Si eu . Un V8 de SR pe un 324 e visul meu de copil mare
La Dakar - ARO si PORTARO
Moderator: costy84
- BAGADI
- Membru de elita
- Posts: 789
- Joined: 07 Jan 2019, 16:22
- Location: Suceava
- vercingetorix
- Membru legendar
- Posts: 2408
- Joined: 17 Mar 2010, 19:30
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: La Dakar - ARO si PORTARO
Am vazut un V8 de SR pus pe un sasiu de M undeva in Cehia.
Iar transmisia cedeaza uneori si la L25, la un SR necesita alte punti cu grupuri mai rezistente.
Uite si linkul : viewtopic.php?t=1278
Daca nu Aro, atunci ce ?
- BAGADI
- Membru de elita
- Posts: 789
- Joined: 07 Jan 2019, 16:22
- Location: Suceava
Re: La Dakar - ARO si PORTARO
Fain M-ul ala....daca se poate inghesui intr-un M un V8 inseamna ca e mai usor intr-un 24X. Cu multa rabdare, timp si fonduri suficiente se poate face ceva rezistent, sa nu crape la cuplul unui V8. Poate cu punti de la masini americane care sunt proiectate sa reziste la V8-uri de 6-7 litri.
Visul unei nopti de vara
Visul unei nopti de vara
- vercingetorix
- Membru legendar
- Posts: 2408
- Joined: 17 Mar 2010, 19:30
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: La Dakar - ARO si PORTARO
Gasesti motoare ceva mai moderne ce ofera cuplu si putere mult mai mari decat cel de SR, 4 in linie supraalimentate, usoare si fiabile.
Daca nu Aro, atunci ce ?
- BAGADI
- Membru de elita
- Posts: 789
- Joined: 07 Jan 2019, 16:22
- Location: Suceava
Re: La Dakar - ARO si PORTARO
Da dar nu are acelasi farmec Daca vrei fiabilitate 100% iti cumperi direct un SUV american cu V8 de la mama lui si gata. ARO cu motor romanesc V8 e de pus pe piedestal. Motor brut, aspirat, fara electronica - poate doar la aprindere. Parerea mea....
- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 5003
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Re: La Dakar - ARO si PORTARO
Fiabilitate americană?
Hai că am râs copios!
Mașinile americane sunt pubele pe roți, caraciumbe cu motoare de autobuz...
Hai că am râs copios!
Mașinile americane sunt pubele pe roți, caraciumbe cu motoare de autobuz...
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
- oncioiuo
- Membru legendar
- Posts: 1225
- Joined: 05 Mar 2015, 18:42
- Location: Sector 1, Bucuresti
Re: La Dakar - ARO si PORTARO
aveam salvata si poza cu masina echipata dar sa ratacit pe unde nu reusesc acum sa gasesc...BAGADI wrote: ↑11 Aug 2020, 11:17 Fain M-ul ala....daca se poate inghesui intr-un M un V8 inseamna ca e mai usor intr-un 24X. Cu multa rabdare, timp si fonduri suficiente se poate face ceva rezistent, sa nu crape la cuplul unui V8. Poate cu punti de la masini americane care sunt proiectate sa reziste la V8-uri de 6-7 litri.
Visul unei nopti de vara
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
au distrus scoala profesionala...........au disparut profesionistii !
- BAGADI
- Membru de elita
- Posts: 789
- Joined: 07 Jan 2019, 16:22
- Location: Suceava
Re: La Dakar - ARO si PORTARO
Din ce am citit eu, motoarele de litraj mare pe benzina fabricate de Jeep, Ford, GMC, Chevrolet sunt indestructibile, cele dinainte de downsizing. Nu sunt stresate ca sa se scoata multi cai putere din ele asa ca ajung la multe sute de mii de mile.Constantin wrote: ↑11 Aug 2020, 20:10 Fiabilitate americană?
Hai că am râs copios!
