Alternator de renault laguna diesel A/C de 110A pe aro 10 cu dacia
Moderators: mariusjaz, socratee
- myke
- Membru legendar
- Posts: 1336
- Joined: 23 Mar 2007, 09:01
- Location: Petrosani
- Contact:
Alternator de renault laguna diesel A/C de 110A pe aro 10 cu dacia
Las pozele sa graiasca....Singura modificare a fost inlocuirea fuliei cu caneluri cu o fulie de dacie normala.Trebuie Cheie torX serioasa si o menghina pentru demontare
Am tras si un fir cuplat la becul de la martorul de centura din bord care vine legat la martorul de incarcare al alternatorului (firul rosu).
Am tras si un fir cuplat la becul de la martorul de centura din bord care vine legat la martorul de incarcare al alternatorului (firul rosu).
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Schumy
- Membru de elita
- Posts: 767
- Joined: 04 Jan 2008, 18:04
- Location: Bucuresti
Re: Alternator de renault laguna diesel A/C de 110A pe aro 10 cu dacia
Misto faza..da care e avantajul? am impresia ca alternatorul asta are releul incorporat in el sau nu?
- cristi-devildnb
- Membru de elita
- Posts: 756
- Joined: 03 Apr 2007, 10:18
- Location: craiova
- Contact:
Re: Alternator de renault laguna diesel A/C de 110A pe aro 10 cu dacia
110A? fata de 30A? halogene, baterie de 150A descarcata?Schumy wrote: Misto faza..da care e avantajul? am impresia ca alternatorul asta are releul incorporat in el sau nu?
la prindere se pupa perfect?
Nu merge unde te duce drumul, mergi pe unde nu exista un drum si lasa o urma. R.W.Emerson
- myke
- Membru legendar
- Posts: 1336
- Joined: 23 Mar 2007, 09:01
- Location: Petrosani
- Contact:
Re: Alternator de renault laguna diesel A/C de 110A pe aro 10 cu dacia
la prindere se pupa...am pus niste piulite ca distantiere cum se vede si in poza sa fie paralela fulia alternatorului cu restul fuliilorcristi-devildnb wrote:110A? fata de 30A? halogene, baterie de 150A descarcata?Schumy wrote: Misto faza..da care e avantajul? am impresia ca alternatorul asta are releul incorporat in el sau nu?
la prindere se pupa perfect?
Cu relantiul la 1100 ture cu faza lunga(2x55w -am obraz subtire...nu ca alti magari- +2x75w) + proiectoarele de sus (4x55w) + aeroterma poz 2 +stergatoare poz2 am pe baterie 14,2v
ca baterie am un fulmen(prietenii stiu de ce) de 75A cu 740A curent de pornire...va veni si troliu
voi ce ziceti...se merita?
- tarzy
- Membru legendar
- Posts: 2646
- Joined: 03 Dec 2006, 20:06
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Alternator de renault laguna diesel A/C de 110A pe aro 10 cu dacia
de unde ai alternatorul? se merita cu prososinta oricum
Eu cred ca o tara care incearca sa prospere prin stabilirea de taxe mari este ca un om care, stind intr-o galeata, incearca sa se ridice tragind de miner.
(Winston Churchill)
(Winston Churchill)
- myke
- Membru legendar
- Posts: 1336
- Joined: 23 Mar 2007, 09:01
- Location: Petrosani
- Contact:
Re: Alternator de renault laguna diesel A/C de 110A pe aro 10 cu dacia
De pe dacia forum.Mai cauta nebunii cu statii de amplificare...si mai apare cite o oferta...
- baciudibaciu
- Membru legendar
- Posts: 3075
- Joined: 12 Aug 2007, 22:26
- Location: Bucuresti Titan
- Contact:
Re: Alternator de renault laguna diesel A/C de 110A pe aro 10 cu dacia
La dezmembrari gasesti cam la 150/250 lei bucata .Incercati pe Mihai Bravu la Panreus -cred ca asa -i zice si de fapt un clik si cauta PC ul ce ai nevoie
Cu omul nescolarizat ,te certi putin si ai scapat,dar duci o lupta infernala cu PROSTUL care are scoala !
ARO 10-4
Renault Kangoo 15 dci
Mercedes W123 200d
ARO 10-4
Renault Kangoo 15 dci
Mercedes W123 200d
- amicul
- Membru de elita
- Posts: 594
- Joined: 26 Jul 2007, 19:05
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Alternator de renault laguna diesel A/C de 110A pe aro 10 cu dacia
Da. stiam de faza asta cu alternatorul ala. Pt cei interesati, de asa ceva ... merge foarte bine cel de logan cu AC. In general pe renault sunt alternatoare si proiectoare de la VALEO.
P.S. Ala este un Valeo?
P.S. Ala este un Valeo?
Prietenia este la fel ca banii, este mai usor de facut decit de pastrat
- myke
- Membru legendar
- Posts: 1336
- Joined: 23 Mar 2007, 09:01
- Location: Petrosani
- Contact:
Re: Alternator de renault laguna diesel A/C de 110A pe aro 10 cu dacia
Ala de logan are prinderea altcumva...nu mai puteti regla intinderea curelei dupa aceea.
