Am sa descriu in linii mari cam ce si cum am facut sa tin motorul in parametrii apropiati de cei initiali ,cu gandul ca poate ajuta pe cineva si speranta ca alti colegi vor avea bunavointa sa faca acelasi lucru .
Motor Andoria aspirat . Nu ma voi oprii asupra incidentelor mecanice ,mici sau mai mari ex. curea rupta,culbutori rupti ,injector blocat pompa alimentare fiisurata etc.
Schimburile de ulei au fost facute la max 6.000 km la inceput - cand pe piata nu aparusera uleiurile bune de azi. Acum la 10.000km
Filtrul de ulei schimbat la doua schimburi de ulei .
Filtrul de motorina de doua ori pe an - la inceputul lunii noiembrie si in luna mai
Initial am folosit ulei romanesc , apoi un ulei ce se vroia a fi de origine SUA MEGA 20w40 , o perioada de un an URANIA 20w40 si in sfarsit AGIP Sigma turbo diesel 15w40 pana astazi .
In timp am folosit ptr tratamentul motorului :
SLICK 50 doua flacoane de 425ml la 150.000 km . Bun ,dar efectul limitat in timp la 40.000 km .
Dura Lube un flacon de 975ml la 350.000 km dupa segmentare
Dura Lube ca mai sus la 575.000 .
In prezent motorul merge destul de bine,porneste fara probleme, are viata dar are pierderi de ulei pe la semeringuri din cauzele stiute de toti : scapare de gaze in carter.
Am folosit permanent in motor lichid antigel si se pare ca nu am gresit intrucat nu am schimbat decat o pompa de apa.
In linii mari cam asta am facut ,dar promit ca voi reveni daca imi aduc aminte de ceva sau daca cineva doreste un raspuns sau o lamurire .
TRATAMENTE MOTOR
Moderators: mariusjaz, socratee
- baciudibaciu
- Membru legendar
- Posts: 3075
- Joined: 12 Aug 2007, 22:26
- Location: Bucuresti Titan
- Contact:
TRATAMENTE MOTOR
Cu omul nescolarizat ,te certi putin si ai scapat,dar duci o lupta infernala cu PROSTUL care are scoala !
ARO 10-4
Renault Kangoo 15 dci
Mercedes W123 200d
ARO 10-4
Renault Kangoo 15 dci
Mercedes W123 200d