Ansamblu brațe stanga plus dreapta.

Suspensii, frane, directie, roti. Tipuri, modificari, reparatii.

Moderators: mariusjaz, socratee

Post Reply
User avatar
ardeleanu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3493
Joined: 16 Jun 2014, 10:11
Location: Choisy le Roi, Franta

Re: Ansamblu brațe stanga plus dreapta.

Post by ardeleanu » 05 Apr 2021, 13:49

Cu placere.
Si nu este vorba de "inspiratie", ci de ce ar trebui sa faca in mod normal... Mare diferenta, zic eu. ;)


CatalinMotorga
Incepator
Incepator
Posts: 47
Joined: 23 Feb 2021, 21:00
Location: Suedia

Re: Ansamblu brațe stanga plus dreapta.

Post by CatalinMotorga » 05 Apr 2021, 17:37

Eu cred ca este important sa se discute și acest aspect, chiar dacă aparent nu are legătura cu topicul, defapt tot are, ca e vorba despre Aro, nu? 😃😃😃
Aro, a new passion or....journey

User avatar
ardeleanu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3493
Joined: 16 Jun 2014, 10:11
Location: Choisy le Roi, Franta

Re: Ansamblu brațe stanga plus dreapta.

Post by ardeleanu » 05 Apr 2021, 18:57

Multumesc pentru bunavointa...ne ambalam si derapam pe langa subiect...lasa ca o sa vezi acuma ca faci parte din familie ;))
Asteptam vesti si poze de la tine. %%- good luck

CatalinMotorga
Incepator
Incepator
Posts: 47
Joined: 23 Feb 2021, 21:00
Location: Suedia

Re: Ansamblu brațe stanga plus dreapta.

Post by CatalinMotorga » 05 Apr 2021, 22:36

ardeleanu wrote:
05 Apr 2021, 18:57
Multumesc pentru bunavointa...ne ambalam si derapam pe langa subiect...lasa ca o sa vezi acuma ca faci parte din familie ;))
Asteptam vesti si poze de la tine. %%- good luck
Mulțumesc și eu ca sunteți o Gașca făina care are răbdare și bunăvoința in acest proces .
Sper sa pot posta poze in curând, azi a început munca la mașina, din păcate mecanicii sun un pic pe stilul vechi și e cam greu cu comunicarea dar îndată ce mașina va ieși din prima etapa de reparații voi avea mai multe șanse sa postez poze.
Acum ca partea cu trenul de rulare se pare ca este elucidata și in curs de rectificare am emoții cu motorul.
Dacă e sa judec după kilometrii parcurși ai mașinii și sa speram ca sunt reali, sunt șanse ca acel deja faimos motor l27 sa aibă probleme serioase?
Datele sunt cam așa:
Ar avea 18xx kilometrii parcurși (posibil)
Nu pornește decât tractat deșii la București mașina a pornit la cheie in fata prietenilor mei.
Refuz sa cred ca domnul ce mi-a vândut mașina a schimbat electromotorul in decurs de câteva zile pana când mi a ajuns mașina la Turnu Severin.
Electromotorul nu funcționează conform mecanicilor.
Pompa de apa trebuie schimbată și pe motor se văd posibilele probleme de etanșare, motorina ulei pe el.
Ce părere aveți? Un Exercițiu de imaginație?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Aro, a new passion or....journey


User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4745
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: Ansamblu brațe stanga plus dreapta.

Post by Constantin » 05 Apr 2021, 22:41

Eu spun că ar fi bine să începi prin a-ți pregăti psihologic vecinii înainte de a importa uzina de noxe să nu creadă că se pregătește o invadare sovietică în Scandinavia. Pentru zgomot poți să spui că proiectantul era surd și în lipsa turometrului voia să fie sigur că motorul încă "toarce". Pentru trepidații scuza perfectă ar fi că avea și parkinson și dorea să-și atenueze tremuriciu'. Petele de ulei poți să spui că nu sunt dăunătoare fiindcă uleiul românesc este bio din petale de trandafir bulgăresc și rădăcini de floare de colț de la porțile tunelurilor dacice ale lu' nea A.Roxin.
E foarte posibil ca vecinii să te vadă gesticulând și audă vociferând la telefon cu mecanidorelii de România și poți spune că sunt surzi și ăia, nu te cerți cu ei ci le mulțumești din suflet pentru munca depusă și colacul de sârmă facturat la greutate de aur.
E posibil ca vecinii să vină să te-ntrebe ce-nseamnă pwla și băgami-aș...
Va trebui să iei cursuri de timonier de corabie pentru stăpânirea volanului și cursuri de sanie pentru frânarea preventivă...
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche

User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4745
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: Ansamblu brațe stanga plus dreapta.