- offroad m461
- Membru de elita
- Posts: 583
- Joined: 02 Dec 2008, 17:49
- Location: Domnesti Arges
Re: Alternator de renault laguna diesel A/C de 110A pe aro 1
Mai exact stie cineva de pe ce model de laguna diesel este alternatorul in cauza, din ce an ?
Multumesc!
Multumesc!
- constantingeani
- Membru Devotat
- Posts: 338
- Joined: 01 Jun 2017, 01:32
- Location: Pitesti județul Argeș.
Re: Alternator de renault laguna diesel A/C de 110A pe aro 10 cu dacia
Eu am pus de solenza 80 ah . Mare diferenta
-
- Junior
- Posts: 72
- Joined: 14 Nov 2016, 23:37
- Location: Craiova
Re: Alternator de renault laguna diesel A/C de 110A pe aro 10 cu dacia
Salut!
Am gasit un Bosch de 90 A, dar nu stiu cum sa-l leg, in locul celui de Dacia, ca sa folosesc, in continuare, voltmetrul de la bord. Bornele astuia sint B+ (la baterie), D+ si un papuc W. Bornele de la alternatorul Dacia sint B+, D- si DF.
Regulatorul de tensiune, de pe masina, are borna B+ legata, prin contactul de cheie, la baterie.
Am gasit un Bosch de 90 A, dar nu stiu cum sa-l leg, in locul celui de Dacia, ca sa folosesc, in continuare, voltmetrul de la bord. Bornele astuia sint B+ (la baterie), D+ si un papuc W. Bornele de la alternatorul Dacia sint B+, D- si DF.
Regulatorul de tensiune, de pe masina, are borna B+ legata, prin contactul de cheie, la baterie.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Alternator de renault laguna diesel A/C de 110A pe aro 10 cu dacia
Anulezi releul RP complet,.unesti cele 2 fire, iar firul care actual e conectat la DF cu vechiu alternator, va devenii D+ la noul alternator... Posibil sa ai nevoie de o dioda de sens, intre fir si D+ alternator, altfel nu se mai poate opri motorul. După oprirea contactului alternatorul prin D+ va contina sa furnizeze + instalatiei masinii(este fir comun cu bobina de inductie parese). Trebuia să postezi in topicul general cu generatorul/alternatorul .
-
- Junior
- Posts: 72
- Joined: 14 Nov 2016, 23:37
- Location: Craiova
Re: Alternator de renault laguna diesel A/C de 110A pe aro 10 cu dacia
Am scris aci, gindindu-ma ca o sa ma lamureasca omul care a deschis topicul... Daca ai scris tu, multumesc!
Deci, B+ si DF de pe releul actual le unesc si le duc la D+ pe alternatorul nou - ceea ce va da si indicatie la voltmetrul de bord. Bun! Motorul se va opri, pentru ca, daca opresc din contact, se opreste electrovalva de pe pompa de injectie - ca am diesel de Golf pe masina.
Dar ce conectez la papucul W, de pe noul alternator?
Deci, B+ si DF de pe releul actual le unesc si le duc la D+ pe alternatorul nou - ceea ce va da si indicatie la voltmetrul de bord. Bun! Motorul se va opri, pentru ca, daca opresc din contact, se opreste electrovalva de pe pompa de injectie - ca am diesel de Golf pe masina.
Dar ce conectez la papucul W, de pe noul alternator?
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Alternator de renault laguna diesel A/C de 110A pe aro 10 cu dacia
Gresit. La alternatorul nou trebuie sa legi urmatoarele fire. Cablul gros de + la B+ (ala de la vechiu alternator) , la D+ de pe alternator, duci vechiul fir folosit pentru DF,..dar fara sa mai fie trecut prin releu (anulezi releu in schema pusa de tine si unesti cele 2 fire din schema ta (eventual pui dioda redresoare de sens 1-5A acolo), unul vine de la contactul cu cheie ( K in schema) din bord si unul se duce la vechiul alternator in borna DF). D- de la vechiul alternator este masa sau - ul ce conecta alternatorul la caroserie- baterie, la noul alternator il legi de unul din suruburile de prindere la motor, sau pe orice surub de la motor/carcasa/suport alternator. Borna W de pe noul alterntor functioneaza doar cu turometrul original de vw,..asa că te chinui inutil. Ceasurile de dacie functioneaza diferit fata de cele pentru golf diesel. Lasi borna nefolosita..LupulSui wrote: ↑05 Sep 2021, 00:03 Am scris aci, gindindu-ma ca o sa ma lamureasca omul care a deschis topicul... Daca ai scris tu, multumesc!
Deci, B+ si DF de pe releul actual le unesc si le duc la D+ pe alternatorul nou - ceea ce va da si indicatie la voltmetrul de bord. Bun! Motorul se va opri, pentru ca, daca opresc din contact, se opreste electrovalva de pe pompa de injectie - ca am diesel de Golf pe masina.
Dar ce conectez la papucul W, de pe noul alternator?
Dacă nu pui diodă este posibil să debiteze alternatorul + prin borna D+ inapoi in contact si tot de acolo se alimenteaza si electrovalva... Voltmetru este legat din circuitele ceasurilor și din contact... oricum indică chiar daca nu legi firele intre ele, numai să aibe ce indica..