S-A FURAT ARO 244, "TORPILORUL"!
Moderator: costy84
- gorishor
- Administrator
- Posts: 771
- Joined: 25 Aug 2009, 07:45
- Location: Bucuresti
- Contact:
S-A FURAT ARO 244, "TORPILORUL"!
S-a furat masina lui Dan Chiriac, ARO 244 (TORPILORUL).
Numar de inmatriculare B-84-CTI
Masina este foarte usor de recunoscut: Caroserie inaltata, culoare verde metalizat, plafon alb
Masina era parcata pe Calea Giulesti, sub Podul Grant.
Furtul a avut loc intre ora 19:30 (28 ianuarie) si ora 12:30 (29 ianuarie).
Pentru orice informatie, va rog sa-l contactati pe Dan Chiriac la tel: 0722617038
Poze recente cu masina:
Numar de inmatriculare B-84-CTI
Masina este foarte usor de recunoscut: Caroserie inaltata, culoare verde metalizat, plafon alb
Masina era parcata pe Calea Giulesti, sub Podul Grant.
Furtul a avut loc intre ora 19:30 (28 ianuarie) si ora 12:30 (29 ianuarie).
Pentru orice informatie, va rog sa-l contactati pe Dan Chiriac la tel: 0722617038
Poze recente cu masina:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Gore
YO3IGR
B 244 ARO
YO3IGR
B 244 ARO
- razvy
- Membru legendar
- Posts: 2492
- Joined: 07 Feb 2008, 20:49
- Location: beius bihor
- Contact:
Re: S-A FURAT ARO 244, "TORPILORUL"!
sa speram sa il gaseasca cat mai repede si in stare care a fost ,ar fi mare pacat sa nu il gaseasca
- tudop
- Membru de elita
- Posts: 773
- Joined: 02 Sep 2007, 15:13
- Location: Iasi
- Contact:
Re: S-A FURAT ARO 244, "TORPILORUL"!
Ce ciudat, de ce ar fura cineva un Aro ? Arata bine, dar de unde stia cat valoreaza, ce motor are, etc ? e ceva putred la mijloc, parerea mea 

- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 4999
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Re: S-A FURAT ARO 244, "TORPILORUL"!
Sper sa fie doar o gluma proasta sau o firma de tractari abuziva.
Daca este vorba de furt ,sant multe variante, plauzibil ,ar fi fost furat pentru vreo spargere.Cine stie?In cazul acesta masina va reapare .
Daca este vorba de furt ,sant multe variante, plauzibil ,ar fi fost furat pentru vreo spargere.Cine stie?In cazul acesta masina va reapare .
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
- Schumy
- Membru de elita
- Posts: 767
- Joined: 04 Jan 2008, 18:04
- Location: Bucuresti
Re: S-A FURAT ARO 244, "TORPILORUL"!
nu folosea la nimic sa dea spargere cu un aro , la spargeri iti trebuie ceva rapid .Nu vreau sa cobesc dar masina nu cred ca mai este in tara la ora asta.
- razvy
- Membru legendar
- Posts: 2492
- Joined: 07 Feb 2008, 20:49
- Location: beius bihor
- Contact:
Re: S-A FURAT ARO 244, "TORPILORUL"!
nu stiu ce se intampla ,dar in ultima vreme se fura tot mai multe masini romanesti ,in special dacii ,si asta din cauza saracieie ,jos guvernu boc
- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 4999
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Re: S-A FURAT ARO 244, "TORPILORUL"!
La tras grilaje sau bancomaturi ma refeream,nu ca masina de fuga...Schumy wrote:nu folosea la nimic sa dea spargere cu un aro , la spargeri iti trebuie ceva rapid .Nu vreau sa cobesc dar masina nu cred ca mai este in tara la ora asta.
Prin anii 1995 si ceva am repatriat(de pe langa Ankara)un 243 care folosise la asa ceva.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
- George
- Administrator
- Posts: 6962
- Joined: 11 Dec 2006, 21:18
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: S-A FURAT ARO 244, "TORPILORUL"!
din pacate, nu este nicio gluma ! nu a fost ridicata de astia cu parcarea, iar furtul a fost declarat astazi la serviciul de furturi auto bucuresti.
oricine are vreo informatie, de orice natura, care ar putea duce la identificarea vreunei parti componente a masinii, este rugat sa dea un semn undeva, un pm, un telefon la dan sau chiar la politie.
