Inaltare Aro 10

Probleme, modificari, reparatii.

Moderators: costy84, socratee

User avatar
florian
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1605
Joined: 12 May 2011, 14:57
Location: Ploiesti

Re: Inaltare Aro 10

Post by florian »

daca mai gasim si un atelier care sa intoarca jante profesionist , problema raportului garda la sol/ ecartament este ca si rezolvata.

User avatar
CRISX
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 568
Joined: 19 Dec 2009, 13:33
Location: BUCURESTI
Contact:

Re: Inaltare Aro 10

Post by CRISX »

ce zice standardu' :
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
offroad m461
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 583
Joined: 02 Dec 2008, 17:49
Location: Domnesti Arges

Re: Inaltare Aro 10

Post by offroad m461 »

Am trecut den mult de stadiul standard ;D

Cand o sa am timp, adica peste cateva luni o sa.mi prepar jantele singur pe 15, adica o sa iau miezul cu spitele de la actualele roti pe 14" care au ofset neutru si le voi monta pe cercurile de la jantele pe 15", asa o sa mi le fac cum vreu eu, bineinteles vor avea ofset negativ dar asta cere multa dibacie si atentie.

Cand o sa am ocazia o sa masor miezul cu spite in diametru sa vad daca este egal cu cel de pe rotile de 15", modificarea, cand o so fac o sa o prezint in topicul cu jantele aro 10.
Luc
Incepator
Incepator
Posts: 15
Joined: 07 Apr 2011, 08:58
Location: Curtea de Arges

Re: Inaltare Aro 10

Post by Luc »

- Multumesc pentru informatiile primite referitor la cele doua probleme puse de mine : inaltarea masinii si sistemul de directie.
Referitor la partea cu '' inaltarea '' , cel mai simplu cred ca ar fi ( pe fata ), utilizarea ''T- urilor '' de camioneta diesel si folosirea rotilor de 15'' cu cauciucuri adecvate. Scopul pentru care am facut achizitia masinii nu a fost neaparat pentru offroad, drept pentru care sunt totusi limitat la modificari ( in cazul acesta trebuie sa pastrez rotile de 14'' ). Eventual sa gasesc (daca exista) cauciucuri pe 14'' cu garda mai mare.
Referitor la sistemul de directie am mai auzit varianta cu capetele de bara de 24x, dar nu am aplicat-o pana acum, ramane de studiat !
- Imi permit sa mai pun o problema : cum se poate eficientiza frana de mana ? Mentionez ca am schimbat sabotii , am reglat cursa cablului de frana de mana dar totusi nu este eficienta.

User avatar
offroad m461
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 583
Joined: 02 Dec 2008, 17:49
Location: Domnesti Arges

Re: Inaltare Aro 10

Post by offroad m461 »

Pana nu o sa,ti montezi discuri de frana si pe spate nu vei scapa de problema sabotilor care se uzeaza neuniform si prematur si a franei de mana neeficiente, ca sa nu mai vorbesc daca treci un vad ca abia daca te mai tin franele.


Solutie http://www.aro4x4.net/smf/viewtopic.php?f=70&t=7086
User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3367
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: Inaltare Aro 10

Post by Soryn »

regleaza saboti din suruburile cu excentric - pe fiecare platou ai 2 excentrice..care prin rotire apropie sabotul de tambur.
pompa de frana sa fie buna, limitatorul de greutate sa lucreze optim., etc in mare,trebuie tot sistemu sa fie bun,.pentru a avea frane ;)

dupa cate observi nu ai o masina noua , ai o masina de generatie veche,daca nu te pricepi catusi de putin la mecanica, cauta alta masina, aro nu este pentru aceea categorie cu 2 maini stangi.
sau daca nu vrei si nu vrei sa te lasi si sa inveti , cauta pe alcineva care ii place sa faca ''treaba murdara" la masina/ii si cunoaste intradevar meserie.
Luc
Incepator
Incepator
Posts: 15
Joined: 07 Apr 2011, 08:58
Location: Curtea de Arges

Re: Inaltare Aro 10

Post by Luc »

Ok. Voi incerca sa reglez distanta dintre saboti si tambur si apoi un nou reglaj al cursei cablului franei de mana.
De renuntat clar nu voi renunta la el !

Post Reply