aro 324

De la bicicleta pana la locomotiva. Orice lucrare mai serioasa, despre orice acaret iesit din tipare o puteti prezenta aici.

Moderators: Werner, mariusjaz, socratee

Post Reply
User avatar
oncioiuo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1225
Joined: 05 Mar 2015, 18:42
Location: Sector 1, Bucuresti

Re: aro 324

Post by oncioiuo »

[quote="dodorelbebelinu"]
Intrebarea mea este daca pot sa aplic peste acest grund chit soft in cantitate mica si dupa filler 2k dupa care slefuit si alt chit.


chitul se aplica pe tabla sau componente 2k ce au fost bine proportionate si aplicate corespunzator ( cu priza de aderenta ininte bineanteles)

slefuieste cu incredere si simt de raspundere pana la tabla curata zonele unde chituiesti, si lucreaza cu chit in amestec ( fibra+soft) deoareze la noi nu se importa chituri grosiere cu densitate ridicata ( folosite in afara de tinichigiu si nu de vopsitor, lucrate doar cu granulatie mare la smirghel) apoi aplici fuler 2k si ai rezolvat problema ( nu uita sa degresezi inainte zonele daca au stat afara ceva vreme )

spor la treaba
au distrus scoala profesionala...........au disparut profesionistii !

User avatar
alex
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1518
Joined: 12 Mar 2007, 23:16
Location: Bucuresti

Re: aro 324

Post by alex »

ai acoperit cu chit imbinarile de tabla fara sa separi aripa de masca sau de cabina?

eu am desfacut un aro acum cativa ani si rugina cea mai mare era la imbinarile acestea, pentru ca masina fusese asamblata fara sa vopseasca tabla la imbinari. daca la fel e si la masina asta, o sa iasa rugina peste doi trei ani de sub chit.....
happily mending an Aro 320 D127
User avatar
Werner
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 5229
Joined: 11 Dec 2006, 19:41
Location: Enzberg D
Contact:

Re: aro 324

Post by Werner »

Acele îmbinari nu se pot chitui, sunt parti care se misca si o sa se crape fibra aceea, sau chit, ce o fi. O sa apara si rugina, iar rugina o sa se vada când e mâncata tabla pe sub chit.

Post Reply