reglaje motor D127

Tipuri, performante, probleme, reparatii, modificari.

Moderators: mariusjaz, socratee

User avatar
myke
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1336
Joined: 23 Mar 2007, 09:01
Location: Petrosani
Contact:

Re: reglaje motor D127

Post by myke »

smihnea wrote: Motorul trebuie reglat conf. specificatilor producatorului si daca s-ar putea verifica se va regla avansul cu o lampa stroboscopica.

Cu cit presiunea din injectoare este mai mare, cu atit va creste eficienta motorului si deci cantitatea de fum va scadea! Exista posibilitatea ca pompa de injectie sa nu poata sustine o presiune normala asa ca se trece la inovatii gen micsorare presiune injectoare, reglaj avans si alte timpenii care oricum sunt provizorii si pot influenta negativ mersul motorului. Acum tu ai spus ca pompa a fost reglata - tu ai vazut in ce conditii lucra meseriasul? nu de alta dar la pompele de injectie daca nu lucrezi cu halat si manusi nu faci treaba buna, indiferent ce piese bagi in ea! si daca a fost reglata si totul sa fost ok cu ea de ce ti-a micsorat presiunea din injectoare????

Dupa cum spui ca scoate fum si cum ai descris pb. e clar din avans/presiune...

cele trei conducte care intra in rezervor sunt normale:
1 tur
2 retur
3 e legata de teava prin care bagi motorina (nu stiu exact ce rol are dar ma gindesc ca ar putea avea rol de espansiune...)

Zi-mi si mie cum montezi tu lampa stroboscopica pe diesel?In toate cartile de reparataii pe care le-am studiat reglajul se facea cu un micrometru.
Image

User avatar
smihnea
Membru
Membru
Posts: 231
Joined: 19 Oct 2007, 14:53
Location: Bucuresti

Re: reglaje motor D127

Post by smihnea »

se pune martorul pe tija cere merge la injectorul 1 si lampa sa citeasca volanta... reativ simplu!
User avatar
myke
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1336
Joined: 23 Mar 2007, 09:01
Location: Petrosani
Contact:

Re: reglaje motor D127

Post by myke »

smihnea wrote: se pune martorul pe tija cere merge la injectorul 1 si lampa sa citeasca volanta... reativ simplu!
Adica injectorul e comandat electric?Ca pentru generatorul de impulsuri al stroboscopului ai nevoie de impulsuri electromagnetice.Mai e un model de stroboscop cu generator incorporat reglabil dar la ala nu ai nevoie de nici un injector.
Image
User avatar
faitonu
Membru
Membru
Posts: 126
Joined: 04 May 2008, 21:41
Location: Cluj city
Contact:

Re: reglaje motor D127

Post by faitonu »

mda..am revenit din concediu,si m-am apucat din nou de treaba..binenteles ca motorul nu a pornit decit cu operatiunea somoioaga... :-L..imi spunea cineva ca s-ar putea sa nu porneasca din cauza electromotorului :-??..bateria duce,dar s-ar putea ca electromotorul sa nu dea impulsul de care are nevoie dihania de motor..mentionez ca in timp ce dau la automat,scoate fum albastru foarte dens,parerea mea ca motorina arde,dar nu face explozie ca sa porneasca motorul..daca nu s-ar intimpla nimc,nu ar scoate fum,nu? :-??stie cineva ce electromotor se potriveste pe D127?daca as sti ce sa caut as da o tura pe la dezmembrari,dar vreau sa fiu sigur ce sa caut..nu pot merge sa zic "imi trebe electromotor da nu stiu de care"..am inteles ca merg electromotoarele de tractor,dar care?voi ce elctromotor aveti pe motoare? [-O< va rog ajutati-ma ca daca nu,ajung la casa de nebuni :(|) monkey
..asta nu-i masina..e IMS!!!...

http://clasicdriverclub.myforum.ro/

User avatar
Misi din Cluj
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1005
Joined: 24 Oct 2007, 10:37
Location: Cluj-Napoca

Re: reglaje motor D127

Post by Misi din Cluj »

Ti-am zis, solutia-i simpla! Desfaci suruburile care prind motorul de sasiu si de cutie si arunci dihania aia!
Chiar daca vei reusi s-o pornesti, tot va trepida si tot te va afuma.
Mai bine apuca-te de L25, ca din cate am vazut, cand am fost pe la tine, nu-i asa de distrusa, doar ca nu a fost pornita de 20 de ani. O desfaci , o cureti frumos, schimbi piesele defecte, o pui sus pe masina si esti domn  8)
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980
User avatar
wagner
Membru
Membru
Posts: 127
Joined: 12 Nov 2007, 10:14
Location: Baia Mare
Contact:

Re: reglaje motor D127

Post by wagner »

  Herr Misi  are dreptate !! Daca nu vrei sa te complici cu consum mare de benzina cauta ti un motor de ANDORIA !! diferenta fata de brasov e foarte mare, eu nu demult am schimbat motorul de brasov cu unul de andoria aspirat second , costuri totale in jur de 400 euro.
Referitor  la motorul tau ar mai pute fi o problema > lipsa de compresie al motorului<!
ARO: 243 din 81`;243 din 86`;240 din 89`
Dacie 1100 din `70 Mobra s50 din 77`
User avatar
faitonu
Membru
Membru
Posts: 126
Joined: 04 May 2008, 21:41
Location: Cluj city
Contact:

Re: reglaje motor D127

Post by faitonu »

daa bineee...in loc sa-mi intindeti o mina de ajutor,innecati-ma cu totul..de ce nu ma impuscati ca sa-mi curmati suferinta? :-L :-L..binenteles ca fac motorul original ,dar acolo am nevoie si de cutie,si de multe altele!!!rezolvarea acestui motor era o solutie provizorie.. :-L
..asta nu-i masina..e IMS!!!...

http://clasicdriverclub.myforum.ro/
User avatar
Cip
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 415
Joined: 24 Jan 2009, 15:14
Location: Tg-jiu-bucuresti

Re: reglaje motor D127

Post by Cip »

Mda...cum verific daca avansul pompei de injectie bun?si cum il modific,pt ca de cand mi-am schibat si eu pompa d injectie,porneste ceva mai greu la rece,de fapt nici nu ma mai chinui cu el,îi dau cu putin spray si gata!,dar totusi as vrea sa il fac sa porneasca ca inainte...
E greu pana incepi...pe urma e si ma greu...

Post Reply