ARO L25

Tipuri, performante, probleme, reparatii, modificari.

Moderators: mariusjaz, socratee

Post Reply
KAROLOKW
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 271
Joined: 30 Mar 2010, 11:40
Location: Brasov
Contact:

Re: ARO L25

Post by KAROLOKW »

da daca ii faci o verificare si o reglare aprindere plus amestec sa nu carecumva sa fie de la astea,sau poate e din cauza talpii tale ca e mare si grea:)
verifica s a nu ai nici pierderi de lichid si verifica si instalatia de racire sa mearga cum trebuie sa deschida termostatul...etc eu am avut franele spate atat de blocate ca mergeam cu fum din ele a fiert lichidul de frane sau ars garniturile din cilindrii si ferodoul era ca un biscuite carbonizat dar motorul tot nu sa supraincalzit (M207).
Eu nu cred ca e de la frane dar cine stie. :)

mihai1959
Junior
Junior
Posts: 83
Joined: 05 Mar 2009, 19:56
Location: Bucuresti

Re: ARO L25

Post by mihai1959 »

Cu privire la galerii pot sa ti spun ca daca mergi mult cu el la o viteza relativ ridicata , al meu spre ex este 320 si cu el gol la 95 km /ora la drum lung chiaR PE TIMP DE IARNA GALERIILE SE INROSESC
ESTE NORMAL PT CA CHIULOASA ESTE MODEL DE sr SI EA ESTE INCLINATAS , CA URMARE FORMATUL GALERIILOR ARCUITE , OBSERVI CA PRTACTIC AU O FORMA DE ARC DE CERC, CONDUC LA O INCALZIRE MEXCESIVA IN ZONA SUPERIOARA, DEALTFEWL NUMAI ACEA ZONA SE INROSESTE
scuze pt caps A scapat
Pt fise nu am explicatii?
in ce zona sa u topit?
brisco
Junior
Junior
Posts: 63
Joined: 15 Dec 2010, 14:19
Location: IASI
Contact:

Re: ARO L25

Post by brisco »

pun maine niste poze cu fisele, e aprope de necrezut cum arata. Am mai vazut galerii incinse, asa cum am mai precizat. Am vazut motoare de tot felul, am incins motore pana le-am "topit" dar galeriile asta scaparau, erau rosii pana dincolo de imbinarea cu esapatia.
Singura mea explicatie e ca se deregleaza culbutorii de pe evacuare si merg cu evacuarea "deschisa".
Dupa primul reglaj(cand am gasit evacuarea stransa), totul a fost ok, dupa cca 70 Km a apucat-o iarasi.
si cei de pe TITANIC erau sanatosi, noroc nu au avut
KAROLOKW
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 271
Joined: 30 Mar 2010, 11:40
Location: Brasov
Contact:

Re: ARO L25

Post by KAROLOKW »

ia verifica s anu cumva sa ai probleme cu distributia cu vreunul din pinioanele de acolo sa nu fie pozitionat bine sa fie slabit sau uzat si asta sa te duca la un reglaj dificil...dar tot ceea ce spui e ciudat :) cred ca e anotimpul cu paranormale:)

floryn
Incepator
Incepator
Posts: 18
Joined: 20 Nov 2010, 12:10
Location: galati

Re: ARO L25

Post by floryn »

salut,o parere trebuie sa spun si eu.daca ti se deregleaza culbutori atunci trebuie sa verifici axul cu culbutori pentru ca este posibil sa aiba uzuri mari.asa am patit eu la un motor de leut cind l-am inchis ,reglam culbutori apoi vedeam ca nu mai sint reglati dupa 2 invirtiri de motor si tot asa pina mi-am dat seama ca aveau uzura mare la bucsele de lor si axul lor de asemenea.pur si simplu uitasem sa ii verific.poate fi asa si la tine de zici ca ii reglezi apoi se deregleaza iara.
brisco
Junior
Junior
Posts: 63
Joined: 15 Dec 2010, 14:19
Location: IASI
Contact:

Re: ARO L25

Post by brisco »

