:

Re: Cu ARO in Siberia, la Magadan

Post by ydaniel »

Dan Popescu
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 263
Joined: 25 Sep 2008, 20:16

Re: Cu ARO in Siberia, la Magadan

Post by Dan Popescu »

acum este seara aici la novosibirsk. Sunt -2grd. Ceva vant. La viteza de drum bate vantul in aro de zici ca suntem pe motocicleta. Suntem cu power tape la indemana si deja salvarea incepe sa aiba pete argintii peste tot. Deja am trecut cu totii pe .... toti cei care au contribuit la fabricarea ei. Si ceva neamuri. Degeaba avem 2 aeroterme dac tot de afara este inauntru si invers. Consumul a fost 18 dar s-a mai linistit la 15. Mult si scump. De mers insa merge bine, mai putin demarorul care la nici 2 saptamani dupa reparatie s-a bulit din nou. Acum salvarea porneste la sufa si pentru pauze mici nu o mai oprim.
INTREBARE Se potriveste demaror de UAZ? raspundeti va rog si rog pe MLEO sa-mi dea sms pe "privat"
va mai tin la curent ca netul e scump.
pe 25 dimineata vom fi pe malul lacului Baikal, dandu-ne cu salvarea pe gheata.
bafta la toata lumea
User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6950
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Cu ARO in Siberia, la Magadan

Post by George »

15% consum e in grafic. vreo 16% parca este dat de fabricant...
ARO CLUB ROMANIA

User avatar
alex4wd2001
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 328
Joined: 08 Feb 2010, 11:21

Re: Cu ARO in Siberia, la Magadan

Post by alex4wd2001 »

Totusi, oarece poze, fie si facut din mers cu celularu, ne trimiteti? :)>-
Treaba cea mai grea e ganditu'
costy123
Membru
Membru
Posts: 219
Joined: 05 Aug 2010, 14:12
Location: Bucuresti

Re: Cu ARO in Siberia, la Magadan

Post by costy123 »

Are dreptate colegul si plus de asta, imi este tare dor de zapada ;D
User avatar
Dan CHIRIAC
Administrator
Administrator
Posts: 2676
Joined: 20 Feb 2007, 10:10
Location: Bucuresti

Re: Cu ARO in Siberia, la Magadan

Post by Dan CHIRIAC »

Da, consumul e in limitele specificate de fabricant.
Pozele ca pozele, dar hai sa ne straduim un pic sa ne documentam vav de demarorul de UAZ. Poate-i dam omului o solutie.
Boier Dan, ti-am mai spus, nu-i place de tine. Demarorul meu a fost revizionat in primavara trecuta si e bine-merci...
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
User avatar
Dan CHIRIAC
Administrator
Administrator
Posts: 2676
Joined: 20 Feb 2007, 10:10
Location: Bucuresti

Re: Cu ARO in Siberia, la Magadan

Post by Dan CHIRIAC »

Eu pana acum nu am gasit ca ar fi vre-o corespondenta intre demarorul de L25 si cel de UAZ.
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 5003
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: Cu ARO in Siberia, la Magadan

Post by Constantin »

Am inteles ca ar fi de vina carbunii...pana nu imposibil de reparat la un demaror chiar si pe drum,daca vrei sa pornesti la cheie.
1.Daca nu gasesti carbuni echivalenti,cauta carbuni ceva mai mari+ o pila.
2.In caz ca esti singur si nu te poate remorca nimeni=suflat praf de pe carbuni,intins la maxim arc de masa si dat cu spray de contact.
3.Parcat masina in panta...
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche
User avatar
Maxim
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 305
Joined: 18 Oct 2007, 18:16
Location: Russia , Krasnoyarsk city
Contact:

Re: Cu ARO in Siberia, la Magadan

Post by Maxim »

Today, around 4:00 in the morning the caravan arrived in Krasnoyarsk. :)>-
We talked about everything and anything, (thanks Korneliy! ;) ), do photos, and about 6:00 in the morning the caravan moved on to the east, to Irkutsk, to Baikal ...
The mood of the members of the expedition cheerful.
Possible some help to repair the starter have not had, by because of the short duration of the visit. :-??
Even don't drink tea...
Good luck and nice road! %%- good luck
Will be waiting on return way!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
Maxim
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 305
Joined: 18 Oct 2007, 18:16
Location: Russia , Krasnoyarsk city
Contact:

Re: Cu ARO in Siberia, la Magadan

Post by Maxim »

Against the backdrop of a ballistic missile ;D
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
alex4wd2001
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 328
Joined: 08 Feb 2010, 11:21

Re: Cu ARO in Siberia, la Magadan

Post by alex4wd2001 »

Ei bine, presupun ca echipa romaneasca va trebui sa foloseasca Land Cruiser-ul pe post de starter de-acum incolo...

Well, suppose the romanian team will have to use the Land Cruiser as a starter from now, on...
Treaba cea mai grea e ganditu'
User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 476
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: Cu ARO in Siberia, la Magadan

Post by cab_512 »

Dan CHIRIAC wrote:Eu pana acum nu am gasit ca ar fi vre-o corespondenta intre demarorul de L25 si cel de UAZ.
Demarorul de L25 este identic la prindere cu cel de L27?
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
lica_lkw
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 524
Joined: 15 Apr 2009, 20:41
Location: Suceava

Re: Cu ARO in Siberia, la Magadan

Post by lica_lkw »

Da are aceeasi prindere! Carcasa ambreiajului, blocul motor este acelasi ca la L25.
User avatar
Dan CHIRIAC
Administrator
Administrator
Posts: 2676
Joined: 20 Feb 2007, 10:10
Location: Bucuresti

Re: Cu ARO in Siberia, la Magadan

Post by Dan CHIRIAC »

Esti sigur ca sunt la fel demaroarele? prindere, numar de dinti, tot? Ca puterea sigur nu tot aia. Mi se pare ca ala de L27 este de 2,7 kw, iar cel de L25 1,1 kw.
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011

Post Reply