alte modificari

Suspensii, frane, directie, roti. Tipuri, modificari, reparatii.

Moderators: mariusjaz, socratee

Post Reply
User avatar
RUDY
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 605
Joined: 25 Feb 2009, 19:10
Location: IASI
Contact:

Re: alte modificari

Post by RUDY »

Desigur ca la pozele puse de Cotizo ma refeream ,tendoane(brate)am vrut sa zic,nici  bara panhard nu ii pui?

User avatar
mihai aro
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 366
Joined: 13 Feb 2007, 16:24
Location: sibiu

Re: alte modificari

Post by mihai aro »

RUDY wrote: Desigur ca la pozele puse de Cotizo ma refeream ,tendoane(brate)am vrut sa zic,nici  bara panhard nu ii pui?
 
  nu ii pun pentru ca bratele de sus sunt in V si asta inlocuieste bara panhard (uitate la ultimele poze puse de mine) si in plus asa flexarea puntii este mai mare
User avatar
RUDY
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 605
Joined: 25 Feb 2009, 19:10
Location: IASI
Contact:

Re: alte modificari

Post by RUDY »

Am vazut ca sint in V,dar totusi sint singurele elemente care nu lasa puntea sa plece stinga -dreapta,povestea cineva ca a scos panhardu de la un patrol ca sa flexeze puntea mai bine si a  cam avut probleme dupa,de asta intreb,dar daca zici ca e ok, e bine.Daca ii scotea doar bara stabilizatoare era suficient,la modelele mai noi y61 au pus bara stabilizatoare decuplabila electic tocmai pentru a flexa puntea mai bine.
User avatar
mihai aro
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 366
Joined: 13 Feb 2007, 16:24
Location: sibiu

Re: alte modificari

Post by mihai aro »

RUDY wrote: Am vazut ca sint in V,dar totusi sint singurele elemente care nu lasa puntea sa plece stinga -dreapta,povestea cineva ca a scos panhardu de la un patrol ca sa flexeze puntea mai bine si a  cam avut probleme dupa,de asta intreb,dar daca zici ca e ok, e bine.Daca ii scotea doar bara stabilizatoare era suficient,la modelele mai noi y61 au pus bara stabilizatoare decuplabila electic tocmai pentru a flexa puntea mai bine.

  vezi ca faci putina confuzie la nissan nu prea exista o asemenea aranjare a suspensiei, de aceia este nevoie de bara panhard care sa ofere o sustinere laterala pe cand aici e alta treaba (eu cu bucsi de cauciuc la brate si nu am joc lateral decat pe asfalt la viteza mai mare, de aceia trebuie sa ii pun ,,unibale,, la brate la fel ca in ultimele poze pe care le-am pus, in schimb in teren e super fata de foi)

User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 476
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: alte modificari

Post by cab_512 »

mihai aro wrote:
RUDY wrote: Am vazut ca sint in V,dar totusi sint singurele elemente care nu lasa puntea sa plece stinga -dreapta,povestea cineva ca a scos panhardu de la un patrol ca sa flexeze puntea mai bine si a  cam avut probleme dupa,de asta intreb,dar daca zici ca e ok, e bine.Daca ii scotea doar bara stabilizatoare era suficient,la modelele mai noi y61 au pus bara stabilizatoare decuplabila electic tocmai pentru a flexa puntea mai bine.

  vezi ca faci putina confuzie la nissan nu prea exista o asemenea aranjare a suspensiei, de aceia este nevoie de bara panhard care sa ofere o sustinere laterala pe cand aici e alta treaba (eu cu bucsi de cauciuc la brate si nu am joc lateral decat pe asfalt la viteza mai mare, de aceia trebuie sa ii pun ,,unibale,, la brate la fel ca in ultimele poze pe care le-am pus, in schimb in teren e super fata de foi)
Ai joc lateral nu din cauza bucselor( numai daca nu au uzura), din cauza lipsa stabilizator.Sa faci bara stabilizatoare deconectabila manual este destul de simplu, am vazut pe undeva pe la americani- cum gasesc poze le postez.Sa scoti bara Panhard- e o prostie, la Patrol tirantele stau aproape paralel deci "tin" puntea dor longitudinal,fara transvrsala puntea umbla aiurea.Pentru o flexare mai buna afara de folosirea "unibal" mai tre si amortizatoare cu o cursa mai lunga.O alta varianta de suspensie:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
User avatar
mordraid
Membru
Membru
Posts: 131
Joined: 10 Nov 2008, 13:33
Location: Satu Mare

Re: alte modificari

Post by mordraid »

asta ultima este la fel cu cea din imaginile prezentate de mihai aro. Tirantii sunt ramforsati pentru o rezistenta mai buna la forte longitudinale, dar la forte laterale nu prea se schimba situatia in mai bine.
Din imaginile cu modificarile americanilor, mie imi pare ca prima (prezentata de mihai aro) este specifica in special "crawler"-elor, iar ultima specifica truck-urilor. De fapt, amandoua sunt variante ale suspensiei dependente cu patru bare. La daciile 1300-1400 (excluzand papuc) se regaseste acest tip de suspensie intr-o varianta usor modificata.
"Daca tu crezi ca poti, atunci poti.
Daca tu crezi ca nu poti, atunci ai dreptate."
User avatar
mihai aro
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 366
Joined: 13 Feb 2007, 16:24
Location: sibiu

Re: alte modificari

Post by mihai aro »

  am gasit problema, trebuie sa modific un pic prinderea la bratele inf. (eu le-am prins in locul arcurilor pe sasiu si nu da bine la calcule)
User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 476
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: alte modificari

Post by cab_512 »

mihai aro wrote:   am gasit problema, trebuie sa modific un pic prinderea la bratele inf. (eu le-am prins in locul arcurilor pe sasiu si nu da bine la calcule)
Trebue sa le lungesti? Uite aici niste scheme.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
User avatar
mihai aro
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 366
Joined: 13 Feb 2007, 16:24
Location: sibiu

Re: alte modificari

Post by mihai aro »

  cunosc schemele cu mult inainte de a ma apuca numai ca eu m-am incapatanat sa fac putin altfel (pentru ca era mai usor)
User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 476
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: alte modificari

Post by cab_512 »

Daca tot ma apuc de motor am hotarit sa dau aripile cu tot cu masca jos, si fiind asa "dezbracat" am facut ceva poze: vedere generala ;D
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 476
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: alte modificari

Post by cab_512 »

Stabilizatorul pe directie si turbo:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 476
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: alte modificari

Post by cab_512 »

Servodirectia si pompa:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 476
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: alte modificari

Post by cab_512 »

Suport radiator:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 476
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: alte modificari

Post by cab_512 »

Cu radiatorul pe suport:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 476
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: alte modificari

Post by cab_512 »

Electroventilatorul:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!

Post Reply