Post by Constantin » 05 Apr 2021, 22:51

Sârma aia roșie de fază e pentru nitro, acceleratorul de particule sau pentru oprire?
Dacă e pentru oprirea motorului ar trebui să fie verde cu galben ca pentru împământare și paratrăznet.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche

CatalinMotorga
Incepator
Incepator
Posts: 47
Joined: 23 Feb 2021, 21:00
Location: Suedia

Re: Ansamblu brațe stanga plus dreapta.

Post by CatalinMotorga » 05 Apr 2021, 22:58

Constantin wrote:
05 Apr 2021, 22:51
Sârma aia roșie de fază e pentru nitro, acceleratorul de particule sau pentru oprire?
Dacă e pentru oprirea motorului ar trebui să fie verde cu galben ca pentru înpământare și paratrăznet.
E pentru oprire sarma aia 😂

Acum cu vecinii rămâne de văzut, stau la țara am curtea mea și nu am vecini aproape casele sunt mai răsfirate, spre norocul lor.
Petele de ulei am sa încerc sa le rezolv cât se poate, etanșarea motorului cât de bine cu putința și restul vedem, eventual un castron sub motor 😅
Din câte am citit pe forum, era cineva la un moment dat ce spunea ca este mulțumit de motorul lui L27, bune postarea este veche insa vreau sa cred, sa sper ca totuși motorul fiind cu kilometrii putini îl voi putea duce la jn stadiu decent.
Aro, a new passion or....journey

User avatar
BAGADI
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 691
Joined: 07 Jan 2019, 16:22
Location: Suceava

Re: Ansamblu brațe stanga plus dreapta.

Post by BAGADI » 05 Apr 2021, 23:48

Electromotorul l-a vândut deja cineva, metoda "la schimb", nu te văd bine deloc... [-X Eu am lasat masina la tapițat vreo doua saptamani si meșterul ma tot suna sa-mi spuna daca nu vreau sa vand roata de rezerva, ca i-a oferit un "trecător" 200 de lei pe ea si pragurile suplimentare le-ar cumpara el ca se potrivesc la masina lui - iti dai seama ca le-a si masurat, hiena. Asta ma enerveaza la culme, bataia de joc de autoturismele romanesti, faptul ca nu inteleg pasiunea. Daca le spui ca ai un Mercedes "Cobra", imediat dau aprobator din cap de parca sunt ingineri la NASA, daca le spui de ARO, zâmbesc ca proștii cu colțul gurii.
Din pacate, un ARO atrage atenția tractoriștilor de CAP care ar avea nevoie de cate ceva de pe el, plus atentia pasionaților ;))
Uleiul de pe motor e rezultatul unui sistem bine pus la punct din uzina, de prevenire a ruginirii :)

CatalinMotorga
Incepator
Incepator
Posts: 47
Joined: 23 Feb 2021, 21:00
Location: Suedia

Re: Ansamblu brațe stanga plus dreapta.

Post by CatalinMotorga » 06 Apr 2021, 14:06

BAGADI wrote:
05 Apr 2021, 23:48
Electromotorul l-a vândut deja cineva, metoda "la schimb", nu te văd bine deloc... [-X Eu am lasat masina la tapițat vreo doua saptamani si meșterul ma tot suna sa-mi spuna daca nu vreau sa vand roata de rezerva, ca i-a oferit un "trecător" 200 de lei pe ea si pragurile suplimentare le-ar cumpara el ca se potrivesc la masina lui - iti dai seama ca le-a si masurat, hiena. Asta ma enerveaza la culme, bataia de joc de autoturismele romanesti, faptul ca nu inteleg pasiunea. Daca le spui ca ai un Mercedes "Cobra", imediat dau aprobator din cap de parca sunt ingineri la NASA, daca le spui de ARO, zâmbesc ca proștii cu colțul gurii.
Din pacate, un ARO atrage atenția tractoriștilor de CAP care ar avea nevoie de cate ceva de pe el, plus atentia pasionaților ;))
Uleiul de pe motor e rezultatul unui sistem bine pus la punct din uzina, de prevenire a ruginirii :)

Electromotor este pe mașina, numai ca mecanicii zic ca nu e bun. Am sa îl păstrez și am sa îl trimit la Câmpulung pentru a fi refăcut la fel si pompa de apa.
Din păcate mentalitatea încă e șubreda in România când vine vorba de diverse situații. In cazu meu mecanicii, dar cum am mai zis in dațile trecute, îmi pare rău de inconstienta și prostia lor, ei au de pierdut pe termen lung .
Aia e.
Referitor la uleiul de pe motor, sa înțeleg ca oricât asi încerca tot o sa fie probleme cu pierderea de ulei ?
Aro, a new passion or....journey

User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4745
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: Ansamblu brațe stanga plus dreapta.

