cadrul ARO 24
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
cadrul ARO 24
Intimplator are cineva asa schema(vezi imaginea)pentru cadrul ARO 24?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: cadrul ARO 24
Baieti,chiar nimeni .Nu de alta vreau sami fac cadrul de la zero si imi tr niste dimensiuni de reper .Am gasit(cu mare greu) teava 120x80x4 mm si cred ca ma apuc de treaba dupa sarbatori .
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
-
- Membru legendar
- Posts: 1809
- Joined: 31 Jan 2007, 23:10
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: cadrul ARO 24
Eu zic sa cauti un sasiu de ARO de armata ranforsat, si nu mai ai nevoie sa faci tu cadru
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: cadrul ARO 24
Sa caut unde?Si chiar del gasesc transport, vama... mai bine ma ''joc'' la mine in garaj sil fac, pina la urma mai capat ceva'' experienta''vstef_is wrote: Eu zic sa cauti un sasiu de ARO de armata ranforsat, si nu mai ai nevoie sa faci tu cadru
P.S.poate modific si suspensia spate,pun arcuri elicoidale sau poate chiar perne de aer
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
-
- Nou venit
- Posts: 6
- Joined: 25 Nov 2008, 09:01
Re: cadrul ARO 24
cab_512 wrote: Baieti,chiar nimeni .Nu de alta vreau sami fac cadrul de la zero si imi tr niste dimensiuni de reper .Am gasit(cu mare greu) teava 120x80x4 mm si cred ca ma apuc de treaba dupa sarbatori .
Respect pentru initiativa pe care o ai, dar mare atentie la calitatea materialului pe care il ai, ma refer sa nu fie tabla moarta,chioara fara niciun tratament termic.Ca vei munci degeaba, dupa cateva luni vei constata ca rugineste indiferent de aplicatiile tale anticoroziune.Indicat ar fii sa ai tabla din OL 37 S(semicalmat) si tabla de 2.5 nu de 4.
Am un prieten fosta glorie la ARO, parintele ARO 10.Mai intreaba si tu pe AMROM ca mai stiu si ei mai ale dimensiunile.
Bafta
-
- Membru legendar
- Posts: 1809
- Joined: 31 Jan 2007, 23:10
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: cadrul ARO 24
Pernele de aer nu rezista in offroad. Elicoidale ar fi o idee oarecum buna, totusi recomand mai bine un kit de suspensii OME cu foi pe spate si elicoidale pe fata....
Un sasiu de armata ranforsat gasesti nu-i bai, iar la transport bagi "fier vechi" or something... sunt atatia baieti cu dube si platforma care trec prin Iasi si au numere de MD.... il arunci intro duba.... te scuteste de multa munca si de la el in sus poti construi orice...
Un sasiu de armata ranforsat gasesti nu-i bai, iar la transport bagi "fier vechi" or something... sunt atatia baieti cu dube si platforma care trec prin Iasi si au numere de MD.... il arunci intro duba.... te scuteste de multa munca si de la el in sus poti construi orice...
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: cadrul ARO 24
Tabla de 2.5 este acum,nu cred cai de ajuns(la mine este crapat longeronul si sting si drept partea din fata).4 mm cred ca o sa fie OK.Otelul dupa standartul sovietic este Ст3пÑatp wrote:cab_512 wrote: Baieti,chiar nimeni .Nu de alta vreau sami fac cadrul de la zero si imi tr niste dimensiuni de reper .Am gasit(cu mare greu) teava 120x80x4 mm si cred ca ma apuc de treaba dupa sarbatori .
Respect pentru initiativa pe care o ai, dar mare atentie la calitatea materialului pe care il ai, ma refer sa nu fie tabla moarta,chioara fara niciun tratament termic.Ca vei munci degeaba, dupa cateva luni vei constata ca rugineste indiferent de aplicatiile tale anticoroziune.Indicat ar fii sa ai tabla din OL 37 S(semicalmat) si tabla de 2.5 nu de 4.
Am un prieten fosta glorie la ARO, parintele ARO 10.Mai intreaba si tu pe AMROM ca mai stiu si ei mai ale dimensiunile.