acum vreo doua zile colegul nostru Alex cu 320 a fost intr-o situatie similara, insa el a fost mai norocos. probabil hotii au fost "deranjati" si au abandonat masina inainte sa plece cu ea. se pare ca ARO a intrat in vizorul hotilor, intrucat saracia ii impinge pe oameni sa cumpere piese "de ocazie". inainte de a da banii pe orice piesa de aro la mana a doua, ganditi-va ca poate este a lui dan, piesa respectiva...sau ca intr-o zi ati putea fi voi in situatia lui!
am aflat de la politisti ca intr-adevar se fura multe masini ieftine, dacii vechi, papuci, moskvici, si alte asemenea, inclusiv pentru a le da la remat, in complicitate cu angajati ai remat-ului.
hai sa-i fim alaturi colegului dan, fiecare cum putem, si sa incercam sa identificam intr-un fel sau altul, masina sau eventuale componente ale ei. sunt mari sanse sa ajunga prin tara.
dan o sa revina cu date mai exacte despre masina, semne particulare, serii de sasiu si motor, etc.
multumim anticpiat pentru atentie si ajutor !
oricine are vreo informatie, de orice natura, care ar putea duce la identificarea vreunei parti componente a masinii, este rugat sa dea un semn undeva, un pm, un telefon la dan sau chiar la politie.
acum vreo doua zile colegul nostru Alex cu 320 a fost intr-o situatie similara, insa el a fost mai norocos. probabil hotii au fost "deranjati" si au abandonat masina inainte sa plece cu ea. se pare ca ARO a intrat in vizorul hotilor, intrucat saracia ii impinge pe oameni sa cumpere piese "de ocazie". inainte de a da banii pe orice piesa de aro la mana a doua, ganditi-va ca poate este a lui dan, piesa respectiva...sau ca intr-o zi ati putea fi voi in situatia lui!
am aflat de la politisti ca intr-adevar se fura multe masini ieftine, dacii vechi, papuci, moskvici, si alte asemenea, inclusiv pentru a le da la remat, in complicitate cu angajati ai remat-ului.
hai sa-i fim alaturi colegului dan, fiecare cum putem, si sa incercam sa identificam intr-un fel sau altul, masina sau eventuale componente ale ei. sunt mari sanse sa ajunga prin tara.
dan o sa revina cu date mai exacte despre masina, semne particulare, serii de sasiu si motor, etc.
multumim anticpiat pentru atentie si ajutor !
ARO CLUB ROMANIA
- razvy
- Membru legendar
- Posts: 2492
- Joined: 07 Feb 2008, 20:49
- Location: beius bihor
- Contact:
Re: S-A FURAT ARO 244, "TORPILORUL"!
eu am facut un topic si pe dacia club poate o vede cineva
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5225
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: S-A FURAT ARO 244, "TORPILORUL"!
Pacat! Probabil ca nu o va mai gasi!
Chiar asa de mare a ajuns foamea, sa duca masinile la fier vechi?

- teodor
- Membru
- Posts: 118
- Joined: 05 May 2009, 19:00
- Location: bucuresti
Re: S-A FURAT ARO 244, "TORPILORUL"!
Imi pare nespus de rau sa aud astfel de vesti dar eu cred ca o sa o gaseasca ( unchiul meu a patit asa cu Dacia lui care a aparut dupa 3 zile cu 500 km in plus la bord...si tot in week end, plus breakul de la servici care a fost furat de 2 ori, tot la sfarsit de saptamana).
Poate ca aveau hotii ceva de carat si nu avut cu ce....e o practica destul de comuna in Romania.
Poate ca aveau hotii ceva de carat si nu avut cu ce....e o practica destul de comuna in Romania.
- Dan CHIRIAC
- Administrator
- Posts: 2676
- Joined: 20 Feb 2007, 10:10
- Location: Bucuresti
Re: S-A FURAT ARO 244, "TORPILORUL"!
Salutare, dragi colegi!
Ii multumesc lui gorishor pentru postare prompta a acestui anunt.
Ii multumesc, in mod deosebit, lui George care m-a transportat, m-a insotit si m-a sustinut moral in cursul zilei de astazi.
Nu pare sa fie vorba despre o gluma (iar daca ar fi asa, ar fi una extrem de proasta!), cu atat mai putin despre o lucrare a “hingherilor de masini”.
Nu cu mult timp in urma am incheiat demersurile efectuate cu politia (reclamare furt, declaratie, copii dupa acte, vizita impreuna cu un echipaj la fata locului, etc.).
Sincer, nu sunt foarte optimist in ceea ce priveste recuperarea masinii si nici, in cazul in care va fi totusi recuperata, in ceea ce priveste starea in care se va gasi.
