SR - Autocamioanele Steagul Roşu
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: SR - Autocamioanele Steagul Roşu
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: SR - Autocamioanele Steagul Roşu
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- flo
- Membru legendar
- Posts: 2008
- Joined: 03 Jul 2009, 00:13
- Location: Bucuresti
Re: SR - Autocamioanele Steagul Roşu
Vidanja
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: SR - Autocamioanele Steagul Roşu
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- kln
- Incepator
- Posts: 45
- Joined: 06 Feb 2010, 18:41
- Location: Bucuresti RO
Re: SR - Autocamioanele Steagul Roşu
Life Magazine - Rumania 1964
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- kln
- Incepator
- Posts: 45
- Joined: 06 Feb 2010, 18:41
- Location: Bucuresti RO
Re: SR - Autocamioanele Steagul Roşu
SR Carpati
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- kln
- Incepator
- Posts: 45
- Joined: 06 Feb 2010, 18:41
- Location: Bucuresti RO
Re: SR - Autocamioanele Steagul Roşu
Glory days
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Membru de elita
- Posts: 557
- Joined: 07 Mar 2010, 18:30
- Location: Spania
- Contact:
Re: SR - Autocamioanele Steagul Roşu
Prospect gama produse Automecanica Medias , complet , 13 pagini
Sursa : http://www.deutschefotothek.de/documents/obj/86004344
Sursa : http://www.deutschefotothek.de/documents/obj/86004344
-
- Membru de elita
- Posts: 557
- Joined: 07 Mar 2010, 18:30
- Location: Spania
- Contact:
Re: SR - Autocamioanele Steagul Roşu
Prospect autotren forestier IMTF Brasov ATF-10 , Auto-Tractor Bucuresti , 5 pagini
Sursa : http://www.deutschefotothek.de/documents/obj/86004390
Prospect autostropitoare/maturatoare Automecanica Medias SPP 113 , Auto-Tractor Bucuresti , 5 pagini
Sursa : http://www.deutschefotothek.de/documents/obj/86004392
Sursa : http://www.deutschefotothek.de/documents/obj/86004390
Prospect autostropitoare/maturatoare Automecanica Medias SPP 113 , Auto-Tractor Bucuresti , 5 pagini
Sursa : http://www.deutschefotothek.de/documents/obj/86004392
-
- Membru de elita
- Posts: 557
- Joined: 07 Mar 2010, 18:30
- Location: Spania
- Contact:
Re: SR - Autocamioanele Steagul Roşu
http://suntemromania.blogspot.com/2020/ ... -unde.html
Eu personal vad un generator electric ( inclusiv pentru sistem de campanie de balizaj de aeroport ) sau un starter electric de motor de avion ( intre picioarele operatorului urcat pe vehicul si la nivelul centurii in stanga se vad cateva sigurante fuzibile MPR dupa gabarit de la 250 A in sus ) . Operatorul de pe vehicul pare african ,uniforma categoric nu este romaneasca , iar cel de jos poarta o uniforma romaneasca speciala de culoarea celor din misiunea Sirius / Angola .
Fotografia marita : https://1.bp.blogspot.com/-AzP5k_-r6tQ/ ... 0/0001.png
Eu personal vad un generator electric ( inclusiv pentru sistem de campanie de balizaj de aeroport ) sau un starter electric de motor de avion ( intre picioarele operatorului urcat pe vehicul si la nivelul centurii in stanga se vad cateva sigurante fuzibile MPR dupa gabarit de la 250 A in sus ) . Operatorul de pe vehicul pare african ,uniforma categoric nu este romaneasca , iar cel de jos poarta o uniforma romaneasca speciala de culoarea celor din misiunea Sirius / Angola .
Fotografia marita : https://1.bp.blogspot.com/-AzP5k_-r6tQ/ ... 0/0001.png
- flo
- Membru legendar
- Posts: 2008
- Joined: 03 Jul 2009, 00:13
- Location: Bucuresti
Re: SR - Autocamioanele Steagul Roşu
MAma ce ochi! Sa vezi MPR-urile.
