Aeroterma suplimentara

Alternatoare, demaroare, acumulatori, instalatie electrica, lumini. Si orice merge pe curent. Reparatii, modificari, probleme tehnice.

Moderators: mariusjaz, socratee

UMMM461
Membru
Membru
Posts: 248
Joined: 11 Jul 2011, 12:02
Location: Bucuresti

Re: Aeroterma suplimentara

Post by UMMM461 »

Daca nicu se gandeste la comfortul pasagerilor din spate...

User avatar
rica
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 640
Joined: 19 Oct 2012, 12:51
Location: bucuresti

Re: Aeroterma suplimentara

Post by rica »

Pasagerilor din spate le poate duce caldura elegant prin tubulatutura cum au foarte multe masini.
Pe tubulatura eventual poate monta un mic vanturici de sursa care sa ajute aeroterma.
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
UMMM461
Membru
Membru
Posts: 248
Joined: 11 Jul 2011, 12:02
Location: Bucuresti

Re: Aeroterma suplimentara

Post by UMMM461 »

Ok, sunt si masini care au o adoua aeroterma cu radiator si ventilator pt. locurile din spate. Poate asa vrea el sa faca...era o presupunere.
niku111
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1277
Joined: 07 Mar 2011, 20:33
Location: Craiova

Re: Aeroterma suplimentara

Post by niku111 »

Masina este un 243 militar remotorizat Peugeot (original a avut D127).Odata cu motorul am izolat masina f. bine am refacut tapiteria ,linia usilor ,schimbat chedere.Aeroterma suplimentara a fost legata in paralel cu cea originala dar lichidul de racire alegea traseul cel mai scurt si nu facea caldura .Am legat-o si in serie rezultatul acelasi .Dupa lungi cercetari la fata locului si dupa anumite simptome aeroterma originala este infundata.Acum astept vremea calda sa mai fac niste probe ,cu aeroterma suplimentara legata direct la circuitul de racire mic al motorului.

User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3367
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: Aeroterma suplimentara

Post by Soryn »

Am patit ceva de genu cu 2 calorifere in paralel,in aceasi incapere. 1 mic ,celalalt normal.
Unul din ele nu se incalzea . Rezolvat prin limitarea la iesire a celui care se incalzea(robinet aproape inchis).
User avatar
razvy
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2492
Joined: 07 Feb 2008, 20:49
Location: beius bihor
Contact:

Re: Aeroterma suplimentara

Post by razvy »

spala bine sircuitu , am avut pe motor de dacie legate 3 calorifere atat in paralel cat si in serie , si toate se incalzeau cam la fel + - 5 grade
User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 5003
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: Aeroterma suplimentara

Post by Constantin »

...otet alb.Am o masina de cafea expresso Saeco de peste 20 de ani.O data la 6 luni am facut detartrajul cu otet alb.Masina merge si in ziua de astazi.Nevasta nu a vrut sa bage otet alb in masinile de spalat si in fiarele de calcat(sa nu miroasa hainele) si am tot schimbat la masini de spalat(intretinute cu Calgon=frectie la picior de lemn).
Inainte sa faci vreo interventie pe radiatorul aerotermei incearca sa bagi in circuitul de racire cca 2 litri de otet alb timp de cateva ore de rulare.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche
User avatar
vercingetorix
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2397
Joined: 17 Mar 2010, 19:30
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Aeroterma suplimentara

Post by vercingetorix »

O problema similara am avut la curatarea radiatorului si a aerotermei.
Le-am tinut o zi intreaga imbalsamate in otet si la clatire tot iesea rugina...
Am bagat detartrant "Nufarul" de la chimicale, dupa vreo ora erau bec.
Nu trebuie lasat mai mult de o ora, ataca metalul...
Daca nu Aro, atunci ce ?
User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3367
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: Aeroterma suplimentara

Post by Soryn »

Depinde de stare, daca e terminat ,tine pentru o carpeala. Lucru trainic ,cauti alt radiator. Nu gasesti de aro,adaptezi de altceva ,nou, chiar 2 unul peste altul . :)

Probleme apar din cauza lichidului folosit in sistemul de racire,nici vorba de piesa proasta.
UMMM461
Membru
Membru
Posts: 248
Joined: 11 Jul 2011, 12:02
Location: Bucuresti

Re: Aeroterma suplimentara

Post by UMMM461 »

Pana acum s-a spus tot ce era de spus despre aeroterma, eu sunt pentru legarea in paralel. Astfel caloriferele pot fi actionate separat. Eu pledez pentru o tubulatura (teava) mai mare in diametru pt. a doua aeroterma, daca vorbim de cea cu circuitul mai lung. Nu ma intreba raportul pt. ca nu stiu sa calculez.

In alta ordine de idei, antigelul stramosesc crea numai probleme pentru ca ca-i derpt nu ingheta instalatia de racire dar ducea la depuneri foarte serioase. La radiatoarele auto canalele verticale fiind mai fine, spre exemplu la masini de litraj mic, era suficient sa se infunde o data ca asa ramanea. Si la aro crea probleme dar in timp, canalele verticale fiind mai mari. In plus mersul cu apa...

In fine pe scurt ideea sta cam cum au spust toti pana acum, probabil ai si depuneri, depunerile duc la un schimb de caldura muuuult mai mic...scapa de ele...cu solutia de la Nufarul cum a spus si vercingetorix, o parere personala. In caz extrem...desfacut radiatorul aerotermei si curatat mecanic intr-un atelier specializat. La cum descrii problema eu cred ca una dintre cele doua solutii enumerate anterior o poate rezolva ...daca ai depuneri...daca nu incearca cu tubulatura mai groasa...

Chestia cu curatarea mecanica am patit-o eu, nu a mers nimic inafara de curatarea mecanica...prea multe depuneri de prea mult timp.

Spor si te rog spune-ne si noua cum s-a rezolvat...
niku111
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1277
Joined: 07 Mar 2011, 20:33
Location: Craiova

Re: Aeroterma suplimentara

Post by niku111 »

Furtunele la aeroterma suplimentara au diametrul de 18mm. Zilele urmatoare am sa scot din circuit aeroterma originala sa vad rezultatul. Am sa va pun la curent cu rezultatul experimentului.
niku111
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1277
Joined: 07 Mar 2011, 20:33
Location: Craiova

Re: Aeroterma suplimentara

Post by niku111 »

Astazi am scos aeroterma suplimentara si Webasto-ul din circuit lasind numai caloriferul original (care nu este infundat ),rezultatul fiind multumitor.Aeroterma originala baga caldura modest dupa cum stim toti ,concluzia fiind ca traseul suplimentar este lung furtunele fiind pe sub masina.Am sa trag furtunele in cabina ca la modelul de Aro cu aeroterma in cabina scurtind astfel traseul si implicit cantitatea de antigel pe care trebuie sa o impinga pompa de apa.
User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 5003
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: Aeroterma suplimentara

Post by Constantin »

...cea mai buna varianta:
http://www.leboncoin.fr/equipement_auto ... tm?ca=12_s#
katia coeffic - Mise en ligne le 22 janvier à 14:36.
Prix : 100 €
Ville : Ploërmel
Code postal : 56800
Description :
Webasto + diffuseur clim

provient d'un ancien boxer de CRS
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche
User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3367
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: Aeroterma suplimentara

Post by Soryn »

webasto unde a fost montat?
User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 5003
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: Aeroterma suplimentara

Post by Constantin »

...a fost pus de Durisotti in fabrica pe duba de politie(miniautocar de carat militieni de colo~colo).E pe motorina,aer,12 volti si cred ca o sa-l salt eu...
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche

Post Reply