Totusi, as vrea foarte, foarte tare, ca faptasii sa fie prinsi. Sunt determinat sa fac tot ce depinde de mine in acest sens (si postul acesta detaliat este o parte din proces). Va rog si pe voi sa nu va jenati sa-mi telefonati la orice ora din zi sau din noapte, pentru orice informatie care vi s-ar putea parea importanta.
Cred ca este inutil sa va povestesc ca, daca as avea in fata pe vreunul dintre faptasi in momentul asta, probabil ca i-as innoda mainile in jurul c....lor si picioarele in jurul gatului.
Dupa parerea mea, cel mai plauzibil este ca masina sa fi fost furata ca sa fie folosita in cursul comiterii vreunei infractiuni sau ca sa fie dezmembrata si valorificata pe componente si/sau la fier vechi.
In orice caz, cred ca cel/cei care au furat-o stiu cate ceva despre ARO sau despre masini de teren in general, pentru ca alimentarea cu energie electrica era intrerupta de la intrerupatorul general, iar levierul de actionare al acestuia era pus, impreuna cu alte maruntisuri, in cutia pentru acte.
Istoria:
Am parcat masina ieri seara (28 Ianuarie), in jurul orei 19.30, in locul unde o las destul de des, este vorba despre parcarea amenajata de sub Podul Grant, oarecum pe Calea Giulesti colt cu Calea Crangasi, in apropiere de Stadionul Giulesti si benzinaria Moll.
Mentionez ca parcarea este iluminata si ca in ea mai salasluiesc vreo 70 de masini de toate felurile, de la Dacia, VW sau Opel pana la Mercedes. Dealtfel, cred ca un Mercedes din asta, mai destept, era aseara la vreo 5 metri de locul unde am parcat eu.
Am intrerut alimentarea cu curent, dupa cum am pomenit anterior, am incuiat masina si am mers in treburile mele.
Astazi (29 Ianuarie) urma sa ma intalnesc cu George, sa mergem la ARO-ul 246 de Politie pomenit aici http://www.aro4x4.net/smf/viewtopic.php?f=72&t=6503, sa ne uitam un pic la el, sa-i montam o conducta de alimentare cu aer si sa-i demontam alternatorul care urma sa ajunga la un electrician.
In jurul orei 12.45, pleaca Dane, daca ai cu ce!
Masina si evolutia ei, de cand se afla la mine, sunt prezentate detaliat aici http://www.aro4x4.net/smf/viewtopic.php?f=5&t=4457.
Pentru cei care nu au rabdarea sau timpul sa citeasca toata povestea, precum si ca o eventuala completare a informatiilor de acolo am sa fac, in continuare, o informare asupra starii actuale a masinii si asupra bunurilor care se gaseau in interior.
De asemenea, pentru ca mi se pare plauzibila varianta incercarii valorificarii bunurilor, precum si a masinii pe componente, am sa incerc sa dau cat mai multe detalii referitoare la acestea.
Despre masina:
- tip/model ARO 244 TD, an de fabricatie 2001
- motor Toyota 2L-T, serie 2L5134844 – Atentie, cine aude de un motor de vanzare!
- cutie de viteze, reductor, ambreiaj Toyota
- caroseria de culoare verde inchis metalizat, cu plafonul alb si elemente din tabla striata de culoare neagra pe partile laterale ale aripilor si portierelor si pe partea superioara a aripilor fata
- rampa cu patru proiectoare dreptunghiulare mici pe plafon
- geamuri haion, laterale spate si portiere spate fumurii
- suport pentru roata de rezerva pe plafon, cu rezerva compusa din anvelopa BP Pneuss Cross Country dimensiunea 265/75 R15 si janta cromata, model Modular S, 8 j 15, et -30
- carlig si priza pentru remorca
- bara spate neagra, custom made
- bara fata neagra, custom made, cu placa pentru troliu (troliul nu era montat pe masina), suport pentru antena si cu 2 carlige pentru remorcare de la T-Max
- masca fata din fibra de sticla, cu degajare pentru troliu si avand montate pe ea lampi de semnal si pozitie, altele decat cele din dotarea standard
- autocolante “aro4x4.net” pe geamurile laterale spate si pe geamul haionului, autocolant “GTC auto” pe portiera stanga spate, autocolant “Parada baloanelor cu aer cald – Campu Cetatii 2010” pe geamul lateral stanga spate, autocolant “ARO Club Romania” pe capota motor
- body lift 50 mm
- jante tip “ARO spitate”, modificate (“intoarse”) maxim posibil, et-ul, probabil, pe la -65, vopsite negru la exterior si gris la interior
- anvelope Maxxis Buckshot Mudder MT, dimensiune 31/10,5 R15
- MRL-uri AVM modelul 415
- diferentiale cu raport 1 : 4,125
- diferentialul spate cu mecanism de blocare, fara partea de comanda ( a fost demontata in vederea modificarii)
In interior (mentionez ca tot ceea ce voi pomeni se afla fie in compartimentul special de sub scaunul soferului, fie in portbagaj, nu la vedere):
- stingator, trusa medicala, triunghi, becuri si sigurante de rezerva, coliere, etc
- lopata, topor, sufe diverse, ocheti
- hi-lift de la T-Max de 48 de inch
- statie radio in banda CB, CRT 77-114
- antena radio CRT ML-145
- trusa cu scule multe si diverse (cu exceptia a vreo 4-5 dispozitive mai speciale, as fi avut cu ce sa fac, oricand si oriunde, orice reparatie la masina)
- cruci cardanice, pivoti, MRL AVM 415, curele pentru alternator si servodirectie.