Mașinile americane sunt pubele pe roți, caraciumbe cu motoare de autobuz...
- BAGADI
- Membru de elita
- Posts: 789
- Joined: 07 Jan 2019, 16:22
- Location: Suceava
Re: La Dakar - ARO si PORTARO
Greu de strecurat o galerie pe acolo Sasiul pare firav pe langa monstrul ala de motor.oncioiuo wrote: ↑11 Aug 2020, 22:07aveam salvata si poza cu masina echipata dar sa ratacit pe unde nu reusesc acum sa gasesc...BAGADI wrote: ↑11 Aug 2020, 11:17 Fain M-ul ala....daca se poate inghesui intr-un M un V8 inseamna ca e mai usor intr-un 24X. Cu multa rabdare, timp si fonduri suficiente se poate face ceva rezistent, sa nu crape la cuplul unui V8. Poate cu punti de la masini americane care sunt proiectate sa reziste la V8-uri de 6-7 litri.
Visul unei nopti de vara
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
- ardeleanu
- Membru legendar
- Posts: 4508
- Joined: 16 Jun 2014, 10:11
- Location: Choisy le Roi, Franta
Re: La Dakar - ARO si PORTARO
Si ARO unde este ? Aaaahhh, este doar o caroserie si un sasiu... si alea bine modificate...
Ca si originalul, ne place se ne laudam cu ce fac altii.
Ca si originalul, ne place se ne laudam cu ce fac altii.
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: La Dakar - ARO si PORTARO
Atât ai înțeles? Clipul conține o scurtă prezentare a fostei mașini ce a participat la dakar cât și o parte din etapele tranzitorii suferite de-a lungul timpului până în prezent.
- ardeleanu
- Membru legendar
- Posts: 4508
- Joined: 16 Jun 2014, 10:11
- Location: Choisy le Roi, Franta
Re: La Dakar - ARO si PORTARO
Cum am mai scris, masina respectiva, chiar si in perioada ei de glorie, nu a avut de la ARO decat o parte din sasiu si caroserie.
Si chiar si asa, amandoua participarile la respectivul raliul s-au incheiat cu abandonuri.
Nu vad ce este atat de exceptional in a monta un motor supradimensionat (plus transmisie) pe un sasiu de ARO.
Nu scrie nimeni un rand despre raliurile castigate de echipa de fabrica cu masini ARO adevarate, nu doar miraje...
Si chiar si asa, amandoua participarile la respectivul raliul s-au incheiat cu abandonuri.
Nu vad ce este atat de exceptional in a monta un motor supradimensionat (plus transmisie) pe un sasiu de ARO.
Nu scrie nimeni un rand despre raliurile castigate de echipa de fabrica cu masini ARO adevarate, nu doar miraje...
- toni
- Administrator
- Posts: 523
- Joined: 09 Oct 2018, 21:36
- Location: Bucuresti
Re: La Dakar - ARO si PORTARO
Daca te uitai la video vedeai ca si sasiul era de Range Rover. Practic doar cabina (fara aripi) era de Aro. Aripile si masca erau facute din fibra si doar semanau cu cele originale.
In video explica faptul ca francezii doreau sa participe la Dakar cu un prototip dar aveau nevoie de omologare (minim X masini fabricate). Au ales ARO ca si omologare din motive stiute doar de ei, probabil costuri si permisiunea producatorului.
In video explica faptul ca francezii doreau sa participe la Dakar cu un prototip dar aveau nevoie de omologare (minim X masini fabricate). Au ales ARO ca si omologare din motive stiute doar de ei, probabil costuri si permisiunea producatorului.
- ardeleanu
- Membru legendar
- Posts: 4508
- Joined: 16 Jun 2014, 10:11
- Location: Choisy le Roi, Franta
Re: La Dakar - ARO si PORTARO
Cu parere de rau, nu vorbesc ceha. Ma bucur ca voi va descurcati.