Restaurare Tilika ( 244 Andoria din '05 )

De la bicicleta pana la locomotiva. Orice lucrare mai serioasa, despre orice acaret iesit din tipare o puteti prezenta aici.

Moderators: Werner, mariusjaz, socratee

User avatar
BAGADI
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 789
Joined: 07 Jan 2019, 16:22
Location: Suceava

Re: Restaurare Tilika ( 244 Andoria din '05 )

Post by BAGADI »

Nu stiu la ce fibra va referiti :-??

User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 5003
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: Restaurare Tilika ( 244 Andoria din '05 )

Post by Constantin »

Nu e fibră. Tego parcă-i zice. Făcusem pe vremuri la aro că fumam și țigările erau de 10 ori mai scumpe aici.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche
User avatar
flo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1999
Joined: 03 Jul 2009, 00:13
Location: Bucuresti

Re: Restaurare Tilika ( 244 Andoria din '05 )

Post by flo »

Tego n-am mai vazut. Cel mai subtire era 10mm. E bun ca-i insensibil la apa, este dur. Greu de taiat.
Se folosea cu succes la podelele autobuzelor.
User avatar
razvy
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2492
Joined: 07 Feb 2008, 20:49
Location: beius bihor
Contact:

Re: Restaurare Tilika ( 244 Andoria din '05 )

Post by razvy »

Pfl poate

User avatar
BAGADI
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 789
Joined: 07 Jan 2019, 16:22
Location: Suceava

Re: Restaurare Tilika ( 244 Andoria din '05 )

Post by BAGADI »

Am folosit la Dacie la usile din fata acum multi ani un fel de placaj Tego subtire, tot brun, rezistent la apa, se folosea si pe spatele dulapurilor. Tin minte ca era foarte dur si am rupt multe panze de traforaj in el :)
User avatar
BAGADI
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 789
Joined: 07 Jan 2019, 16:22
Location: Suceava

Re: Restaurare Tilika ( 244 Andoria din '05 )

Post by BAGADI »

Am inceput cu scorbura bateriei, fosfatare + grunduire + astupare gauri "tehnice" + vopsire. Pun un pres cauciucat, asez bateriile incet si.....cum naiba le fixez? Exista vreo bara ceva care le strangea pe pozitie? Poate ceva in legatura cu gaura filetata incercuita in fotografie?
Abia astept sa vad ce comenteaza Constantin :), o sarma, un cep, un botz de carpe....
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 5003
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: Restaurare Tilika ( 244 Andoria din '05 )

Post by Constantin »

La origine erau două tije îndoite cu filet în partea de sus, o tablă îndoită și două piulițe.
Rar am avut două baterii.Una la dus, două la întors. In general aveam doar una mică. Nu se mișca deloc. Era prinsă bine între cartușele de țigări.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche
User avatar
BAGADI
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 789
Joined: 07 Jan 2019, 16:22
Location: Suceava

Re: Restaurare Tilika ( 244 Andoria din '05 )

Post by BAGADI »

A inceput dezmațul.....am scos multe straturi de....preșuri si a ramas surprinzator de curat, adica fara multa rugina pe podea. Nu ma asteptam sa gasesc placi din bitum aplicate din fabrica pe podea, impresionant pentru un ARO. Mai am de chituit cu fibra niste denivelari, un strat de vopsea Hammerite, placi insonorizante si la mochetat cu ea...
User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3367
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: Restaurare Tilika ( 244 Andoria din '05 )

Post by Soryn »

Vopseaua aia 3/1 de la hammerite este proiectată să respingă apa și nu se usucă integral,rămâne moale multă vreme. Problema e că nu cred că mai poți lipi plăci de bitum/ izolație specială peste ea.
User avatar
BAGADI
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 789
Joined: 07 Jan 2019, 16:22
Location: Suceava

Re: Restaurare Tilika ( 244 Andoria din '05 )

Post by BAGADI »

Si foto...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
BAGADI
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 789
Joined: 07 Jan 2019, 16:22
Location: Suceava

Re: Restaurare Tilika ( 244 Andoria din '05 )

Post by BAGADI »

Soryn wrote: 02 Jul 2020, 23:31 Vopseaua aia 3/1 de la hammerite este proiectată să respingă apa și nu se usucă integral,rămâne moale multă vreme. Problema e că nu cred că mai poți lipi plăci de bitum/ izolație specială peste ea.
Pai asta si voiam, sa ramana un pic flexibila. Am mai folosit si imi place ca nu crapa daca indoi o foaie de tabla vopsita cu ea. Nu e chiar ca vopseaua antifon de flexibila. In ceea ce priveste placile insonorizante, au un fel de membrana ca banda dublu adeziva. Le voi primi maine si am sa citesc cu atentie contraindicatiile. :)
User avatar
BAGADI
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 789
Joined: 07 Jan 2019, 16:22
Location: Suceava

Re: Restaurare Tilika ( 244 Andoria din '05 )

Post by BAGADI »

La ce folosea gaura ovala din cutia de sub curu' soferului, acoperita din fabrica cu o plasa din sarma? Era orientata spre picioarele pasagerului din spatele soferului. Mor de curiozitate :) Am renuntat la ea ca sa poata lipi mocheta.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
BAGADI
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 789
Joined: 07 Jan 2019, 16:22
Location: Suceava

Re: Restaurare Tilika ( 244 Andoria din '05 )

Post by BAGADI »

Din pacate, toate usile au cuiburi de rugina pe interior, inca nu a strapuns dar in 2-3 ani sigur facea bule in vopsea. Asta e, am sa le tratez. Fosfatare, vopsea cu zinc si ceara...Voi largi un pic si gurile de scurgere ale apei din usi, sunt incredibil de inguste la ARO, zici ca e masina doar de oras, nu intra niciodata in praf. Bineinteles ca erau infundate...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
toni
Administrator
Administrator
Posts: 521
Joined: 09 Oct 2018, 21:36
Location: Bucuresti

Re: Restaurare Tilika ( 244 Andoria din '05 )

Post by toni »

BAGADI wrote: 02 Jul 2020, 23:49 La ce folosea gaura ovala din cutia de sub curu' soferului, acoperita din fabrica cu o plasa din sarma? Era orientata spre picioarele pasagerului din spatele soferului. Mor de curiozitate :) Am renuntat la ea ca sa poata lipi mocheta.
Loc pentru aeroterma suplimentara, asa am la 328.
User avatar
toni
Administrator
Administrator
Posts: 521
Joined: 09 Oct 2018, 21:36
Location: Bucuresti

Re: Restaurare Tilika ( 244 Andoria din '05 )

Post by toni »

Gaurile tehnice din cutia bateriei au rol de scurgere apa. Doua baterii intra la fix acolo si nu se misca. Nu cred ca sari cu masina incat sa se ridice in sus, la cat sunt de grele. Bornele de plus izolate si nu ai probleme.

Post Reply