Generatorul de curent alternativ sau alternatorul
Moderators: mariusjaz, socratee
- mihai71
- Membru Devotat
- Posts: 388
- Joined: 15 Aug 2011, 14:09
- Location: Bucuresti
Re: Generatorul de curent alternativ sau alternatorul
Am scris este turcesc 90A ? cel putin asa spune comerciantul , de 120A este mai scump ? , momentan nu stiu pretul la cel de 120A
Rockere partidul te vrea tuns
-
- Membru de elita
- Posts: 888
- Joined: 05 Feb 2012, 18:39
- Location: MATCA
Re: Generatorul de curent alternativ sau alternatorul
Eu la brasov am de audi a4 de 120 a, merge fara probleme trebuie doar un fir la baterie gros si atat fara relee fara contact un plus bazat si ai scapat, trebuie schimbata fulia atat restu vine usor am luat de la dezmembrari cu 100 lei bucata , la peugeot tot de 120 a am dat tot 100 lei bucata, spor la montaj.
Forum Aro Club Romania !
- ydaniel
- Membru legendar
- Posts: 4674
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: Generatorul de curent alternativ sau alternatorul
Pune o poza cu alternatorul de la trocarici.
-
- Membru de elita
- Posts: 888
- Joined: 05 Feb 2012, 18:39
- Location: MATCA
Re: Generatorul de curent alternativ sau alternatorul
Sunt două poze nu chiar bune la prezentarea trocariciului la pagină 1
O să pun altele dar mai durează. Și la prezentarea argintiei mele sunt poze cu alternatorul dar nu știu de ce mașină este. Este valeo cred ca este de renault .
O să pun altele dar mai durează. Și la prezentarea argintiei mele sunt poze cu alternatorul dar nu știu de ce mașină este. Este valeo cred ca este de renault .
Forum Aro Club Romania !
-
- Membru de elita
- Posts: 888
- Joined: 05 Feb 2012, 18:39
- Location: MATCA
Re: Generatorul de curent alternativ sau alternatorul
audi a 4, este pus pe tractorasu cu bv,.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Forum Aro Club Romania !
-
- Membru de elita
- Posts: 888
- Joined: 05 Feb 2012, 18:39
- Location: MATCA
Re: Generatorul de curent alternativ sau alternatorul
Asta e pe argintia mea , motor peugeot. alternatorul e valeo nu mai stiu ce masina.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Forum Aro Club Romania !
- mihai71
- Membru Devotat
- Posts: 388
- Joined: 15 Aug 2011, 14:09
- Location: Bucuresti
Re: Generatorul de curent alternativ sau alternatorul
Interesant ok am prin garaj unul de Gof , sa vad cat scoate A si poate reusesc sa-l adaptez !
Rockere partidul te vrea tuns
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Generatorul de curent alternativ sau alternatorul
Să lăsăm posesorii să aleagă. Care este cel mai de dorit alternator dintre toate afișate în imagine? Și care sunt argumentele? Mai nou, am citit că retehnologizarea este numită improvizație și bricolare...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- florian
- Membru legendar
- Posts: 1605
- Joined: 12 May 2011, 14:57
- Location: Ploiesti
Re: Generatorul de curent alternativ sau alternatorul
Cel mai dorit este Bosch 90 Ah. In eventualitatea in care apar consumatori suplimentari pe masina, gen proiectoare, troliu, lada izoterma etc.
- vercingetorix
- Membru legendar
- Posts: 2403
- Joined: 17 Mar 2010, 19:30
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Generatorul de curent alternativ sau alternatorul
Adaptarea de suporti, suruburi, fulii si alinierea la cureaua masinii nu se cheama retehnologizare, doar
daca modifici DEX-ul.
Alternatoare folosite nu se stie cati km, sau luate de prin schrotturi la preturi de fier vechi nu mi se pare o solutie serioasa.
Nu mai suntem in anii '90 cand tot ce era din afara parea ca e mai bun, nu conta uzura.
Dar, fiecare cum considera ca e mai bine.
daca modifici DEX-ul.
Alternatoare folosite nu se stie cati km, sau luate de prin schrotturi la preturi de fier vechi nu mi se pare o solutie serioasa.
