La ce acte facea referire? Poate ca prin foia de parcurs sau printr-un plan de transport sau similar aparea ca autobuz. Nu odata am vazut in copilarie efectuandu-se curse cu astfel de masini pe traseele care plecau din autogara Huedin.
La URA Obor se carosau cu asa denumire. "Autospeciala" s-a utilizat mai tarziu pentru duble LEA.
IRA GRIVITA/Compania Industriala Grivita
- flo
- Membru legendar
- Posts: 2030
- Joined: 03 Jul 2009, 00:13
- Location: Bucuresti
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: IRA GRIVITA/Compania Industriala Grivita
"Este interesant că la noi nu a fost preluat modelul soviet să se caroseze autobuze plecând de la cabina Carpaţi/Buceag."
"NU ESTE ADEVARAT !!!! Au existat SR 113 UMT cu doua usi si vreo 18-20 locuri !!! Am avut in autobaza mixta din ITA . Faceau doar curse in conventie cu Schla de Foraj !!! Cabina era separata de spatiul ptr. calatori !!!"
" Ti-am spus ca am avut in autobaza UMT-uri , cu carti tehnice , pasapoarte service etc. , plus celelalte evidente !!!! NU ERAU INCADRATE LA CAMION !!!! "
"NU ESTE ADEVARAT !!!! Au existat SR 113 UMT cu doua usi si vreo 18-20 locuri !!! Am avut in autobaza mixta din ITA . Faceau doar curse in conventie cu Schla de Foraj !!! Cabina era separata de spatiul ptr. calatori !!!"
" Ti-am spus ca am avut in autobaza UMT-uri , cu carti tehnice , pasapoarte service etc. , plus celelalte evidente !!!! NU ERAU INCADRATE LA CAMION !!!! "
- flo
- Membru legendar
- Posts: 2030
- Joined: 03 Jul 2009, 00:13
- Location: Bucuresti
Re: IRA GRIVITA/Compania Industriala Grivita
Clar ca nu erau incadrate la "camion". Erau pentru transport persoane. Atat ca nu erau botezate "autobuz". Cum vezi, respectivul afirma ca se transportau lucratori.
Problema la asa vehicule o consta confortul pasagerilor. Cabina lor era montata pe suporti mult "mai elastici" ( ca sa ma exprim cum o facea un fost coleg) in compratie ca cei pentru dubele numai pentru marfa, dar nu rezolvau mai deloc problema.
Problema la asa vehicule o consta confortul pasagerilor. Cabina lor era montata pe suporti mult "mai elastici" ( ca sa ma exprim cum o facea un fost coleg) in compratie ca cei pentru dubele numai pentru marfa, dar nu rezolvau mai deloc problema.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: IRA GRIVITA/Compania Industriala Grivita
Păi el asta susţine că erau trecute şi considerate autobuze, nu autospeciale, autodube sau altă denumire ci autobuze. Discuţia a fost mult mai lungă, am preluat doar esenţialul.
- flo
- Membru legendar
- Posts: 2030
- Joined: 03 Jul 2009, 00:13
- Location: Bucuresti
Re: IRA GRIVITA/Compania Industriala Grivita
Asta,pesemne pentru ca pentru el tot ce transporta mai multe persoane era autobuz. Nu merita incrancenarea. Este bine sa fi atent cand studiezi memorii, articole pentru a nu trage concluzii eronate. Riguros este sa nu tragi concluzii ferme daca nu ai date absolute ci sa te limitezi la a formula ipoteze.