Scriind toate astea m-a cam luat durerea de cap.
Va multumesc pentru rabdare si pentru atentie!
Ii multumesc lui gorishor pentru postare prompta a acestui anunt.
Ii multumesc, in mod deosebit, lui George care m-a transportat, m-a insotit si m-a sustinut moral in cursul zilei de astazi.
Nu pare sa fie vorba despre o gluma (iar daca ar fi asa, ar fi una extrem de proasta!), cu atat mai putin despre o lucrare a “hingherilor de masini”.
Nu cu mult timp in urma am incheiat demersurile efectuate cu politia (reclamare furt, declaratie, copii dupa acte, vizita impreuna cu un echipaj la fata locului, etc.).
Sincer, nu sunt foarte optimist in ceea ce priveste recuperarea masinii si nici, in cazul in care va fi totusi recuperata, in ceea ce priveste starea in care se va gasi.
Totusi, as vrea foarte, foarte tare, ca faptasii sa fie prinsi. Sunt determinat sa fac tot ce depinde de mine in acest sens (si postul acesta detaliat este o parte din proces). Va rog si pe voi sa nu va jenati sa-mi telefonati la orice ora din zi sau din noapte, pentru orice informatie care vi s-ar putea parea importanta.
Cred ca este inutil sa va povestesc ca, daca as avea in fata pe vreunul dintre faptasi in momentul asta, probabil ca i-as innoda mainile in jurul c....lor si picioarele in jurul gatului.
Dupa parerea mea, cel mai plauzibil este ca masina sa fi fost furata ca sa fie folosita in cursul comiterii vreunei infractiuni sau ca sa fie dezmembrata si valorificata pe componente si/sau la fier vechi.
In orice caz, cred ca cel/cei care au furat-o stiu cate ceva despre ARO sau despre masini de teren in general, pentru ca alimentarea cu energie electrica era intrerupta de la intrerupatorul general, iar levierul de actionare al acestuia era pus, impreuna cu alte maruntisuri, in cutia pentru acte.
Istoria:
Am parcat masina ieri seara (28 Ianuarie), in jurul orei 19.30, in locul unde o las destul de des, este vorba despre parcarea amenajata de sub Podul Grant, oarecum pe Calea Giulesti colt cu Calea Crangasi, in apropiere de Stadionul Giulesti si benzinaria Moll.
Mentionez ca parcarea este iluminata si ca in ea mai salasluiesc vreo 70 de masini de toate felurile, de la Dacia, VW sau Opel pana la Mercedes. Dealtfel, cred ca un Mercedes din asta, mai destept, era aseara la vreo 5 metri de locul unde am parcat eu.
Am intrerut alimentarea cu curent, dupa cum am pomenit anterior, am incuiat masina si am mers in treburile mele.
Astazi (29 Ianuarie) urma sa ma intalnesc cu George, sa mergem la ARO-ul 246 de Politie pomenit aici http://www.aro4x4.net/smf/viewtopic.php?f=72&t=6503, sa ne uitam un pic la el, sa-i montam o conducta de alimentare cu aer si sa-i demontam alternatorul care urma sa ajunga la un electrician.
In jurul orei 12.45, pleaca Dane, daca ai cu ce!
Masina si evolutia ei, de cand se afla la mine, sunt prezentate detaliat aici http://www.aro4x4.net/smf/viewtopic.php?f=5&t=4457.
