alte modificari
Moderators: mariusjaz, socratee
- mordraid
- Membru
- Posts: 131
- Joined: 10 Nov 2008, 13:33
- Location: Satu Mare
Re: alte modificari
fain
"Daca tu crezi ca poti, atunci poti.
Daca tu crezi ca nu poti, atunci ai dreptate."
Daca tu crezi ca nu poti, atunci ai dreptate."
-
- Nou venit
- Posts: 4
- Joined: 30 Jun 2008, 08:29
- Location: Pitesti
Re: alte modificari
Salut, scuze pentru intarziere dar deabea acum am vazut topicul.Referitor la esapamentul varianta "extrema" as vrea sa stiu daca este teava goala sau are ceva site prin ea?; face galagie mare?;creste puterea motorului?
Multumesc
Multumesc
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: alte modificari
Sa incep de la "coada" : creste puterea, mai ales la motoarele turbo; iarasi la motoarele turbo un pic mai galagios dar frumos, se aude turbo suerind mai ales la sarcina; teva este goala dar are diam. 76mm diametrul mai mare=evacuare mai bunatomescurt wrote: Salut, scuze pentru intarziere dar deabea acum am vazut topicul.Referitor la esapamentul varianta "extrema" as vrea sa stiu daca este teava goala sau are ceva site prin ea?; face galagie mare?;creste puterea motorului?
Multumesc
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
-
- Nou venit
- Posts: 4
- Joined: 30 Jun 2008, 08:29
- Location: Pitesti
Re: alte modificari
Motorul meu este de C-lung 28dx fara turbo si itrucat merg cu el destul si pe sosea sa nu am probleme cu politia.Dar toba finala a ramas?
Merci
Merci
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: alte modificari
Pai de asta si este varianta "extrema" teva goala de la motor si pana la capat. Acum umblu cu toba (ca sa nu deranjezi vecinii dimineata devreme sau seara tirziu ) este una singura dar tot varianta directa.tomescurt wrote: Motorul meu este de C-lung 28dx fara turbo si itrucat merg cu el destul si pe sosea sa nu am probleme cu politia.Dar toba finala a ramas?
Merci
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: alte modificari
Si fiind acum in stand by cu motorul miam facut un carucior+stand pentru dezasamblare-asamblare motor,mia luat ceva timp dar sint multumit de rezultat :
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
- axxel4you
- Membru legendar
- Posts: 1385
- Joined: 07 Oct 2007, 11:01
- Location: Bucuresti,sector 5
- Contact:
Re: alte modificari
Foarte interesant standul, nu ar strica sa am si eu unu in garaj.Poate puteti sa-mi trimiteti o schita.
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: alte modificari
Schita as trimite daca ar fi, totul e facut in jurul blocului motor si din ferarii ce se gasesc prin gospodarie .Citeva poze :axxel4you wrote: Foarte interesant standul, nu ar strica sa am si eu unu in garaj.Poate puteti sa-mi trimiteti o schita.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: alte modificari
Miam pus generator "nou" de 115A si fiind conceput pentru alta masina nu prea se loveste cu intinzatorul de curea de pe BV si bine inteles din nou la treaba miam facut un "mecanizm" nou de intindere:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
- RUDY
- Membru de elita
- Posts: 605
- Joined: 25 Feb 2009, 19:10
- Location: IASI
- Contact:
Re: alte modificari
Buna treaba asta...felicitari,de la ce masina e alternatorul?
- myronutu
- Membru legendar
- Posts: 2351
- Joined: 03 Feb 2008, 13:36
- Location: cluj
Re: alte modificari
frumoasa lucrare.motoru cum ai iesit?
ARO 243, an 2000, motorizare TDX
ARO 243, an 1986, motorizare D127.
Bughi, motor de 1600 benzinar,in inbunatatiri
Audi B4, an 1994,2000 benzina
Fiat 1100, an 1964,proaspat achizitionat
ARO 243, an 1986, motorizare D127.
Bughi, motor de 1600 benzinar,in inbunatatiri
Audi B4, an 1994,2000 benzina
Fiat 1100, an 1964,proaspat achizitionat
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: alte modificari
Lam luat de la o dezmembrare- de la ce masina nu stiu- este un BOSCH.RUDY wrote: Buna treaba asta...felicitari,de la ce masina e alternatorul?
Exteriorul a esit stralucitor cum trage inca nu lam testat tre sai pun cutia, mai tre de lucrat la cratita aia ce inchide ambreajul de desupt. fiind atit de subtire sa deformat si nu impinge corect furca (cilindrul sta pe o parte) cred ca e boala la BV cratita aia. Am scimbat suruburile de M6 cu M8-era rupt filetul in toate gaurile. Ma gindesc sa fac una din nou din tabla de 2mm...myronutu wrote: frumoasa lucrare.motoru cum ai iesit?
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: alte modificari
Si ca sa nu ma oftig cu ridicatul-impinsul cutiei (cine a dat cutia la 24 stie ) miam facut si o macara :
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: alte modificari
Sa mai scutur de colb topicul...asa deci ALTE MODIFICARI.Dupa bodylift(65mm) levierul frinei de mina statea cam aiurea nui ajungea cursa pentru asi face treba cum trebue...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- alex
- Membru legendar
- Posts: 1518
- Joined: 12 Mar 2007, 23:16
- Location: Bucuresti
Re: alte modificari
cab, ti-a mai ramas ceva nemodificat?
nu te tenteaza sa faci din sasiul vechi ceva gen rudy?
nu te tenteaza sa faci din sasiul vechi ceva gen rudy?
happily mending an Aro 320 D127