alte modificari

Suspensii, frane, directie, roti. Tipuri, modificari, reparatii.

Moderators: mariusjaz, socratee

Post Reply
User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 476
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: alte modificari

Post by cab_512 »

mircealola wrote: noroc ca nu esti in romania. aici cu noile reglementari la ispectiile tehnice (fiecare inspectie on line cu RAR si verificata masina in baza de date) ramai fara talon, sau dai la bani de te usti pentru omologari individuale.
Pai ca sa poti face reparatii-modificari omologate pe ARO nar fi rau pe linga ARO CLUB ROMANIA sa fie un " garaj autorizat" cu tote hirtoagele in regula, si atunci sa vedeti ARO (re)facute si clienti doritori de ceva "mioritic" care lucreza brici. Desigur va fi nevoie de mecanici priceputi (nu de tipul POMIRLALAND si de teapa lor) si desigur niste furnizori de piese de calitate nu din stocurile vechi, depasite si ca calitate si ca mat. folosit.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!

User avatar
amb13
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1553
Joined: 02 Mar 2008, 20:15
Location: petrila-hunedoara

Re: alte modificari

Post by amb13 »

Doamne , cita dreptate ai. ^:)^ ^:)^ ^:)^
mihai1959
Junior
Junior
Posts: 83
Joined: 05 Mar 2009, 19:56
Location: Bucuresti

Re: alte modificari

Post by mihai1959 »

Interesanta chestia cu amortizorul de directie
Am mai vazut dar nu am vorbit cu utilizatorul
Spune ne mai in detaliu ce ai facut ce amortizor ai folosit, ce conditii trebuiesc, probabil cursa lui sa fie cel putin egala cu miscarea barii de directie , nu?
Altele ?
Sunt interesat
User avatar
Dan CHIRIAC
Administrator
Administrator
Posts: 2676
Joined: 20 Feb 2007, 10:10
Location: Bucuresti

Re: alte modificari

Post by Dan CHIRIAC »

Ehe! treaba asta cu "atelierul" sau "garajul" ne-a trecut si noua prin cap... Trebuie efort mult si bani gramada.
Noi avem discutii referitoare la plata unei cotizatii anuale, asa ca ... va mai dura.
Last edited by Dan CHIRIAC on 18 Mar 2009, 09:19, edited 1 time in total.
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011

User avatar
mihai aro
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 366
Joined: 13 Feb 2007, 16:24
Location: sibiu

Re: alte modificari

Post by mihai aro »

  o sa va pun niste poze cu ce am mai facut in ultimul timp
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
mihai aro
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 366
Joined: 13 Feb 2007, 16:24
Location: sibiu

Re: alte modificari

Post by mihai aro »

  am rupt arcul pe dr. spate si m-am gandit sa imi pun arcuri elicoidale
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
mihai aro
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 366
Joined: 13 Feb 2007, 16:24
Location: sibiu

Re: alte modificari

Post by mihai aro »

  cu mici modificari si un pic de sudura
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
mihai aro
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 366
Joined: 13 Feb 2007, 16:24
Location: sibiu

Re: alte modificari

Post by mihai aro »

  pozele sunt facute cu telefonu si nu sunt prea clare dar aici se vad mai bine (astea sunt unele poze dupa care m-am inspirat)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 476
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: alte modificari

Post by cab_512 »

Traiasca americanii cu tot cu masinele lor **==.Frumos lucrat,dar arcurile de la ce ai pus? Vad ca ai sudat cu un invertor-ce diam. de electrod "suporta"?
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
User avatar
mihai aro
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 366
Joined: 13 Feb 2007, 16:24
Location: sibiu

Re: alte modificari

Post by mihai aro »

  arcurile cred ca sunt de la un opel (nu stiu de la ce model, am incercat vreo 3 seturi si astea imi convin si ca lungime si ca elasticitate) aparatu parca suporta electrod de 4 mm max si cred ca poate fi adaptat sa sudeze cu multe tipuri de electrod, mai am de lucru la fineturi (eu am pus la prinderile pe punte niste bucsi de cauciuc si ar trebui sa fie ca cele din ultimele poze ,,unibal,, dar acum caut ceva de la cilindrii hidraulici de la utilaje care sunt aproape la fel, o sa vad cum o rezolv, oricum si asa flexeaza mult mai bine decat cu lamelarele si nu mai vorbim de cat de lin merge pe aratura  :-"  :-"  :-"
User avatar
mihai aro
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 366
Joined: 13 Feb 2007, 16:24
Location: sibiu

Re: alte modificari

Post by mihai aro »

urmeaza sa schimb si arcurile pe fata ca am unu rupt si acolo si probabil amortizoarele pentru ca am curse mai lungi la suspensie si ma limiteaza amortizoarele mai ales pe spate
User avatar
RUDY
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 605
Joined: 25 Feb 2009, 19:10
Location: IASI
Contact:

Re: alte modificari

Post by RUDY »

Super buna ideea,felicitari,chiar iti admiram masina la ultima iesire in teren cum flexeaza puntea spate.Barile panhard sint pline sau tzeava groasa?Ce lungime au arcurile(nemontate)?Ii mai pui si bara stabilizaroare?(te ajuta pe strada dar te limiteaza in teren)Sa ne tii la curent cu ultimile modificari.Spor la treaba!
User avatar
myke
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1336
Joined: 23 Mar 2007, 09:01
Location: Petrosani
Contact:

Re: alte modificari

Post by myke »

mihai aro wrote:   o sa va pun niste poze cu ce am mai facut in ultimul timp
La voi acolo nue frig?ca la noi ingheata puiul in ou....
Image
User avatar
mihai aro
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 366
Joined: 13 Feb 2007, 16:24
Location: sibiu

Re: alte modificari

Post by mihai aro »

myke wrote:
mihai aro wrote:   o sa va pun niste poze cu ce am mai facut in ultimul timp
La voi acolo nue frig?ca la noi ingheata puiul in ou....
nu e frig dar nici prea cald (asta a fost pe foarte scurt prognoza meteo  :-@)
User avatar
mihai aro
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 366
Joined: 13 Feb 2007, 16:24
Location: sibiu

Re: alte modificari

Post by mihai aro »

RUDY wrote: Super buna ideea,felicitari,chiar iti admiram masina la ultima iesire in teren cum flexeaza puntea spate.Barile panhard sint pline sau tzeava groasa?Ce lungime au arcurile(nemontate)?Ii mai pui si bara stabilizaroare?(te ajuta pe strada dar te limiteaza in teren)Sa ne tii la curent cu ultimile modificari.Spor la treaba!

  nu cred ca noi am iesit in teren (dar poate ai vazut in ultimele poze puse de cotizo) nu exista bara panhard sunt doar brate (superioare si inferioare, ceva asemanator cu daciile vechi pe spate) si sunt din teava goala la interior, arcurile au cam 37 cm (daca tin minte, ca am schimbat mai multe)  nu am bara stabilizatoare si nici nu sa-i pun

Post Reply