Reconditionare reductor Aro 10
Moderators: mariusjaz, socratee
- Misi din Cluj
- Membru legendar
- Posts: 1005
- Joined: 24 Oct 2007, 10:37
- Location: Cluj-Napoca
Reconditionare reductor Aro 10
Operatiunea Reductoru’ – Do It Yourself!
Vazand topicul lui Ionut, mi-am facut curaj si astazi dupamasa am demontat reductorul.
-Am demontat tamburul de la frana de mana (fig1);
-Am demontat traversa reductorului (fig2);
-Am demontat capacul de vizitare de sus (fig5, fig4);
-Am demontat capacul din spate al carcasei reductorului in care se afla pinionul de kilometraj (fig3);
-Am demontat capacele de vizitare laterale ale reductorului (fig2, fig6);
-Am desfacut suruburile carcasei reductorului, dupa care am desfacut reductorul in doua;
-Am demontat piulta de pe capatul arborelui cutiei de viteze;
-Am luat jos pinionul;
-Am desfacut suruburile de prindere al reductorului pe cutie si am luat jos reductorul de pe cutie;
Nu a fost asa de complicat, cum parea la inceput!
Nu sant probleme majore, va trebui sa schimb simeringurile si intr-un loc este o bucata rupta din capac, din fercire nu este afectata rezistenta carcasei , deci va fi tratata cu “Doctor Poxilinaâ€
Vazand topicul lui Ionut, mi-am facut curaj si astazi dupamasa am demontat reductorul.
-Am demontat tamburul de la frana de mana (fig1);
-Am demontat traversa reductorului (fig2);
-Am demontat capacul de vizitare de sus (fig5, fig4);
-Am demontat capacul din spate al carcasei reductorului in care se afla pinionul de kilometraj (fig3);
-Am demontat capacele de vizitare laterale ale reductorului (fig2, fig6);
-Am desfacut suruburile carcasei reductorului, dupa care am desfacut reductorul in doua;
-Am demontat piulta de pe capatul arborelui cutiei de viteze;
-Am luat jos pinionul;
-Am desfacut suruburile de prindere al reductorului pe cutie si am luat jos reductorul de pe cutie;
Nu a fost asa de complicat, cum parea la inceput!
Nu sant probleme majore, va trebui sa schimb simeringurile si intr-un loc este o bucata rupta din capac, din fercire nu este afectata rezistenta carcasei , deci va fi tratata cu “Doctor Poxilinaâ€
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by Misi din Cluj on 13 May 2008, 21:59, edited 1 time in total.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980
- Misi din Cluj
- Membru legendar
- Posts: 1005
- Joined: 24 Oct 2007, 10:37
- Location: Cluj-Napoca
Re: Reconditionare reductor Aro 10
...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980
- Misi din Cluj
- Membru legendar
- Posts: 1005
- Joined: 24 Oct 2007, 10:37
- Location: Cluj-Napoca
Re: Reconditionare reductor Aro 10
...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980
- Misi din Cluj
- Membru legendar
- Posts: 1005
- Joined: 24 Oct 2007, 10:37
- Location: Cluj-Napoca
Re: Reconditionare reductor Aro 10
...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980
- Misi din Cluj
- Membru legendar
- Posts: 1005
- Joined: 24 Oct 2007, 10:37
- Location: Cluj-Napoca
Re: Reconditionare reductor Aro 10
...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980
- Ionut
- Membru Devotat
- Posts: 466
- Joined: 01 Sep 2007, 21:08
- Location: Viseu de Sus, Maramures
Re: Reconditionare reductor Aro 10
Oooo, foarte frumos
Nu-i asa greu si-i frumos cu atatea fiere facute cu atata maiestrie si care merg perfect unu cu altu.
Daca vrei si crezi ca reductorul e la fel cu al meu, iti zic marimile simeringurilor, eu cred ca le am notate pe toate in caietul meu gros din casa . (de fapt trebuie sa le am)
Si eu am schimbat toate simeringurile si am pus silicon rosu intre carcase si sunt optimist si sper ca nu o sa mai vad picatura de ulei
Bafta in continuare!
Nu-i asa greu si-i frumos cu atatea fiere facute cu atata maiestrie si care merg perfect unu cu altu.
Daca vrei si crezi ca reductorul e la fel cu al meu, iti zic marimile simeringurilor, eu cred ca le am notate pe toate in caietul meu gros din casa . (de fapt trebuie sa le am)
Si eu am schimbat toate simeringurile si am pus silicon rosu intre carcase si sunt optimist si sper ca nu o sa mai vad picatura de ulei
Bafta in continuare!