Pentru cei care nu au rabdarea sau timpul sa citeasca toata povestea, precum si ca o eventuala completare a informatiilor de acolo am sa fac, in continuare, o informare asupra starii actuale a masinii si asupra bunurilor care se gaseau in interior.
De asemenea, pentru ca mi se pare plauzibila varianta incercarii valorificarii bunurilor, precum si a masinii pe componente, am sa incerc sa dau cat mai multe detalii referitoare la acestea.
Despre masina:
- tip/model ARO 244 TD, an de fabricatie 2001
- motor Toyota 2L-T, serie 2L5134844 – Atentie, cine aude de un motor de vanzare!
- cutie de viteze, reductor, ambreiaj Toyota
- caroseria de culoare verde inchis metalizat, cu plafonul alb si elemente din tabla striata de culoare neagra pe partile laterale ale aripilor si portierelor si pe partea superioara a aripilor fata
- rampa cu patru proiectoare dreptunghiulare mici pe plafon
- geamuri haion, laterale spate si portiere spate fumurii
- suport pentru roata de rezerva pe plafon, cu rezerva compusa din anvelopa BP Pneuss Cross Country dimensiunea 265/75 R15 si janta cromata, model Modular S, 8 j 15, et -30
- carlig si priza pentru remorca
- bara spate neagra, custom made
- bara fata neagra, custom made, cu placa pentru troliu (troliul nu era montat pe masina), suport pentru antena si cu 2 carlige pentru remorcare de la T-Max
- masca fata din fibra de sticla, cu degajare pentru troliu si avand montate pe ea lampi de semnal si pozitie, altele decat cele din dotarea standard
- autocolante “aro4x4.net” pe geamurile laterale spate si pe geamul haionului, autocolant “GTC auto” pe portiera stanga spate, autocolant “Parada baloanelor cu aer cald – Campu Cetatii 2010” pe geamul lateral stanga spate, autocolant “ARO Club Romania” pe capota motor
- body lift 50 mm
- jante tip “ARO spitate”, modificate (“intoarse”) maxim posibil, et-ul, probabil, pe la -65, vopsite negru la exterior si gris la interior
- anvelope Maxxis Buckshot Mudder MT, dimensiune 31/10,5 R15
- MRL-uri AVM modelul 415
- diferentiale cu raport 1 : 4,125
- diferentialul spate cu mecanism de blocare, fara partea de comanda ( a fost demontata in vederea modificarii)
In interior (mentionez ca tot ceea ce voi pomeni se afla fie in compartimentul special de sub scaunul soferului, fie in portbagaj, nu la vedere):
- stingator, trusa medicala, triunghi, becuri si sigurante de rezerva, coliere, etc
- lopata, topor, sufe diverse, ocheti
- hi-lift de la T-Max de 48 de inch
- statie radio in banda CB, CRT 77-114
- antena radio CRT ML-145
- trusa cu scule multe si diverse (cu exceptia a vreo 4-5 dispozitive mai speciale, as fi avut cu ce sa fac, oricand si oriunde, orice reparatie la masina)
- cruci cardanice, pivoti, MRL AVM 415, curele pentru alternator si servodirectie.
Scriind toate astea m-a cam luat durerea de cap.
Va multumesc pentru rabdare si pentru atentie!
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5225
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: S-A FURAT ARO 244, "TORPILORUL"!
E doar o idee: nu se pot urmari centrele de colectare de fier vechi? Sunt asa de multe în Bucuresti? Poate sta într-o hala undeva. Politia ce rol mai are, daca se fura multe masini vechi? Nu face nimic in aceasta directie?
- ydaniel
- Membru legendar
- Posts: 4689
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: S-A FURAT ARO 244, "TORPILORUL"!
Aproape nu-mi vine sa cred
Asa ca un mic off topic:anu trecut am pus la baza in herastrau 30 de ghivece cu flori,dupa o noapte nu mai erau.ce a ajuns Romania...



Asa ca un mic off topic:anu trecut am pus la baza in herastrau 30 de ghivece cu flori,dupa o noapte nu mai erau.ce a ajuns Romania...
- razvy
- Membru legendar
- Posts: 2492
- Joined: 07 Feb 2008, 20:49
- Location: beius bihor
- Contact:
Re: S-A FURAT ARO 244, "TORPILORUL"!
din pacate in romania la majoritatea politistilor e valabila zicala "ziua trece ,leafa merge" interesu e zero in rezolvarea cazurilor exista si exceptii dar putine