-
- Membru de elita
- Posts: 557
- Joined: 07 Mar 2010, 18:30
- Location: Spania
- Contact:
Re: SR - Autocamioanele Steagul Roşu
Flo , asta mi-e meseria .
Si sunt invatat sa vad si sa gandesc singur .Si nu numai in electricitate .
Nu sa strig in gura mare ce-mi spune iPhone-ul sa spun .
Dumneata nu accepti ca nu poti convinge omul pentru care gandesc altii , dar caruia i se spune ca e destept daca vinde pe nimic viitorul copiilor sai . Despre viitorul tarii sale, nici nu are rost sa mai discutam .
Cand cineva a incercat sa faca ceva pentru tara lui i s-a pus " basinatorul luminii stinse " , espresie al carei inteles nu mi-e clar nici astazi .
Cand cineva a dorit un slogan electoral usor de tinut minte , a ales Muie , intrucat suntem la capitolul " atat se mai poate " .
Pentru aceasta nu am intrat in dezbaterile politice de pe site , intrucat nu suport sa fiu mintit in fata .
In ceea ce priveste grupul electrogen , si vazand lampile de deasupra cabinei si cele din spate , pot sa spun ca e un grup electrogen de aeroport , chiar de balizaj pista pentru aeroport de campanie .
Gabaritul sigurantelor imi spune ca pot fi intre 250 - 630 A .
Inafara de meseria mea , alimentari/actionari/automatizari in metalurgie am fost rezervist ( si probabil datorita ambiguitatii ultimei legi inca poate sunt ) la o unitate de aviatie - e drept ca la transmisiuni , nu PNA , nu pista , dar suficient ca sa-mi fac o imagine .
Dar sa revenim la ale noastre : pentru azi pregatisem o fotografie frumoasa a primului autotren transcontainer utilizat la noi , cu semiremorca pentru un container de 20 de picioare sau doua de 10 picioare .
Sursa : https://www.facebook.com/romandieseltat ... 11/?type=3
Au lucrat in acelasi timp cu autotrenurile transcontainer de 40 de picioare cu cap tractor GMC sau International Transtar 2 cu numar de Constanta . Tin minte precum ar fi fost ieri , acum vreo patruzeci de ani unul dintre ele s-a defectat in fata scolii noastre si noi toti baietii din scoala am iesit in pauze in acea zi sa vedem " camionul american " .
Dar , asteptat si repede , precum in " Marele circ " epoca eroica a transcontainerelor a incetat .
Au fost inlocuite cu Roman Diesel .
Noi , copiii de atunci , ne-am maturizat . Si am emigrat .
" Despre Romania si doar de bine... "
Chiar , ce as putea scrie onest ca sa ma incadrez strict in topicul respectiv ?
Si sunt invatat sa vad si sa gandesc singur .Si nu numai in electricitate .
Nu sa strig in gura mare ce-mi spune iPhone-ul sa spun .
Dumneata nu accepti ca nu poti convinge omul pentru care gandesc altii , dar caruia i se spune ca e destept daca vinde pe nimic viitorul copiilor sai . Despre viitorul tarii sale, nici nu are rost sa mai discutam .
Cand cineva a incercat sa faca ceva pentru tara lui i s-a pus " basinatorul luminii stinse " , espresie al carei inteles nu mi-e clar nici astazi .
Cand cineva a dorit un slogan electoral usor de tinut minte , a ales Muie , intrucat suntem la capitolul " atat se mai poate " .
Pentru aceasta nu am intrat in dezbaterile politice de pe site , intrucat nu suport sa fiu mintit in fata .
In ceea ce priveste grupul electrogen , si vazand lampile de deasupra cabinei si cele din spate , pot sa spun ca e un grup electrogen de aeroport , chiar de balizaj pista pentru aeroport de campanie .
