DAC 665 ,,Noaptea Nemirei"
-
- Membru de elita
- Posts: 557
- Joined: 07 Mar 2010, 18:30
- Location: Spania
- Contact:
Re: DAC 665 ,,Noaptea Nemirei"
Somewere in time ...
Undeva in a doua jumatate a anilor `90 .
Undeva in a doua jumatate a anilor `90 .
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: DAC 665 ,,Noaptea Nemirei"
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- ydaniel
- Membru legendar
- Posts: 4678
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: DAC 665 ,,Noaptea Nemirei"
Poza pare facuta intre Eforie N si Eforie S.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: DAC 665 ,,Noaptea Nemirei"
Acolo este, la ieşire din Sud.
-
- Nou venit
- Posts: 1
- Joined: 27 Aug 2019, 21:50
Re: DAC 665 ,,Noaptea Nemirei"
hallo tuturor
cum este atașată roata de rezervă și anvelopa la dac665t?
De asemenea, unde pot primi un catalog complet al camionului DAC 665T / G, vă rog?
Caut catalogul de piese și manualul
my email is : gilbertsakr@hotmail.com
mulțumesc
cum este atașată roata de rezervă și anvelopa la dac665t?
De asemenea, unde pot primi un catalog complet al camionului DAC 665T / G, vă rog?
Caut catalogul de piese și manualul
my email is : gilbertsakr@hotmail.com
mulțumesc
-
- Membru de elita
- Posts: 557
- Joined: 07 Mar 2010, 18:30
- Location: Spania
- Contact:
Re: DAC 665 ,,Noaptea Nemirei"
Autocamionul DAC 6610 T prezentat oficial in Buletinul Tehnica Militara al Ministerului Apararii Nationale in anul 1985
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Membru de elita
- Posts: 557
- Joined: 07 Mar 2010, 18:30
- Location: Spania
- Contact:
Re: DAC 665 ,,Noaptea Nemirei"
Continuare
Autocamionul a mai fost prezentat aici pe forum , si anume in acest topic la pagina 27 :
Atrag atentia doua elemente de noutate la vremea respectiva :
1º
Motorul D 2156-U-12N cu 12 cilindri in U , rezultat prin montarea in paralel a doua blocuri motor derivate din D 2156 HMN 8 pe un carter comun , fiecare antrenand propriul arbore cotit , arborii fiind uniti prin pinioane , avand un singur ax de iesire ,solutie mai putin raspandita , mai complicata , dar utilizand componente ale unui motor existent deja . In pagina din Buletinul Tehnica militara exista o mica greseala de redactare sau de tipar , motorul fiind trecut drept 2150-U-12N .
Motorul in U descris pe Wikipedia : https://en.wikipedia.org/wiki/U_engine
2º
Sistemul de inchidere al usilor , care nu se gaseste in usa ca si la cabinele de serie normala , ci langa usa, sub manerele de urcare in cabina .
Autocamionul a mai fost prezentat aici pe forum , si anume in acest topic la pagina 27 :
Atrag atentia doua elemente de noutate la vremea respectiva :
1º
Motorul D 2156-U-12N cu 12 cilindri in U , rezultat prin montarea in paralel a doua blocuri motor derivate din D 2156 HMN 8 pe un carter comun , fiecare antrenand propriul arbore cotit , arborii fiind uniti prin pinioane , avand un singur ax de iesire ,solutie mai putin raspandita , mai complicata , dar utilizand componente ale unui motor existent deja . In pagina din Buletinul Tehnica militara exista o mica greseala de redactare sau de tipar , motorul fiind trecut drept 2150-U-12N .
Motorul in U descris pe Wikipedia : https://en.wikipedia.org/wiki/U_engine
2º
Sistemul de inchidere al usilor , care nu se gaseste in usa ca si la cabinele de serie normala , ci langa usa, sub manerele de urcare in cabina .
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Membru de elita
- Posts: 557
- Joined: 07 Mar 2010, 18:30
- Location: Spania
- Contact:
Re: DAC 665 ,,Noaptea Nemirei"
Caroserii tipizate , cu sursa de putere si sistem rapid de prindere , pentru DAC 665 T , DAC 665 GTG si nu numai .
