UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
Moderators: mariusjaz, socratee
- alexandrucretu
- Membru Devotat
- Posts: 447
- Joined: 30 Oct 2012, 16:17
- Location: Campulung Muscel- Bughea de Sus
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
Am incercat si metoda verificatului pe masina insa nu cred ca iti poti da seama foarte bine de jocul panetarelor pentru ca nu simteam mare lucru. Bine ca nu poate sa fie din altceva. O revizie a planetarelor necesita o cheltuiala destul de mica.
- motul
- Membru Devotat
- Posts: 385
- Joined: 21 Jan 2012, 20:04
- Location: Hunedoara
- Contact:
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
Atunci unghiurile de reglaj a rotilor nu sunt problema. Ramane un singur lucru- planetarele.
ARO= Automobile Romanesti Off-road. Adevarat spus!!!
- Dan CHIRIAC
- Administrator
- Posts: 2676
- Joined: 20 Feb 2007, 10:10
- Location: Bucuresti
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
Repet: parerea mea este ca poate fi vorba de o cursa prea mare a directiei. In cazul acesta planetarele sunt fortate sa lucreze peste unghiul admisibil. De aici fenomenele prezentate.
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
- motul
- Membru Devotat
- Posts: 385
- Joined: 21 Jan 2012, 20:04
- Location: Hunedoara
- Contact:
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
Da se poate si asta. Dar parca zicea domnul alexandrucretu intr-un mesaj, mai la inceput, ca nu avuse probleme inainte cu blocarea rotilor la viraj maxim.
ARO= Automobile Romanesti Off-road. Adevarat spus!!!
- alexandrucretu
- Membru Devotat
- Posts: 447
- Joined: 30 Oct 2012, 16:17
- Location: Campulung Muscel- Bughea de Sus
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
Intr-adevar, la inceput nu am avut asemenea probleme, ele aparand in timp, probabil pe masura ce s-au mai uzat.
Cu privire la unghiul admisibil al planetarelor precizez faptul ca acestea sunt tipul de Dacie, cutie in 4 viteze, despre care cunosc ca lucreaza la un unghi mai mare decat la directia de ARO 10 in viraj maxim.
Cu privire la unghiul admisibil al planetarelor precizez faptul ca acestea sunt tipul de Dacie, cutie in 4 viteze, despre care cunosc ca lucreaza la un unghi mai mare decat la directia de ARO 10 in viraj maxim.
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
Reductoarele sunt la fel doar comanda difera ,si nu se poate cupla greul fara 4x4.
-
- Incepator
- Posts: 13
- Joined: 25 Jun 2013, 16:55
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
Salut!Am o cutie de viteze noua iar reductorul este cu 2 leviere...cea cu un levier ca sa bagi greu treci prin 4x4 si daca vrei 2x4 decuplezi mrl.urile...care e diferenta intre cel cu un levier si cel cu 2?
-
- Incepator
- Posts: 13
- Joined: 25 Jun 2013, 16:55
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
La grupul cu 2 leviere se poate trece din 4x4 in 2x4 si invers in timp ce celalalt levier e actionat pe greu cu mrl.urile cuplate in permanenta?astept pareri
- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 5003
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
...priza de forta?
Poate atasezi o poza cu reductorul,altfel e,la ghici
Poate atasezi o poza cu reductorul,altfel e,la ghici
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
-
- Incepator
- Posts: 13
- Joined: 25 Jun 2013, 16:55
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
Asa arata reductorul pe care il am cu acele doua tije
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Incepator
- Posts: 13
- Joined: 25 Jun 2013, 16:55
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
Asa arata cutia cu reductoru...poza asta e gasita pe net...eu nu am levierele si cu acele tije care vin prinse de cele ale reductor...au prindere direct pe un boltz iesit din cutie...daca nu le gasesc n.am decat sa le improvizez
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
Vorbim de cazul in care ai MRL -urile cuplate.Trecerea pe greu la reductorul cu 2 manete se poate face numai cu 4x4 cuplat ,sistemul celor 2 manete fiind conceput sa se agate manetele intre ele pt. a cupla unele din pozitiile in care lucreaza reductorul.
-
- Incepator
- Posts: 13
- Joined: 25 Jun 2013, 16:55
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
Gata am inteles...adica e acelasi lucru ca la cel cu o singura maneta...deci cand bag greu si misca si cealalta maneta sa intre din 2x4 in 4x4...ma gandeam ca e separat...ca la saviem sau raba...sa cuplezi in cazul lor spatele..eu merg cu aro incarcat pe pante foarte abrupte...si cand e pamantul uscat tun sa nu mai cuplez fata ...doar daca e cazul...si e cam dificil sa opresti in rampa cu greutate sa cuplez mrl.urile...d.asta ziceam multumesc fain
-
- Junior
- Posts: 55
- Joined: 04 Jul 2013, 11:17
- Location: Campulung Muscel
- Contact:
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
Salut, am un aro 10 si cand 4x4 H este cuplat masina merge inainte dar cand vreau sa dau cu spatele masina nu se misca de pe loc, motorul da sa traga, dar reductorul parca este blocat. Care sa fie cauza?
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
esti sigur ca nu trage sa moara motoru din cauza alimentari? in R e un raport mai mic de transformare decat in treapta 1