Gabaritul sigurantelor imi spune ca pot fi intre 250 - 630 A .
Inafara de meseria mea , alimentari/actionari/automatizari in metalurgie am fost rezervist ( si probabil datorita ambiguitatii ultimei legi inca poate sunt ) la o unitate de aviatie - e drept ca la transmisiuni , nu PNA , nu pista , dar suficient ca sa-mi fac o imagine .
Dar sa revenim la ale noastre : pentru azi pregatisem o fotografie frumoasa a primului autotren transcontainer utilizat la noi , cu semiremorca pentru un container de 20 de picioare sau doua de 10 picioare .
Sursa : https://www.facebook.com/romandieseltat ... 11/?type=3
Au lucrat in acelasi timp cu autotrenurile transcontainer de 40 de picioare cu cap tractor GMC sau International Transtar 2 cu numar de Constanta . Tin minte precum ar fi fost ieri , acum vreo patruzeci de ani unul dintre ele s-a defectat in fata scolii noastre si noi toti baietii din scoala am iesit in pauze in acea zi sa vedem " camionul american " .
Dar , asteptat si repede , precum in " Marele circ " epoca eroica a transcontainerelor a incetat .
Au fost inlocuite cu Roman Diesel .
Noi , copiii de atunci , ne-am maturizat . Si am emigrat .
" Despre Romania si doar de bine... "
Chiar , ce as putea scrie onest ca sa ma incadrez strict in topicul respectiv ?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- vercingetorix
- Membru legendar
- Posts: 2410
- Joined: 17 Mar 2010, 19:30
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: SR - Autocamioanele Steagul Roşu
Succesiune autocamioane...International Harvester KR-11, ZIS 150 si al nostru SR101.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Daca nu Aro, atunci ce ?
- ardeleanu
- Membru legendar
- Posts: 4513
- Joined: 16 Jun 2014, 10:11
- Location: Choisy le Roi, Franta
Re: SR - Autocamioanele Steagul Roşu
Deci copy/paste s-o inventat inaintea calculatoarelor ?
- vercingetorix
- Membru legendar
- Posts: 2410
- Joined: 17 Mar 2010, 19:30
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: SR - Autocamioanele Steagul Roşu
KR11 a facut parte din ajutorul american acordar rusilor in WW2.
Rusii au copiat si si-au facut propriul camion in propria lor uzina, adica ZIS 150.
Iar noi am primit de la rusi aprobarea, ca licenta nu exista, sa facem ceva similar, adica SR 101.
Interesant ca rusii, desi le eram prizonieri dpdv politic, economic si militar, n-au avut nimic impotriva sa ne dezvoltam o industrie nationala de autocamioane.
Ceea ce nu se intampla in zilele noastre cu intreaga industrie, ba chiar una din conditii pentru acceptarea vestica a fost distrugerea multor ramuri industriale.
Rezultatul, 3-4 milioane de romani cu traista in bat prin lume, saracie, subdezvoltare si cel mai grav, lipsa unui viitor aici in tara pentru tineri.
Rusii au copiat si si-au facut propriul camion in propria lor uzina, adica ZIS 150.
Iar noi am primit de la rusi aprobarea, ca licenta nu exista, sa facem ceva similar, adica SR 101.
Interesant ca rusii, desi le eram prizonieri dpdv politic, economic si militar, n-au avut nimic impotriva sa ne dezvoltam o industrie nationala de autocamioane.
Ceea ce nu se intampla in zilele noastre cu intreaga industrie, ba chiar una din conditii pentru acceptarea vestica a fost distrugerea multor ramuri industriale.
Rezultatul, 3-4 milioane de romani cu traista in bat prin lume, saracie, subdezvoltare si cel mai grav, lipsa unui viitor aici in tara pentru tineri.
Daca nu Aro, atunci ce ?