După bunul sfat al bunului moderator am deschis acest topic pentru documentare...și prima întrebare-la pompa rotativă cilindrul N1 care este?Voi posta aici poze cu progresul restaurării ...
Au fost "importate" TABuri din Romănia-omul de la care lam luat lea luat( mai multe) și el dintro unitate militară .Acum trebue săi pun și cutia de viteze cutia este de ZIL 130
Hai băieți, nu mă poate ajuta nimeni-care ștuț vine la primul cilindru (cil N1 este cel de lîngă volant )...P.S. după conducte nu mă pot orienta-au fost demontate neatent-indoite dezdoite
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Din nefericire nefunctionand mesajele private ii raspund prin acest topic colegului cab_512 la acest mesaj : "Salut ce pompă ai pe motorul tău-rotativă sau în linie?Dacă e rotativă fă o poză te rog cum merge racordată conducta N1 LA POMPĂ "
dupa ce am citit acest mesaj m-am gandit sa ii fac si eu o curatare si sa ii pun niste garnituri cat si inlocuirea diuzelor ptr injectoare ca prin urmare cab_512 iti atasez o fotografie unde literele semnifica pozitia valvei unisens a pompei iar cifrele semnifica numarul injectorului , numaratoarea injectoarelor fiind facuta de la radiator catre volant.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Prima data se pune pompa de injectie la punct si dupa conductele,prin asociere daca iti sunt mai familiare benzinarele este ca si cum ai pune delcoul aiurea si dupa aia fisele bine.
lica_lkw wrote:Prima data se pune pompa de injectie la punct si dupa conductele,prin asociere daca iti sunt mai familiare benzinarele este ca si cum ai pune delcoul aiurea si dupa aia fisele bine.
pai si cum o pun la punct ?am vazut ca axul are in varf o crestatura de ghidare ... ala o fi pozitia? ca la delco stiu cum vine de exemplu la dacia . tija de ghidare are doua ciocuri unul mai subtire si altul mai lat pe ax ..n-ai cum sa gresesti
lica_lkw wrote:Daca nu ai miscat pinionul este mai simplu, crestatura aia la locul ei si gata,repet daca nu ai miscat pinionul,respectiv motorul.
deci sa-ti explic vibrochenul motorului nu l-am invartit dar pompa fiind data jos s-a invartit axul ei ca de pui mana pe ea o desfaci roata dintata se invarte .. motorul a ramas pe pozitie... axul pompei nu mai e pe pozitie... si yo bou trebuia sa-i fac un semn la un dinte si pe corpul pompei ...cum fac acum?
am descoperit cum se monteaza .... din cate mi-a spus pompagiul pe volant exista un semn si se procedeaza astfel : se aduce volantul cu semnul in dreptul gaurii de pe carter , se desface capacul de vizitare a capului hidraulic de pe pompa si se roteste axul pompei pana cand litera x sau y inscriptionate pe cap sunt la punct dupa care conductele se vor pastra ordinea mai sus mentionata. o sa revin cu poze sau un filmulet saptamana viitoare dupa ce pompagiul imi va executa montajul .