UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
Moderators: mariusjaz, socratee
- kosfunny
- Membru de elita
- Posts: 646
- Joined: 21 Sep 2008, 13:59
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
Va multumesc domnilor!
ARO 10.1 -1.4 +GPL, 1998
Grand Cherokee 2.5 td, 1996
Mitsubishi Pajero 2.5 td , 1992
Daewoo Matiz, 1999
Opel Omega 2.5 TDI, 1996
Ford Focus 1.8 tdi 2001
Opel Sintra, 2,2 +gpl, 1996
VW Crafter maxi-long, 2008
Grand Cherokee 2.5 td, 1996
Mitsubishi Pajero 2.5 td , 1992
Daewoo Matiz, 1999
Opel Omega 2.5 TDI, 1996
Ford Focus 1.8 tdi 2001
Opel Sintra, 2,2 +gpl, 1996
VW Crafter maxi-long, 2008
- baciudibaciu
- Membru legendar
- Posts: 3075
- Joined: 12 Aug 2007, 22:26
- Location: Bucuresti Titan
- Contact:
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
kosfunny wrote: Am si eu o intrebare. In cazul in care trag rulota (650 kg ) pe portiuni de drum cu denivelari si am nevoie de viteza mica pot merge doar cu spatele pe greu? Vreau sa protejez ambreiajul dar vreau sa fiu si sigur ca nu omor grupul.
raspunsul este DA ,asa cum or zis baietii.
viteza de deplasare va fi cam de 4-5 km /h -mers de promenada
la aceasta greutate -650 kg ambreiajul nu are ce sa sufere
daca vrei sa protejezi grupul,grupurile verifica jocul liber dintre pinion si coroana,nivelul de ulei si calitatea acestuia si ...drum bun !
Cu omul nescolarizat ,te certi putin si ai scapat,dar duci o lupta infernala cu PROSTUL care are scoala !
ARO 10-4
Renault Kangoo 15 dci
Mercedes W123 200d
ARO 10-4
Renault Kangoo 15 dci
Mercedes W123 200d
-
- Incepator
- Posts: 27
- Joined: 29 Oct 2008, 21:44
- Location: Targu Ocna
- Contact:
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
In locul acelor (mrl-lor) daca montam introducem niste suruburi de 8 (asa mi-a spus un meserias) si le sudam le prindem cumva astfel incat suruburile sa preia rolul acelor , nu am putea merge asa? Si daca da se poate uza altceva tinand cont ca nu vom cupla 4x4H decat in cazuri extreme. in acest fel nu voi mai fi nevoit sa ma dau jos in mocirla ca sa cuplez fata.
- icXu
- Membru de elita
- Posts: 571
- Joined: 28 May 2008, 12:58
- Location: Mioveni
- Contact:
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
Se uzeaza planetarele si rulmentii cu ace de la planetare pe langa faptul ca o sa-ti consume mai mult; plus ca e mai bine sa cedeze acele ace decat cutia de viteze sau alta parte a transmisiei.
- popa marius
- Junior
- Posts: 95
- Joined: 10 Feb 2009, 13:01
- Location: Gugesti-Vrancea
- Contact:
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
multumesc pt sfaturi of,of,of, ce greu mia fost pana acum ca nu sitiam aceste lucruri
Sarbatori fericite!!! vatransmit
Sarbatori fericite!!! vatransmit
Rasul e ca stergatorul de parbriz: nu opreste ploaia, dar iti permite sa iti vezi de drum.
-
- Incepator
- Posts: 33
- Joined: 13 Jan 2010, 02:01
- Location: satu mare RO / SHA D.
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
la aro 10.6 , 4H si 4L ,care e in stanga si care e in dreapta ??
aici nam reusit sa ma lamuresc niciodata si nici ex proprietaru nu o stiut,iar eu ... bagam la nimereala
4H stg si 4L dreapta ?
unde e N ? si 2H ?
"Heilig soll uns sein jede Mutter guten Blutes" H.H.
- Dan CHIRIAC
- Administrator
- Posts: 2676
- Joined: 20 Feb 2007, 10:10
- Location: Bucuresti
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
Iaca
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
- cristian irimescu
- Membru de elita
- Posts: 537
- Joined: 05 Nov 2008, 19:10
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
Eu zic ca 4wd redus si 4 wd normal e invers. nu?
- George
- Administrator
- Posts: 6951
- Joined: 11 Dec 2006, 21:18
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
dan are si ARO 10... tu ai?! ca sa crezi?cristian irimescu wrote:Eu zic ca 4wd redus si 4 wd normal e invers. nu?
ARO CLUB ROMANIA
- Dan CHIRIAC
- Administrator
- Posts: 2676
- Joined: 20 Feb 2007, 10:10
- Location: Bucuresti
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
Cristi, tu zici bine. Doar ca desenul este de la cutia de transfer de ARO 10, motorizare Dacia 1,4.
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
- cristian irimescu
- Membru de elita
- Posts: 537
- Joined: 05 Nov 2008, 19:10
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
E uite cum gresim daca nu citim cap coada..Dan CHIRIAC wrote:Cristi, tu zici bine. Doar ca desenul este de la cutia de transfer de ARO 10, motorizare Dacia 1,4.
ma duc in curte sa-mi dau numa o palma
scuze..
-
- Incepator
- Posts: 33
- Joined: 13 Jan 2010, 02:01
- Location: satu mare RO / SHA D.
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
deci,4L stanga si 4H dreapta, ms mult
"Heilig soll uns sein jede Mutter guten Blutes" H.H.
- adytt
- Membru Devotat
- Posts: 278
- Joined: 07 Feb 2011, 18:34
- Location: Pitesti - Arges
- Contact:
Intrebare : Viteza maxima deplasare Aro in regim 4x4 High
Va rog , daca puteti sa ma informati si pe mine referitor la viteza maxima cu care se poate deplasa Aro ex(Aro10) in regim 4x4 High si Low fara a forta prea mult cutia de transfer.
Cu ninsorile astea si cu starea drumurilor folosesc din ce in ce mai mult Aro-ul din dotare insa este necesar sa merg cu 4x4 intrucat doar cu (2x4) spatele deabia iese din parcare , fiind prea usor pe spate, patineaza foarte usor.
Cu ninsorile astea si cu starea drumurilor folosesc din ce in ce mai mult Aro-ul din dotare insa este necesar sa merg cu 4x4 intrucat doar cu (2x4) spatele deabia iese din parcare , fiind prea usor pe spate, patineaza foarte usor.
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Intrebare : Viteza maxima deplasare Aro in regim 4x4 Hig
30/40 km/h daca circuli pe arterele dezapezite poti sa decuplezi fata din reductor, daca e asfalt uscat e obligatoriu sa decuplezi fata
- claus4fly
- Membru Devotat
- Posts: 279
- Joined: 23 May 2008, 19:17
- Location: Petrosani(HD)
- Contact:
Re: Intrebare : Viteza maxima deplasare Aro in regim 4x4 Hig
Am mers si cu 80km/h cu reductorul pe 4H şi poţi decupla din mers la orice viteză...dar numai pe zăpadă.
Cu 4L să nu incercaţi niciodată, costă prea mult
Asta este pentru ARO10.4 motor 1,9 tD cutie in 5 trepte....şi fac treaba asta de vreo 4 ani !
P.S. recomand ptr toţi colegii de forum când deschid câte un topic nou să specifice tipul de maşină şi motorizarea, ca să vina răspunsuri utile !
Cu 4L să nu incercaţi niciodată, costă prea mult
Asta este pentru ARO10.4 motor 1,9 tD cutie in 5 trepte....şi fac treaba asta de vreo 4 ani !
P.S. recomand ptr toţi colegii de forum când deschid câte un topic nou să specifice tipul de maşină şi motorizarea, ca să vina răspunsuri utile !