5 trepte , a noastra 5 trepte

Tot ce va trece prin cap,inclusiv politica

Moderator: costy84

User avatar
ydaniel
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4676
Joined: 13 Jun 2007, 11:46
Location: bucuresti
Contact:

Re: 5 trepte , a noastra 5 trepte

Post by ydaniel »

Ca utilizator amator de L25 si D127 ;D m-ar interesa cam orice aspect,in limita tastaturii 8)

User avatar
Lucian
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 669
Joined: 29 Jan 2012, 13:10
Location: Bucuresti - Sector 3, Cartierul Titan

Re: 5 trepte , a noastra 5 trepte

Post by Lucian »

Si despre d127 daca se poate sa ne spuneti cate ceva
Un ARO nu este numai o masina,este o stare de spirit.Posesorul unui ARO este mobil,independent si pragmatic.Asemeni lui Hannibal el trebuie sa poata spune:"Vom gasi un drum sau vom crea unul"
(comaro.ro)-text modificat
User avatar
vercingetorix
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2410
Joined: 17 Mar 2010, 19:30
Location: Bucuresti
Contact:

Re: 5 trepte , a noastra 5 trepte

Post by vercingetorix »

Dar care e treaba cu rasturnatul masinii si stricarea segmentilor ?
Ca nu vad legatura...
Daca nu Aro, atunci ce ?
User avatar
ydaniel
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4676
Joined: 13 Jun 2007, 11:46
Location: bucuresti
Contact:

Re: 5 trepte , a noastra 5 trepte

Post by ydaniel »

Pai motorul fiind rasturnat si in functionare,uleiu nu mai era aspirat de catre pompa de ulei,el fiind in capacul culbutorilor.

User avatar
florian
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1605
Joined: 12 May 2011, 14:57
Location: Ploiesti

Re: 5 trepte , a noastra 5 trepte

Post by florian »

pana la oprire a suferit mai mult o supraincalzire decat o lipsa de ungere. asa se explica decalirea segmentilor fara urme de gripaj pe arbore si pe camasi.
User avatar
vercingetorix
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2410
Joined: 17 Mar 2010, 19:30
Location: Bucuresti
Contact:

Re: 5 trepte , a noastra 5 trepte

Post by vercingetorix »

ydaniel wrote:Pai motorul fiind rasturnat si in functionare,uleiu nu mai era aspirat de catre pompa de ulei,el fiind in capacul culbutorilor.
Prea mult nu putea functiona asa, sorbul rezervorului fiind deasupra motorinei.
Segmentii se duc din lipsa uleiului sau ulei prost, turarea excesiva a motorului la pornire iarna...
Daca nu Aro, atunci ce ?
User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3367
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: 5 trepte , a noastra 5 trepte

Post by Soryn »

recirculare gaze carter, ulei in carter,. tras pa nas, turat la maxim motoru pe ulei in gol ;D ;D
User avatar
Werner
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 5229
Joined: 11 Dec 2006, 19:41
Location: Enzberg D
Contact:

Re: 5 trepte , a noastra 5 trepte

Post by Werner »

Despre L25 pot sa zic ca merge oricând. Chiar daca motorul a stat multi ani, cu o baterie buna l-ai pornit. Partea proasta este, ca nu poti tracta remorci grele cu el. La asa ceva îti trebuie un Diesel stainez, care are un cuplu destul de bun. Alta trasatura negativa este consumul. Carburatorul nu are un retur, si arde tot ce intra, de aceea papa asa mult.
User avatar
florian
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1605
Joined: 12 May 2011, 14:57
Location: Ploiesti

Re: 5 trepte , a noastra 5 trepte

Post by florian »

pe vremea cand inca se lucra cu simt de raspundere, motorizarea L 25 avea ca principal dezavantaj , consumul de carburant. sa ne aducem aminte ca in perioada regimului Ceausescu, cred ca singurii care au scapat de rationalizarea carburantului au fost locuitorii din Bucuresti.
chiar si asa,in anii ' 80, orice autoturism ARO , nu era la indemana oricarui om de rand. erau foarte scumpe , posesorii persoane fizice , faceau parte dintr-o " categorie sociala " aparte : sefi de aprozar, ciobani, fotbalisti etc.
se prefera motorizarea diesel , pentru ca motorina gaseai pe toate drumurile. benzina era greu de procurat.
daca aveai si motorizare Brasov, erai tare.
User avatar
ydaniel
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4676
Joined: 13 Jun 2007, 11:46
Location: bucuresti
Contact:

Re: 5 trepte , a noastra 5 trepte

Post by ydaniel »

Din cate imi aduc aminte e undeva un retur,la o tulumba de dimensiunile unui pachet de tigari.
User avatar
ydaniel
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4676
Joined: 13 Jun 2007, 11:46
Location: bucuresti
Contact:

Re: 5 trepte , a noastra 5 trepte

Post by ydaniel »

Mai ne povestesti intamplari? ;)
User avatar
daniel31
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 278
Joined: 16 Feb 2011, 23:40
Location: Bucuresti
Contact:

Re: 5 trepte , a noastra 5 trepte

Post by daniel31 »

Am doua probleme la L25 incalzeste la 90 grade, si un zgomot in cutie in timpul mersului la 80 km\h, cand ridic piciorul de pe acelaratie se aude un zgomot ca de ciocanele.
Aro 324, L25.

Post Reply