Pai ca sa poti face reparatii-modificari omologate pe ARO nar fi rau pe linga ARO CLUB ROMANIA sa fie un " garaj autorizat" cu tote hirtoagele in regula, si atunci sa vedeti ARO (re)facute si clienti doritori de ceva "mioritic" care lucreza brici. Desigur va fi nevoie de mecanici priceputi (nu de tipul POMIRLALAND si de teapa lor) si desigur niste furnizori de piese de calitate nu din stocurile vechi, depasite si ca calitate si ca mat. folosit.mircealola wrote: noroc ca nu esti in romania. aici cu noile reglementari la ispectiile tehnice (fiecare inspectie on line cu RAR si verificata masina in baza de date) ramai fara talon, sau dai la bani de te usti pentru omologari individuale.
alte modificari
Moderators: mariusjaz, socratee
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: alte modificari
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
- amb13
- Membru legendar
- Posts: 1553
- Joined: 02 Mar 2008, 20:15
- Location: petrila-hunedoara
-
- Junior
- Posts: 83
- Joined: 05 Mar 2009, 19:56
- Location: Bucuresti
Re: alte modificari
Interesanta chestia cu amortizorul de directie
Am mai vazut dar nu am vorbit cu utilizatorul
Spune ne mai in detaliu ce ai facut ce amortizor ai folosit, ce conditii trebuiesc, probabil cursa lui sa fie cel putin egala cu miscarea barii de directie , nu?
Altele ?
Sunt interesat
Am mai vazut dar nu am vorbit cu utilizatorul
Spune ne mai in detaliu ce ai facut ce amortizor ai folosit, ce conditii trebuiesc, probabil cursa lui sa fie cel putin egala cu miscarea barii de directie , nu?
Altele ?
Sunt interesat
- Dan CHIRIAC
- Administrator
- Posts: 2676
- Joined: 20 Feb 2007, 10:10
- Location: Bucuresti
Re: alte modificari
Ehe! treaba asta cu "atelierul" sau "garajul" ne-a trecut si noua prin cap... Trebuie efort mult si bani gramada.
Noi avem discutii referitoare la plata unei cotizatii anuale, asa ca ... va mai dura.
Noi avem discutii referitoare la plata unei cotizatii anuale, asa ca ... va mai dura.
Last edited by Dan CHIRIAC on 18 Mar 2009, 09:19, edited 1 time in total.
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
- mihai aro
- Membru Devotat
- Posts: 366
- Joined: 13 Feb 2007, 16:24
- Location: sibiu
Re: alte modificari
o sa va pun niste poze cu ce am mai facut in ultimul timp
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- mihai aro
- Membru Devotat
- Posts: 366
- Joined: 13 Feb 2007, 16:24
- Location: sibiu
Re: alte modificari
am rupt arcul pe dr. spate si m-am gandit sa imi pun arcuri elicoidale
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- mihai aro
- Membru Devotat
- Posts: 366
- Joined: 13 Feb 2007, 16:24
- Location: sibiu
Re: alte modificari
cu mici modificari si un pic de sudura
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- mihai aro
- Membru Devotat
- Posts: 366
- Joined: 13 Feb 2007, 16:24
- Location: sibiu
Re: alte modificari
pozele sunt facute cu telefonu si nu sunt prea clare dar aici se vad mai bine (astea sunt unele poze dupa care m-am inspirat)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: alte modificari
Traiasca americanii cu tot cu masinele lor .Frumos lucrat,dar arcurile de la ce ai pus? Vad ca ai sudat cu un invertor-ce diam. de electrod "suporta"?
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
- mihai aro
- Membru Devotat
- Posts: 366
- Joined: 13 Feb 2007, 16:24
- Location: sibiu
Re: alte modificari
arcurile cred ca sunt de la un opel (nu stiu de la ce model, am incercat vreo 3 seturi si astea imi convin si ca lungime si ca elasticitate) aparatu parca suporta electrod de 4 mm max si cred ca poate fi adaptat sa sudeze cu multe tipuri de electrod, mai am de lucru la fineturi (eu am pus la prinderile pe punte niste bucsi de cauciuc si ar trebui sa fie ca cele din ultimele poze ,,unibal,, dar acum caut ceva de la cilindrii hidraulici de la utilaje care sunt aproape la fel, o sa vad cum o rezolv, oricum si asa flexeaza mult mai bine decat cu lamelarele si nu mai vorbim de cat de lin merge pe aratura
- mihai aro
- Membru Devotat
- Posts: 366
- Joined: 13 Feb 2007, 16:24
- Location: sibiu
Re: alte modificari
urmeaza sa schimb si arcurile pe fata ca am unu rupt si acolo si probabil amortizoarele pentru ca am curse mai lungi la suspensie si ma limiteaza amortizoarele mai ales pe spate
- RUDY
- Membru de elita
- Posts: 605
- Joined: 25 Feb 2009, 19:10
- Location: IASI
- Contact:
Re: alte modificari
Super buna ideea,felicitari,chiar iti admiram masina la ultima iesire in teren cum flexeaza puntea spate.Barile panhard sint pline sau tzeava groasa?Ce lungime au arcurile(nemontate)?Ii mai pui si bara stabilizaroare?(te ajuta pe strada dar te limiteaza in teren)Sa ne tii la curent cu ultimile modificari.Spor la treaba!
- myke
- Membru legendar
- Posts: 1336
- Joined: 23 Mar 2007, 09:01
- Location: Petrosani
- Contact:
Re: alte modificari
La voi acolo nue frig?ca la noi ingheata puiul in ou....mihai aro wrote: o sa va pun niste poze cu ce am mai facut in ultimul timp
- mihai aro
- Membru Devotat
- Posts: 366
- Joined: 13 Feb 2007, 16:24
- Location: sibiu
Re: alte modificari
nu e frig dar nici prea cald (asta a fost pe foarte scurt prognoza meteo )myke wrote:La voi acolo nue frig?ca la noi ingheata puiul in ou....mihai aro wrote: o sa va pun niste poze cu ce am mai facut in ultimul timp
- mihai aro
- Membru Devotat
- Posts: 366
- Joined: 13 Feb 2007, 16:24
- Location: sibiu
Re: alte modificari
RUDY wrote: Super buna ideea,felicitari,chiar iti admiram masina la ultima iesire in teren cum flexeaza puntea spate.Barile panhard sint pline sau tzeava groasa?Ce lungime au arcurile(nemontate)?Ii mai pui si bara stabilizaroare?(te ajuta pe strada dar te limiteaza in teren)Sa ne tii la curent cu ultimile modificari.Spor la treaba!
nu cred ca noi am iesit in teren (dar poate ai vazut in ultimele poze puse de cotizo) nu exista bara panhard sunt doar brate (superioare si inferioare, ceva asemanator cu daciile vechi pe spate) si sunt din teava goala la interior, arcurile au cam 37 cm (daca tin minte, ca am schimbat mai multe) nu am bara stabilizatoare si nici nu sa-i pun