Multumesc Floryn, o idee buna de urmarit.
In weekend ma acup de el, sa mai incerc un reglaj. Ca am constatat la primul, tijele la culbutori nu au contrapiulite, asa e la Aro?
Ca sa fie clar, eu am Aro de vreo 2-3 luni :)
si cei de pe TITANIC erau sanatosi, noroc nu au avut
User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 5003
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: ARO L25

Post by Constantin »

Daca a-ti avea un mecanic priceput sa va regleze culbutorii(cu lera)...a-ti observa un alt comportament al motorului si ar deveni mult mai putin zgomotos,mai puti gurmand.
E o problema undeva.Culbutorii nu se deregleaza singuri si mai ales asa de repede.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche
brisco
Junior
Junior
Posts: 63
Joined: 15 Dec 2010, 14:19
Location: IASI
Contact:

Re: ARO L25

Post by brisco »

Eu am reglat cubutorii, cu lera normal, ca altfel. Dupa reglaj am facut cca 100 km, si totul a fost ok, am carat, am mers prin zapada pe dealuri cu 4x4 cu reductor fara reductor, consum normal(cca 16 l/100), nu a topit fisele, nu s-a incins motorul, totul ok. La urmatoarea iesire, galeriile ca in furnal (m-am oprit si am ridicat capota din cauza mirosului de ars si incins(desi indicatorul la apa nu era pe rosu inca).
Si pozele cu fisele, sa nu spuneti ca-s un nebun care isi cauta treaba pe forum :)
DSCN0340.JPG
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
si cei de pe TITANIC erau sanatosi, noroc nu au avut
User avatar
RUDY
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 605
Joined: 25 Feb 2009, 19:10
Location: IASI
Contact:

Re: ARO L25

Post by RUDY »

Mda,astea chiar sint topite bine.Nu cred sa fie de la culbutori.Ai vreo modificare la sistemul de racire?La circuitul mic ma refer,cred ca chiulasa nu e bine racita,posibil sa fie infundat vreun orificiu din chiulasa.Scuze ca nu te am sunat dar zilele astea am de terminat ceva la masina.
brisco
Junior
Junior
Posts: 63
Joined: 15 Dec 2010, 14:19
Location: IASI
Contact:

Re: ARO L25

Post by brisco »

Rudy, esti amabil asa cum imi spuneau cei care te cunosc. oricum trebuie sa mai intai sa vad de ce se incinge. Am mai terminat si stocul de fise, sa mai caut. Cu ceva timp in urma, cand ma ocupam serios de mecanica ca sa nu caut tot timpul fise datorita varietatii mari pe care o intalneam, cumparam rola (la metru), am sa caut sa vand daca mai sunt.
si cei de pe TITANIC erau sanatosi, noroc nu au avut
User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 5003
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: ARO L25

Post by Constantin »

S-ar putea supraincalzi si de la o evacuare defectuasa.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche
User avatar
fulgeras
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 402
Joined: 18 Oct 2010, 22:09
Location: Sebes-Alba

Re: ARO L25

Post by fulgeras »

Da s-ar putea sa fie si de la evacuare, la ce temperatura ii acolo...
ARO 243(GHIVOLU)
User avatar
ydaniel
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4676
Joined: 13 Jun 2007, 11:46
Location: bucuresti
Contact:

Re: ARO L25

Post by ydaniel »

daca ai nevoie de un set nou de fise,te pot servi eu.
nenicu
Incepator
Incepator
Posts: 12
Joined: 29 Oct 2009, 19:32

Re: ARO L25

Post by nenicu »

Pentru Brisco suruburile de reglaj ale culbutorilor trebuie sa aiba obligatoriu contrapiulite. Reglezi la 0,45 si strangi piulita.
brisco
Junior
Junior
Posts: 63
Joined: 15 Dec 2010, 14:19
Location: IASI
Contact:

Re: ARO L25

Post by brisco »

Ok, multumesc de lamurire.
si cei de pe TITANIC erau sanatosi, noroc nu au avut

Post Reply