Post by Constantin » 06 Apr 2021, 14:31

E ca la pește, dacă are ochii uscați nu e proaspăt. Ai ulei pe și sub motor înseamnă că încă ai presiune de ulei.
Spune-le să verifice obligatoriu tija hexagonală care antrenează pompa de ulei. Cu timpul se rotunjește și nu mai ai presiune de ulei. Așa se bulesc motoarele. Vezi că tija are sens. Eu am rămas în pană în Germania din cauza tijei.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche

User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3292
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: Ansamblu brațe stanga plus dreapta.

Post by Soryn » 06 Apr 2021, 18:57

CatalinMotorga wrote:
06 Apr 2021, 14:06
BAGADI wrote:
05 Apr 2021, 23:48
Electromotorul l-a vândut deja cineva, metoda "la schimb", nu te văd bine deloc... [-X Eu am lasat masina la tapițat vreo doua saptamani si meșterul ma tot suna sa-mi spuna daca nu vreau sa vand roata de rezerva, ca i-a oferit un "trecător" 200 de lei pe ea si pragurile suplimentare le-ar cumpara el ca se potrivesc la masina lui - iti dai seama ca le-a si masurat, hiena. Asta ma enerveaza la culme, bataia de joc de autoturismele romanesti, faptul ca nu inteleg pasiunea. Daca le spui ca ai un Mercedes "Cobra", imediat dau aprobator din cap de parca sunt ingineri la NASA, daca le spui de ARO, zâmbesc ca proștii cu colțul gurii.
Din pacate, un ARO atrage atenția tractoriștilor de CAP care ar avea nevoie de cate ceva de pe el, plus atentia pasionaților ;))
Uleiul de pe motor e rezultatul unui sistem bine pus la punct din uzina, de prevenire a ruginirii :)

Electromotor este pe mașina, numai ca mecanicii zic ca nu e bun. Am sa îl păstrez și am sa îl trimit la Câmpulung pentru a fi refăcut la fel si pompa de apa.
Din păcate mentalitatea încă e șubreda in România când vine vorba de diverse situații. In cazu meu mecanicii, dar cum am mai zis in dațile trecute, îmi pare rău de inconstienta și prostia lor, ei au de pierdut pe termen lung .
Aia e.
Referitor la uleiul de pe motor, sa înțeleg ca oricât asi încerca tot o sa fie probleme cu pierderea de ulei ?
Cu pierderile de ulei o rezolvi cu silicon auto mai de seama, reinzosil negru, hondabond,loktite. Trebuie curatate bine componentele de orice depunere până la metal curat, degresat cu nitrodiluant, sters para uscat, apoi dacă nu se poate renunta de tot la garnitura, se utilizeaza silicon/garnitura/ silicon inclusiv intre capac si suruburi, sau daca se poate renunta la garnitura si nu pastreaza nici o toleranta tehnica, direct silicon intre piese. Lasat sa se usuce 12-24 de ore fara ulei, si adio scurgeri. Trebuie un manual tehnic pentru cuplurile de strangere ale suruburilor. Altfel e treaba de mantuiala.
Oricum ai dao, e mult de munca la masina. Partea de cauciucaraie a cedat sau daca nu e pe cale sa cedeze. Posibil din cauza asta sa nu porneasca, aer fals in pompa, furtune,..membrana pompa de alimentare etc. In primele etape trebuie alimentat cu motorina curata din bidon/canistra, rezervorul probabil e copt de rugina sau full cu depuneri resturi de motorina/ conducte la fel.

Electromotoru- posibil sa trebuiasca doar curatat uns cu vaselina. Dupa atatia ani,... vaselina a plecat la cele sfinte, in locul ei zace binemersi rugina. Până și rulmentii din butucii rotilor au probleme din cauza ruginii .

De frane nici nu mai are rost sa te intreb..

Mecanicii ? Seful lor e devina mai degrabă, cât și cel care îi plătește. Nu e chiar asa simplu sa faci lucrari de calitate in domeniul auto, nu doar repari masina, exista si ore de logistică care trebuie platite de cineva.Materiale, scule,. haine etc. Dupa o zi de muncă, 2 ore dureaza doar să strângi sculele și să readuci la stadiu initial de ordine. Bani putini, chef de muncă ioc, calitate zero barat..si asa mai departe... Așa stând pe margine, spărgând seminte, pare foarte simplu...si profitabil domeniul auto...

User avatar
BAGADI
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 691
Joined: 07 Jan 2019, 16:22
Location: Suceava

Re: Ansamblu brațe stanga plus dreapta.

Post by BAGADI » 06 Apr 2021, 23:16

@Soryn Bine spus cu strânsul sculelor...
Referitor la uleiul de pe motor, dacă nu picură tare pe sub mașină și e doar "transpirație", cum spun "mecanicii", atunci parerea mea este sa nu te bagi la etanșări până nu o conduci si iei o decizie daca pastrezi sau nu motorul. Dacă îl păstrezi, din "pacate" locuiesti intr-o tara civilizata si o pata de ulei sub masina iți aduce niste amenzi, asa ca va trebui sa rezolvi problema.


Post Reply