Inaltare Aro 10
- florian
- Membru legendar
- Posts: 1605
- Joined: 12 May 2011, 14:57
- Location: Ploiesti
Re: Inaltare Aro 10
daca mai gasim si un atelier care sa intoarca jante profesionist , problema raportului garda la sol/ ecartament este ca si rezolvata.
- CRISX
- Membru de elita
- Posts: 568
- Joined: 19 Dec 2009, 13:33
- Location: BUCURESTI
- Contact:
Re: Inaltare Aro 10
ce zice standardu' :
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- offroad m461
- Membru de elita
- Posts: 583
- Joined: 02 Dec 2008, 17:49
- Location: Domnesti Arges
Re: Inaltare Aro 10
Am trecut den mult de stadiul standard
Cand o sa am timp, adica peste cateva luni o sa.mi prepar jantele singur pe 15, adica o sa iau miezul cu spitele de la actualele roti pe 14" care au ofset neutru si le voi monta pe cercurile de la jantele pe 15", asa o sa mi le fac cum vreu eu, bineinteles vor avea ofset negativ dar asta cere multa dibacie si atentie.
Cand o sa am ocazia o sa masor miezul cu spite in diametru sa vad daca este egal cu cel de pe rotile de 15", modificarea, cand o so fac o sa o prezint in topicul cu jantele aro 10.
Cand o sa am timp, adica peste cateva luni o sa.mi prepar jantele singur pe 15, adica o sa iau miezul cu spitele de la actualele roti pe 14" care au ofset neutru si le voi monta pe cercurile de la jantele pe 15", asa o sa mi le fac cum vreu eu, bineinteles vor avea ofset negativ dar asta cere multa dibacie si atentie.
Cand o sa am ocazia o sa masor miezul cu spite in diametru sa vad daca este egal cu cel de pe rotile de 15", modificarea, cand o so fac o sa o prezint in topicul cu jantele aro 10.
-
- Incepator
- Posts: 15
- Joined: 07 Apr 2011, 08:58
- Location: Curtea de Arges
Re: Inaltare Aro 10
- Multumesc pentru informatiile primite referitor la cele doua probleme puse de mine : inaltarea masinii si sistemul de directie.
Referitor la partea cu '' inaltarea '' , cel mai simplu cred ca ar fi ( pe fata ), utilizarea ''T- urilor '' de camioneta diesel si folosirea rotilor de 15'' cu cauciucuri adecvate. Scopul pentru care am facut achizitia masinii nu a fost neaparat pentru offroad, drept pentru care sunt totusi limitat la modificari ( in cazul acesta trebuie sa pastrez rotile de 14'' ). Eventual sa gasesc (daca exista) cauciucuri pe 14'' cu garda mai mare.
Referitor la sistemul de directie am mai auzit varianta cu capetele de bara de 24x, dar nu am aplicat-o pana acum, ramane de studiat !
- Imi permit sa mai pun o problema : cum se poate eficientiza frana de mana ? Mentionez ca am schimbat sabotii , am reglat cursa cablului de frana de mana dar totusi nu este eficienta.
Referitor la partea cu '' inaltarea '' , cel mai simplu cred ca ar fi ( pe fata ), utilizarea ''T- urilor '' de camioneta diesel si folosirea rotilor de 15'' cu cauciucuri adecvate. Scopul pentru care am facut achizitia masinii nu a fost neaparat pentru offroad, drept pentru care sunt totusi limitat la modificari ( in cazul acesta trebuie sa pastrez rotile de 14'' ). Eventual sa gasesc (daca exista) cauciucuri pe 14'' cu garda mai mare.
Referitor la sistemul de directie am mai auzit varianta cu capetele de bara de 24x, dar nu am aplicat-o pana acum, ramane de studiat !
- Imi permit sa mai pun o problema : cum se poate eficientiza frana de mana ? Mentionez ca am schimbat sabotii , am reglat cursa cablului de frana de mana dar totusi nu este eficienta.
- offroad m461
- Membru de elita
- Posts: 583
- Joined: 02 Dec 2008, 17:49
- Location: Domnesti Arges
Re: Inaltare Aro 10
Pana nu o sa,ti montezi discuri de frana si pe spate nu vei scapa de problema sabotilor care se uzeaza neuniform si prematur si a franei de mana neeficiente, ca sa nu mai vorbesc daca treci un vad ca abia daca te mai tin franele.
Solutie http://www.aro4x4.net/smf/viewtopic.php?f=70&t=7086
Solutie http://www.aro4x4.net/smf/viewtopic.php?f=70&t=7086
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Inaltare Aro 10
regleaza saboti din suruburile cu excentric - pe fiecare platou ai 2 excentrice..care prin rotire apropie sabotul de tambur.
pompa de frana sa fie buna, limitatorul de greutate sa lucreze optim., etc in mare,trebuie tot sistemu sa fie bun,.pentru a avea frane
dupa cate observi nu ai o masina noua , ai o masina de generatie veche,daca nu te pricepi catusi de putin la mecanica, cauta alta masina, aro nu este pentru aceea categorie cu 2 maini stangi.
sau daca nu vrei si nu vrei sa te lasi si sa inveti , cauta pe alcineva care ii place sa faca ''treaba murdara" la masina/ii si cunoaste intradevar meserie.
pompa de frana sa fie buna, limitatorul de greutate sa lucreze optim., etc in mare,trebuie tot sistemu sa fie bun,.pentru a avea frane
dupa cate observi nu ai o masina noua , ai o masina de generatie veche,daca nu te pricepi catusi de putin la mecanica, cauta alta masina, aro nu este pentru aceea categorie cu 2 maini stangi.
sau daca nu vrei si nu vrei sa te lasi si sa inveti , cauta pe alcineva care ii place sa faca ''treaba murdara" la masina/ii si cunoaste intradevar meserie.
-
- Incepator
- Posts: 15
- Joined: 07 Apr 2011, 08:58
- Location: Curtea de Arges
Re: Inaltare Aro 10
Ok. Voi incerca sa reglez distanta dintre saboti si tambur si apoi un nou reglaj al cursei cablului franei de mana.
De renuntat clar nu voi renunta la el !
De renuntat clar nu voi renunta la el !