Bafta
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
-
- Membru legendar
- Posts: 1809
- Joined: 31 Jan 2007, 23:10
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: cadrul ARO 24
Normal ca e crapat, sasiul de ARO nu rezista la Brasov... vibratii, greutate... puntea fata oricum pe independenta nu e gandita genial pt ce monstru e Brasovul... ma repet... sasiul ranforsat de armata... o sa iti pun niste poze sa vezi diferenta... ala nu are moarte si e perfect pt Brasov... si e de la mama lui!
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: cadrul ARO 24
8-Xastept pozevstef_is wrote: Normal ca e crapat, sasiul de ARO nu rezista la Brasov... vibratii, greutate... puntea fata oricum pe independenta nu e gandita genial pt ce monstru e Brasovul... ma repet... sasiul ranforsat de armata... o sa iti pun niste poze sa vezi diferenta... ala nu are moarte si e perfect pt Brasov... si e de la mama lui!
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
-
- Membru legendar
- Posts: 1809
- Joined: 31 Jan 2007, 23:10
- Location: Bucuresti
- Contact:
-
- Membru legendar
- Posts: 1809
- Joined: 31 Jan 2007, 23:10
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: cadrul ARO 24
Sper ca se observa diferenta, sunt convins ca stii cum arata sasiul clasic si se vede "adaugirea". Din mica mea experienta iti spun ca este cea mai buna solutie pentru ARO - e ceva original, facut din tabla destul de groasa, (cred ca are peste 2.5mm, mai mult decat unul normal, dar voi masura cu un subler), si in plus foarte bine ranforsat cu platbanda respectiva, care este sudata direct la productia sasiului, adica nu este ceva adaugat dupa!
Se mai gasesc... iti recomand. Singura problema sunt oalele de la amortizoarele fata - unele modele au oalele mai inalte - ceea ce face ca masina cu Brasov sa stea destul de jos, dar poti pune o adaugire in oale, pentru a limita "inaltimea" lor relativ la arcuri... plus ca tu oricum ai modificata mecanica fata. Deci....
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: cadrul ARO 24
Deci... mai cam pus pe ginduri...intradevar arata solid''HEAVY METAL''.Si la citi EURO ''trage'' cadrul.P.S. fiarele din poze sint ale tale?vstef_is wrote:
Sper ca se observa diferenta, sunt convins ca stii cum arata sasiul clasic si se vede "adaugirea". Din mica mea experienta iti spun ca este cea mai buna solutie pentru ARO - e ceva original, facut din tabla destul de groasa, (cred ca are peste 2.5mm, mai mult decat unul normal, dar voi masura cu un subler), si in plus foarte bine ranforsat cu platbanda respectiva, care este sudata direct la productia sasiului, adica nu este ceva adaugat dupa!
Se mai gasesc... iti recomand. Singura problema sunt oalele de la amortizoarele fata - unele modele au oalele mai inalte - ceea ce face ca masina cu Brasov sa stea destul de jos, dar poti pune o adaugire in oale, pentru a limita "inaltimea" lor relativ la arcuri... plus ca tu oricum ai modificata mecanica fata. Deci....
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
-
- Membru legendar
- Posts: 1809
- Joined: 31 Jan 2007, 23:10
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: cadrul ARO 24
Majoritatea fiarelor sunt ale mele... depinde unde il gasesti.... sau cine iti cauta....
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: cadrul ARO 24
De chind astept "ceva veste" am insurit.Hai baeti daca as fi in RO nas fi apelat la voi dar deoarece nu sint-chiar nimeni nu ma poate ajuta .Am gasit schema respectiva si pentru Korando(amu cal avem in familie) si pentru UAZ.Despre ARO-parca ar fi top secret.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: cadrul ARO 24
Nu e top secret, dar nu s-au scos la ARO astfel de desene. Trebuie sa te gândesti, ca ARO a fost "Obiectiv strategic". Deabia am facut rost de desene tehnice pentru pliante.... (când eram mai tânar )