Nu mai suntem in anii '90 cand tot ce era din afara parea ca e mai bun, nu conta uzura.
Dar, fiecare cum considera ca e mai bine.
Daca nu Aro, atunci ce ?
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Generatorul de curent alternativ sau alternatorul
Eu aleg 14v 31/70A și 14v 34/90A. O altă întrebare tot aici. Oare ce simbolizează cifrele dinaintea liniei de separație / . ? . Eu cunosc deja răspunsul, îl voi scrie mai târziu. În comunism, căldura și lumina erau date cu porția
Pe aceleași idei tâmpite și înapoiate au funcționat și administrațiile tip sârmă din primării. De ce să schimb 40 de km de conductă de termoficare acum, schimb doar un 1km, restul de bani îi bag în reclamele din campania electorală, iar la iarnă locuitorii se încălzesc cu reclame.....
Pe aceleași idei tâmpite și înapoiate au funcționat și administrațiile tip sârmă din primării. De ce să schimb 40 de km de conductă de termoficare acum, schimb doar un 1km, restul de bani îi bag în reclamele din campania electorală, iar la iarnă locuitorii se încălzesc cu reclame.....
- florian
- Membru legendar
- Posts: 1605
- Joined: 12 May 2011, 14:57
- Location: Ploiesti
Re: Generatorul de curent alternativ sau alternatorul
Hai ca s-a facut tarziu. Spune-ne te rog semnificatia cifrelor.
- ardeleanu
- Membru legendar
- Posts: 4490
- Joined: 16 Jun 2014, 10:11
- Location: Choisy le Roi, Franta
Re: Generatorul de curent alternativ sau alternatorul
O singura remarca...nu uitati, cu cat curentul/puterea alternatorului este mai mare, cu atat cresc caii putere consumati...La un motor de la 150 CP in sus, nu prea conteaza, la unul de 65CP se simte diferenta.
Spor la munca!
Spor la munca!
- florian
- Membru legendar
- Posts: 1605
- Joined: 12 May 2011, 14:57
- Location: Ploiesti
Re: Generatorul de curent alternativ sau alternatorul
Caii putere consumati nu au legatura cu puterea consumatorilor ?
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Generatorul de curent alternativ sau alternatorul
Ei bine, primele cifre reprezintă curentul maxim (în A) debitat la turația minimă posibilă a rotorului în urma antrenării accestuia de către motor, prin rapoartele de transformare date de către dimensiunea fuliilor.
Mai pe șleau, alternatorul nu face față consumului cerut la turația de relantiu a motorului.
Consumatori necesari sunt bobina de inducție, relee, 2x becuri fază scurtă,2x becuri de frână, aerotermă, ștergătoare(în condițiile de ploaie) + curentul de încărcare al bateriei câțiva amperi.
Consumul de combustibil e mai mare, cu 100 de grame, dar cum e calitatea scânteii la 12.5v, la bornele bobinei și cum e la 14.4v.
Urmările subdimensionării le cunoașteți, pâlpâitul de faruri, baterii înlocuite des, defectarea periodică a sistemului de încărcare subnutrit, probabil degradarea bobinei de inducție mai repede, deteriorarea mai rapidă a aprinderii etc. O reducere a capacității sistemelor electrice cu aproximativ 10%-15% .
Mai pe șleau, alternatorul nu face față consumului cerut la turația de relantiu a motorului.
Consumatori necesari sunt bobina de inducție, relee, 2x becuri fază scurtă,2x becuri de frână, aerotermă, ștergătoare(în condițiile de ploaie) + curentul de încărcare al bateriei câțiva amperi.
Consumul de combustibil e mai mare, cu 100 de grame, dar cum e calitatea scânteii la 12.5v, la bornele bobinei și cum e la 14.4v.
Urmările subdimensionării le cunoașteți, pâlpâitul de faruri, baterii înlocuite des, defectarea periodică a sistemului de încărcare subnutrit, probabil degradarea bobinei de inducție mai repede, deteriorarea mai rapidă a aprinderii etc. O reducere a capacității sistemelor electrice cu aproximativ 10%-15% .
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.