Sunt subventionate de autoritatile locale si centrale. Acum vreo 7 ani, intr-o sedinta la Otopeni prind asigurarea raspunsului rapid si al pompierilkor militari se discuta depre noi cai de rulare si puncte de acces in spatiile de securitate ale aeroporturilor. Pt acces mai rapid al masinilor sosite din afara aeroportului. OTOPENI era singurul care putea angaja cheltuieli noi. Restul nu. Abia functionau. Cate curse are zilnic Clujul? Asigura cursele alea functionarea 24h? Putin probabil.NNnicusor wrote: ↑16 Dec 2022, 21:00Aeroportul Cluj e rentabil Flo .
https://www.airportcluj.ro/wp-content/u ... 2.2021.pdf
Si are chiar multe zboruri .
Cum trec prin el de cateva ori pe an , iti pot spune ca e plin mereu .
Utilizez si aeroporturile din Spania, nu aduc in discutie Madrid sau Barcelona ( sa vezi la Barcelona in plin sezon cum vin avioanele la aterizare ca margelele pe ata )
Dar in Zaragoza de multe ori sunt 6 zboruri de pasageri pe zi din care 2 spre Romania si nimanui nu-i trece prin cap sa-l inchida .
Intr-o sambata chiar ( pe vremea restrictiilor ) au deschis aeroportul doar pentru zborul nostru spre Cluj , si am fost tratati absolut normal , nimeni nu ne-a refuzat pentru ca era sambata sau era nerentabil .Spun de partea de pasageri , pentru ca partea de fret e enorma , si functioneaza 24/24 .
Si inca un aspect , al aeroporturilor zonale : cu un sfert din populatia Romaniei emigrata , si alt sfert pedinte de salariile sezoniere din UE , chiar le vad necesare .
Aspectul de care zici ma face sa zambesc. Nu vreau sa te supar, dar incearca sa privesti potrivit realitatii de aici, nu de ce speri tu sa fie. Tu nu ai inteles inca ca cei care sunt afara nu conteaza?
De cate ori ai votat pt Consiliul Judetean? Sau pentru Parlamentare?
Dar ai ales Clujul. Crezi ca Brasovul insemna acelasi lucru?