1.fumul este albastrui spre negru.
2.electromotorul invirte bine.
3.bateria e noua.
4.pompa de injectie a fost verificata curatata reglata etc.
5.diuzele la injectoare au fost schimbate si reglate la 200.(oare nu e prea mult?;inainte au fost reglate la 170 si nu pornea numai cu flacara!
6.nu da rateuri,merge uniform.
7.s-ar putea sa piarda presiune pe retur? .are niste improvizatii si nu stiu cum sa le elimin.in spate la rezervor sint 3 conducte?de ce sint 3?una e alimentarea,si 2 sint retur.de ce sint 2 retur-uri?asa e la toate motoarele astea sau numai la al meu s-a "lucrat"made at home?
asta n-am incercat-o dar o voi incerca..oricum n-am nimic de pierdut..myke wrote: Incerca o singura chestie...desfa un injector si baga niste ulei de motor intrun cililindru si dupa aceea pe cilindrul ala verifica presiunea.daca in loc de 25,24,23,22 Ajunge in jur de 30 e varza setul.Daca nu are legatura cu uleiul...e de la altceva.Avansul...etc s-au reglat?Electromotorul invirte bine?