Stand or die.
- Misi din Cluj
- Membru legendar
- Posts: 1005
- Joined: 24 Oct 2007, 10:37
- Location: Cluj-Napoca
Re: Reconditionare reductor Aro 10
Reteta “Pantelimonâ€
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980
- Misi din Cluj
- Membru legendar
- Posts: 1005
- Joined: 24 Oct 2007, 10:37
- Location: Cluj-Napoca
Re: Reconditionare reductor Aro 10
...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980
- Misi din Cluj
- Membru legendar
- Posts: 1005
- Joined: 24 Oct 2007, 10:37
- Location: Cluj-Napoca
Re: Reconditionare reductor Aro 10
Si sa nu uit de simeringuri:
42x65x12 - intre cutie si reductor;
40x62x10 - la iesrea fata, unde vine cardanul fata;
42x65x10 - la iesirea catre spate unde este montata flansa cardanului spate sau tamburul franei de mana, in functie de model.
42x65x12 - intre cutie si reductor;
40x62x10 - la iesrea fata, unde vine cardanul fata;
42x65x10 - la iesirea catre spate unde este montata flansa cardanului spate sau tamburul franei de mana, in functie de model.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Reconditionare reductor Aro 10
"" artist"" sunteti mareee....
aveam si eu o rugaminte,,cred ca e cam offtopic,,,,,..
o poza cu axul-mai detaliata--cu melcul din reductor--si cu pinionul cel mic de chilometraj, daca se poate,,
spor la biibiiliit
aveam si eu o rugaminte,,cred ca e cam offtopic,,,,,..
o poza cu axul-mai detaliata--cu melcul din reductor--si cu pinionul cel mic de chilometraj, daca se poate,,
spor la biibiiliit
Last edited by Soryn on 14 May 2008, 23:04, edited 1 time in total.
- Misi din Cluj
- Membru legendar
- Posts: 1005
- Joined: 24 Oct 2007, 10:37
- Location: Cluj-Napoca
Re: Reconditionare reductor Aro 10
Iata pozele!
Ma mult, nu le-am desfacut ca nu are rost sa desfac ceva, care functioneaza
Ma mult, nu le-am desfacut ca nu are rost sa desfac ceva, care functioneaza
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Reconditionare reductor Aro 10
tot respectu-l ""nenea""Misi
sunt curios cum a intrat capacu acela cu pinionu mic ,,,pe axul cu melcul (sau inca nu leati asamblat )
nu e nevoie de detalii-, .un pic mai chinuit,,,sau daca sunt uzate putin,, mai usor
spor la treaba in continuare
sunt curios cum a intrat capacu acela cu pinionu mic ,,,pe axul cu melcul (sau inca nu leati asamblat )
nu e nevoie de detalii-, .un pic mai chinuit,,,sau daca sunt uzate putin,, mai usor
spor la treaba in continuare
- Misi din Cluj
- Membru legendar
- Posts: 1005
- Joined: 24 Oct 2007, 10:37
- Location: Cluj-Napoca
Re: Reconditionare reductor Aro 10
Astazi mi-am uzat picoarele, atat am umblat dupa simeringuri
Mai ales alea mari nu se gaseau (42x65x12 si 42x65x10).
Pe la urma am gasit 42x65x10, si am luat mai multe bucati.
42x65x12 nu exista, deci o sa pun in locul sau 42x65x10.
Mai ales alea mari nu se gaseau (42x65x12 si 42x65x10).
Pe la urma am gasit 42x65x10, si am luat mai multe bucati.
42x65x12 nu exista, deci o sa pun in locul sau 42x65x10.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980
-
- Membru de elita
- Posts: 797
- Joined: 28 Mar 2007, 14:04
- Contact:
Re: Reconditionare reductor Aro 10
42X65X12 exista, am eu unul acasa facut de Fartec. Si la iesirea catre cardanul spate eu am tot 42x65x12 si la reductorul de rezerva la fel. Se gaseste pe la magazinele de Dacia, e folosit si la papuc. Eu am cumparat simeringuri Corteco pentru ca sunt mai bune.
- pantelimon
- Membru legendar
- Posts: 1499
- Joined: 28 Jan 2007, 20:35
- Location: Bucuresti
Re: Reconditionare reductor Aro 10
MAMAAA!!! misiii ce santier ai facut misto si ingineria cu piulita acum nare cum sa nu inteleaga tot romanul adica poate sa scoata poze la imprimanta si le baga sub nas la mecanicosi nu?cu poza in fata n-ai cum s-o mai scrantesti