alte modificari
Moderators: mariusjaz, socratee
- RUDY
- Membru de elita
- Posts: 605
- Joined: 25 Feb 2009, 19:10
- Location: IASI
- Contact:
Re: alte modificari
Desigur ca la pozele puse de Cotizo ma refeream ,tendoane(brate)am vrut sa zic,nici bara panhard nu ii pui?
- mihai aro
- Membru Devotat
- Posts: 366
- Joined: 13 Feb 2007, 16:24
- Location: sibiu
Re: alte modificari
RUDY wrote: Desigur ca la pozele puse de Cotizo ma refeream ,tendoane(brate)am vrut sa zic,nici bara panhard nu ii pui?
nu ii pun pentru ca bratele de sus sunt in V si asta inlocuieste bara panhard (uitate la ultimele poze puse de mine) si in plus asa flexarea puntii este mai mare
- RUDY
- Membru de elita
- Posts: 605
- Joined: 25 Feb 2009, 19:10
- Location: IASI
- Contact:
Re: alte modificari
Am vazut ca sint in V,dar totusi sint singurele elemente care nu lasa puntea sa plece stinga -dreapta,povestea cineva ca a scos panhardu de la un patrol ca sa flexeze puntea mai bine si a cam avut probleme dupa,de asta intreb,dar daca zici ca e ok, e bine.Daca ii scotea doar bara stabilizatoare era suficient,la modelele mai noi y61 au pus bara stabilizatoare decuplabila electic tocmai pentru a flexa puntea mai bine.
- mihai aro
- Membru Devotat
- Posts: 366
- Joined: 13 Feb 2007, 16:24
- Location: sibiu
Re: alte modificari
RUDY wrote: Am vazut ca sint in V,dar totusi sint singurele elemente care nu lasa puntea sa plece stinga -dreapta,povestea cineva ca a scos panhardu de la un patrol ca sa flexeze puntea mai bine si a cam avut probleme dupa,de asta intreb,dar daca zici ca e ok, e bine.Daca ii scotea doar bara stabilizatoare era suficient,la modelele mai noi y61 au pus bara stabilizatoare decuplabila electic tocmai pentru a flexa puntea mai bine.
vezi ca faci putina confuzie la nissan nu prea exista o asemenea aranjare a suspensiei, de aceia este nevoie de bara panhard care sa ofere o sustinere laterala pe cand aici e alta treaba (eu cu bucsi de cauciuc la brate si nu am joc lateral decat pe asfalt la viteza mai mare, de aceia trebuie sa ii pun ,,unibale,, la brate la fel ca in ultimele poze pe care le-am pus, in schimb in teren e super fata de foi)
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: alte modificari
Ai joc lateral nu din cauza bucselor( numai daca nu au uzura), din cauza lipsa stabilizator.Sa faci bara stabilizatoare deconectabila manual este destul de simplu, am vazut pe undeva pe la americani- cum gasesc poze le postez.Sa scoti bara Panhard- e o prostie, la Patrol tirantele stau aproape paralel deci "tin" puntea dor longitudinal,fara transvrsala puntea umbla aiurea.Pentru o flexare mai buna afara de folosirea "unibal" mai tre si amortizatoare cu o cursa mai lunga.O alta varianta de suspensie:mihai aro wrote:RUDY wrote: Am vazut ca sint in V,dar totusi sint singurele elemente care nu lasa puntea sa plece stinga -dreapta,povestea cineva ca a scos panhardu de la un patrol ca sa flexeze puntea mai bine si a cam avut probleme dupa,de asta intreb,dar daca zici ca e ok, e bine.Daca ii scotea doar bara stabilizatoare era suficient,la modelele mai noi y61 au pus bara stabilizatoare decuplabila electic tocmai pentru a flexa puntea mai bine.
vezi ca faci putina confuzie la nissan nu prea exista o asemenea aranjare a suspensiei, de aceia este nevoie de bara panhard care sa ofere o sustinere laterala pe cand aici e alta treaba (eu cu bucsi de cauciuc la brate si nu am joc lateral decat pe asfalt la viteza mai mare, de aceia trebuie sa ii pun ,,unibale,, la brate la fel ca in ultimele poze pe care le-am pus, in schimb in teren e super fata de foi)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
- mordraid
- Membru
- Posts: 131
- Joined: 10 Nov 2008, 13:33
- Location: Satu Mare
Re: alte modificari
asta ultima este la fel cu cea din imaginile prezentate de mihai aro. Tirantii sunt ramforsati pentru o rezistenta mai buna la forte longitudinale, dar la forte laterale nu prea se schimba situatia in mai bine.
Din imaginile cu modificarile americanilor, mie imi pare ca prima (prezentata de mihai aro) este specifica in special "crawler"-elor, iar ultima specifica truck-urilor. De fapt, amandoua sunt variante ale suspensiei dependente cu patru bare. La daciile 1300-1400 (excluzand papuc) se regaseste acest tip de suspensie intr-o varianta usor modificata.
Din imaginile cu modificarile americanilor, mie imi pare ca prima (prezentata de mihai aro) este specifica in special "crawler"-elor, iar ultima specifica truck-urilor. De fapt, amandoua sunt variante ale suspensiei dependente cu patru bare. La daciile 1300-1400 (excluzand papuc) se regaseste acest tip de suspensie intr-o varianta usor modificata.
"Daca tu crezi ca poti, atunci poti.
Daca tu crezi ca nu poti, atunci ai dreptate."
Daca tu crezi ca nu poti, atunci ai dreptate."
- mihai aro
- Membru Devotat
- Posts: 366
- Joined: 13 Feb 2007, 16:24
- Location: sibiu
Re: alte modificari
am gasit problema, trebuie sa modific un pic prinderea la bratele inf. (eu le-am prins in locul arcurilor pe sasiu si nu da bine la calcule)
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: alte modificari
Trebue sa le lungesti? Uite aici niste scheme.mihai aro wrote: am gasit problema, trebuie sa modific un pic prinderea la bratele inf. (eu le-am prins in locul arcurilor pe sasiu si nu da bine la calcule)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
- mihai aro
- Membru Devotat
- Posts: 366
- Joined: 13 Feb 2007, 16:24
- Location: sibiu
Re: alte modificari
cunosc schemele cu mult inainte de a ma apuca numai ca eu m-am incapatanat sa fac putin altfel (pentru ca era mai usor)
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: alte modificari
Daca tot ma apuc de motor am hotarit sa dau aripile cu tot cu masca jos, si fiind asa "dezbracat" am facut ceva poze: vedere generala
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: alte modificari
Stabilizatorul pe directie si turbo:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: alte modificari
Servodirectia si pompa:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: alte modificari
Suport radiator:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: alte modificari
Cu radiatorul pe suport:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: alte modificari
Electroventilatorul:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!