Desenul fiind cotat , sper sa fie util pentru modelisti .You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Membru de elita
- Posts: 557
- Joined: 07 Mar 2010, 18:30
- Location: Spania
- Contact:
Re: DAC 665 ,,Noaptea Nemirei"
Despre autosasiul DAC semimilitar am mai discutat aici :
viewtopic.php?f=2&t=5172&start=165#p96394
Mai multe despre caroseria unificata pe autosasiul semimilitar R-8135 FA/M prevazuta cu generator electric de 15 kW , destinata autospecialelor militare ( autoateliere, centre de transmisiuni , aviatie ) care nu erau obligate sa circule permanent prin terenuri grele , asa cum a fost prezentata in Buletinul Tehnica Militara editat de MApN .
viewtopic.php?f=2&t=5172&start=165#p96394
Mai multe despre caroseria unificata pe autosasiul semimilitar R-8135 FA/M prevazuta cu generator electric de 15 kW , destinata autospecialelor militare ( autoateliere, centre de transmisiuni , aviatie ) care nu erau obligate sa circule permanent prin terenuri grele , asa cum a fost prezentata in Buletinul Tehnica Militara editat de MApN .
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Membru de elita
- Posts: 557
- Joined: 07 Mar 2010, 18:30
- Location: Spania
- Contact:
Re: DAC 665 ,,Noaptea Nemirei"
Continuare
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Membru legendar
- Posts: 1476
- Joined: 10 Jan 2008, 21:01
- Location: suceava
Re: DAC 665 ,,Noaptea Nemirei"
Imi place sa cred ca si munca noastra pe acest forum a produs un asemenea interes.Priviti aici(printre altele,un DAC 444T-restaurat):
https://www.arq.ro/retro-parada-de-toam ... arad/30027
https://www.arq.ro/retro-parada-de-toam ... arad/30027
-
- Membru de elita
- Posts: 557
- Joined: 07 Mar 2010, 18:30
- Location: Spania
- Contact:
Re: DAC 665 ,,Noaptea Nemirei"
dragospetres wrote: ↑26 Oct 2019, 20:13 Imi place sa cred ca si munca noastra pe acest forum a produs un asemenea interes.Priviti aici(printre altele,un DAC 444T-restaurat)
Parerea mea este ca meritul le revine pe deplin restauratorilor .
Pentru a restaura un vehicul e nevoie de manuale originale si piese de schimb , greu de gasit .
Pentru a restaura un vehicul e fost nevoie de bani investiti in echipament/scule/utilaje si de timp disponibil .
Pentru a detine un vehicul restaurat e nevoie de nu numai de bani ci si de rabdare si de timp pentru batut drumuri pentru piese , autorizari , inmatriculari intrucat s-a vazut aici pe forum la cate tracasari administrative au fost supusi pasionatii.
Pentru a restaura un vehicul e nevoie de tarie de caracter ,investind timpul si banii in acesta , in loc sa fie utilizati frivol pentru croaziere sau masini de lux SH , numai bune pentru pus fotografii pe retelele sociale .Iar cine a fost hotarat sa o faca , a facut-o din pasiune , sau patriotism , fiind convins ca imaginile postate de mine personal nu pot avea un asemenea impact capabil sa schimbe viata unui om .
Acestea fiind argumentele mele ,
Parerea mea este ca meritul le revine pe deplin restauratorilor .
-
- Membru legendar
- Posts: 1476
- Joined: 10 Jan 2008, 21:01
- Location: suceava
Re: DAC 665 ,,Noaptea Nemirei"
Bani,scule,rabdare s.a. sunt conditii necesare ,dar nu suficiente.Peste toate ,cea mai importanta este pasiunea.Iar aceasta vine de undeva,din educatie.Aceasta este ceva care se cultiva in ani,nicidecum din cateva poze.
Uite si AM 443T-restaurat.
https://www.arq.ro/zilele-comunei-almas ... rice/29162
Uite si AM 443T-restaurat.
https://www.arq.ro/zilele-comunei-almas ... rice/29162
- ardeleanu
- Membru legendar
- Posts: 4605
- Joined: 16 Jun 2014, 10:11
- Location: Choisy le Roi, Franta
Re: DAC 665 ,,Noaptea Nemirei"
Multumesc mult la amandoi pentru vorbele bune, ma bucur sa mai aud si asa ceva, nu doar scandaluri, injuraturi si cuvinte dispretuitoare...
-
- Membru de elita
- Posts: 557
- Joined: 07 Mar 2010, 18:30
- Location: Spania
- Contact: