UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)

Cutii de viteze si transfer, planetare, ambreiaje, diferentiale. Tipuri, reparatii, modificari.

Moderators: mariusjaz, socratee

Post Reply
User avatar
kosfunny
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 646
Joined: 21 Sep 2008, 13:59
Location: Bucuresti
Contact:

Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)

Post by kosfunny »

Va multumesc domnilor!  ;D
ARO 10.1 -1.4 +GPL, 1998
Grand Cherokee 2.5 td, 1996
Mitsubishi Pajero 2.5 td , 1992
Daewoo Matiz, 1999
Opel Omega 2.5 TDI, 1996
Ford Focus 1.8 tdi 2001
Opel Sintra, 2,2 +gpl, 1996
VW Crafter maxi-long, 2008

User avatar
baciudibaciu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3075
Joined: 12 Aug 2007, 22:26
Location: Bucuresti Titan
Contact:

Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)

Post by baciudibaciu »

kosfunny wrote: Am si eu o intrebare. In cazul in care trag rulota (650 kg ) pe portiuni de  drum cu denivelari si am nevoie de viteza mica pot merge doar cu spatele pe greu? Vreau sa protejez ambreiajul dar vreau sa fiu si sigur ca nu omor grupul.
   
raspunsul este DA  ,asa cum  or zis  baietii.
viteza de deplasare va fi cam de 4-5 km /h -mers de promenada
la aceasta greutate -650 kg ambreiajul nu are ce sa sufere
daca vrei sa protejezi grupul,grupurile  verifica jocul liber dintre pinion si coroana,nivelul de ulei si calitatea acestuia si ...drum bun !
Cu omul nescolarizat ,te certi putin si ai scapat,dar duci o lupta infernala cu PROSTUL care are scoala !


ARO 10-4
Renault Kangoo 15 dci
Mercedes W123 200d
habibic
Incepator
Incepator
Posts: 27
Joined: 29 Oct 2008, 21:44
Location: Targu Ocna
Contact:

Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)

Post by habibic »

In locul acelor (mrl-lor) daca montam introducem niste suruburi de 8 (asa mi-a spus un meserias) si le sudam le prindem cumva astfel incat suruburile sa preia rolul acelor , nu am putea merge asa? Si daca da se poate uza altceva tinand cont ca nu vom cupla 4x4H decat in cazuri extreme. in acest fel nu voi mai fi nevoit sa ma dau jos in mocirla ca sa cuplez fata.
User avatar
icXu
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 571
Joined: 28 May 2008, 12:58
Location: Mioveni
Contact:

Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)

Post by icXu »

Se uzeaza planetarele si rulmentii cu ace de la planetare pe langa faptul ca o sa-ti consume mai mult; plus ca e mai bine sa cedeze acele ace decat cutia de viteze sau alta parte a transmisiei.

User avatar
popa marius
Junior
Junior
Posts: 95
Joined: 10 Feb 2009, 13:01
Location: Gugesti-Vrancea
Contact:

Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)

Post by popa marius »

multumesc pt sfaturi of,of,of, ce greu mia fost pana acum ca nu sitiam aceste lucruri
Sarbatori fericite!!! vatransmit
Rasul e ca stergatorul de parbriz: nu opreste ploaia, dar iti permite sa iti vezi de drum.
blue10
Incepator
Incepator
Posts: 33
Joined: 13 Jan 2010, 02:01
Location: satu mare RO / SHA D.

Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)

Post by blue10 »

b-( b-( b-( b-( b-(

:-?? :-??
la aro 10.6 , 4H si 4L ,care e in stanga si care e in dreapta ??
aici nam reusit sa ma lamuresc niciodata si nici ex proprietaru nu o stiut,iar eu ... bagam la nimereala 3:-O
4H stg si 4L dreapta ?
unde e N ? si 2H ?
"Heilig soll uns sein jede Mutter guten Blutes" H.H.
User avatar
Dan CHIRIAC
Administrator
Administrator
Posts: 2676
Joined: 20 Feb 2007, 10:10
Location: Bucuresti

Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)

Post by Dan CHIRIAC »

Iaca
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
User avatar
cristian irimescu
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 537
Joined: 05 Nov 2008, 19:10
Location: Bucuresti
Contact:

Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)

Post by cristian irimescu »

Eu zic ca 4wd redus si 4 wd normal e invers. nu?
User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6951
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)

Post by George »

cristian irimescu wrote:Eu zic ca 4wd redus si 4 wd normal e invers. nu?
dan are si ARO 10... tu ai?! ca sa crezi? ;D
ARO CLUB ROMANIA
User avatar
Dan CHIRIAC
Administrator
Administrator
Posts: 2676
Joined: 20 Feb 2007, 10:10
Location: Bucuresti

Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)

Post by Dan CHIRIAC »

Cristi, tu zici bine. Doar ca desenul este de la cutia de transfer de ARO 10, motorizare Dacia 1,4.
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
User avatar
cristian irimescu
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 537
Joined: 05 Nov 2008, 19:10
Location: Bucuresti
Contact:

Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)

Post by cristian irimescu »

Dan CHIRIAC wrote:Cristi, tu zici bine. Doar ca desenul este de la cutia de transfer de ARO 10, motorizare Dacia 1,4.
E uite cum gresim daca nu citim cap coada..
ma duc in curte sa-mi dau numa o palma

scuze..
blue10
Incepator
Incepator
Posts: 33
Joined: 13 Jan 2010, 02:01
Location: satu mare RO / SHA D.

Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)

Post by blue10 »

deci,4L stanga si 4H dreapta, ms mult ^:)^
"Heilig soll uns sein jede Mutter guten Blutes" H.H.
User avatar
adytt
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 278
Joined: 07 Feb 2011, 18:34
Location: Pitesti - Arges
Contact:

Intrebare : Viteza maxima deplasare Aro in regim 4x4 High

Post by adytt »

Va rog , daca puteti sa ma informati si pe mine referitor la viteza maxima cu care se poate deplasa Aro ex(Aro10) in regim 4x4 High si Low fara a forta prea mult cutia de transfer.
Cu ninsorile astea si cu starea drumurilor folosesc din ce in ce mai mult Aro-ul din dotare insa este necesar sa merg cu 4x4 intrucat doar cu (2x4) spatele deabia iese din parcare , fiind prea usor pe spate, patineaza foarte usor.
User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3367
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: Intrebare : Viteza maxima deplasare Aro in regim 4x4 Hig

Post by Soryn »

30/40 km/h daca circuli pe arterele dezapezite poti sa decuplezi fata din reductor, daca e asfalt uscat e obligatoriu sa decuplezi fata
User avatar
claus4fly
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 279
Joined: 23 May 2008, 19:17
Location: Petrosani(HD)
Contact:

Re: Intrebare : Viteza maxima deplasare Aro in regim 4x4 Hig

Post by claus4fly »

Am mers si cu 80km/h cu reductorul pe 4H şi poţi decupla din mers la orice viteză...dar numai pe zăpadă.
Cu 4L să nu incercaţi niciodată, costă prea mult ;D
Asta este pentru ARO10.4 motor 1,9 tD cutie in 5 trepte....şi fac treaba asta de vreo 4 ani !
P.S. recomand ptr toţi colegii de forum când deschid câte un topic nou să specifice tipul de maşină şi motorizarea, ca să vina răspunsuri utile !

Post Reply