Restaurare - etalon

De la bicicleta pana la locomotiva. Orice lucrare mai serioasa, despre orice acaret iesit din tipare o puteti prezenta aici.

Moderators: Werner, mariusjaz, socratee

Post Reply
User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6950
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Restaurare - etalon

Post by George »

Pentru cei ce apreciaza munca, dar nu in zadar, am zis sa va prezint o masina restaurata profesionist, la 9 ani dupa incheierea lucrarilor! 9 ani, am zis bine. Masina a fost gata restaurata in 2005, conform documentelor, si a fost pastrata in mare parte in garaj, dar a facut o iarna si in zapada. Cu toate astea, zici ca a fost restaurata acum cateva luni.
Cam asa cred eu ca ar trebui sa se intample cu tot ce e restaurat. Restul se cheama reparatie.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
ARO CLUB ROMANIA

ubu
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 326
Joined: 26 Dec 2010, 00:57
Location: Bucuresti

Re: Restaurare - etalon

Post by ubu »

Imi aduc aminte de "clantele" de usi de la ims-urile cu care mergeam in copilarie. La toate erau putin cazute, ascucisul ala nealiniat.
La asta nu...
Vorba lu' stalin : sa-l invidiem ?
Cand l-a aruncat, direct rechinu' l-a mancat. In doua l-a rupt.
User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 5003
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: Restaurare - etalon

Post by Constantin »

...asta da restaurare.Nota 99 %%- good luck
I-am scazut un punct fiindca nu e a mea.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche
User avatar
badlion
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 560
Joined: 13 Dec 2006, 16:56
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Restaurare - etalon

Post by badlion »

Masina apartine domnului P. Patrick si este unul dintre cele mai frumoase M-uri civil din Romania. Dupa ce am vazut poze cu aceasta masina, ca live din pacate nu am avut ocazia, am ajuns la concluzia ca albul este culoarea care se potriveste cel mai bine pentru un Aro M461. Felicitari!

User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6950
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Restaurare - etalon

Post by George »

Adevarat, doar ca e gresita conjugarea verbului "a apartine". ;D
Corect este "a apartinut".
ARO CLUB ROMANIA
User avatar
badlion
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 560
Joined: 13 Dec 2006, 16:56
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Restaurare - etalon

Post by badlion »

Nu am stiut ca s-a schimbat proprietarul, si nu stiu nici cine este actualul ca sa-l felicit.
User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6950
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Restaurare - etalon

Post by George »

O sa se prezinte el, la un moment dat. Stai sa se obisnuiasca cu gandul. ;D
ARO CLUB ROMANIA
niku111
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1277
Joined: 07 Mar 2011, 20:33
Location: Craiova

Re: Restaurare - etalon

Post by niku111 »

Masina a fost restaurata profesional intr-un atelier specializat cu foarte multi bani la vremea aceea.Domnu George a subliniat bine faptul cu restaurarea,cea ce facem noi posesori de Aro ,M-461 acasa cu forte proprii se numeste reconditionare,
UMMM461
Membru
Membru
Posts: 248
Joined: 11 Jul 2011, 12:02
Location: Bucuresti

Re: Restaurare - etalon

Post by UMMM461 »

Desi pozele nu sunt cele mai bune probabil este foarte bine lucrat, atit ca din cate stiu eu capacele de IMS/AroM461 erau in culoarea caroseriei.
User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3367
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: Restaurare - etalon

Post by Soryn »

A, mai conteaza si starea sculei inainte de restaurare. Ar trebui poze cu automobilul inante de restaurare.
User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6950
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Restaurare - etalon

Post by George »

Poze dinainte, n-am. Dar sigur n-a fost "stock", de armata. Masina a fost civila dintoteauna, de la primul proprietar, si acum e la al 3-lea. Ma rog, tocmai a plecat spre al 4-lea.
Cat despre bani, da...a fost pe multi bani, restaurata. Dar asta doar pentru ca au fost facute lucrarile in atelier specializat. In afara unei cabine de vopsit, majoritatea lucrarilor se pot face cu ce scule exista aici, pe forum, zic. Doar pricepere si responsabilitate trebuie, ca sa nu faci lucru de mantuiala.
ARO CLUB ROMANIA
User avatar
gabi_gadea.
Membru
Membru
Posts: 131
Joined: 22 Feb 2009, 12:38

Re: Restaurare - etalon

Post by gabi_gadea. »

felicitari proprietarului pentru achizitie ! superb M-ul....sa-l mentina asa cat de mult posibil.ma bucur mult si multumesc pentru poze cui le-a postat,mi-a dat ocazia sa vad cum vine prelata pe care am facut-o, pe ims-ul pentru care era destinata.....(la vremea respectiva eram putin sceptic,era prima prelata in alta culoare decat kaki.....)
User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6950
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Restaurare - etalon

Post by George »

Vine un pic cam scurta in partea din spate, si nu prea se poate inchide. In rest, e ok.
Oricum, am impresia ca va primi o prelata originala, daca nu cumva deja e pe ea. ;D
ARO CLUB ROMANIA
User avatar
gabi_gadea.
Membru
Membru
Posts: 131
Joined: 22 Feb 2009, 12:38

Re: Restaurare - etalon

Post by gabi_gadea. »

treaba asta se rezolva simplu : se poate jongla putin din inaltime la piesa din spate a suportului prelatei (teava cu bride din spate, care are in partile lateralelor, jos, niste stifturi si pe stanga si pe dreapta care regleaza inaltimea la care se fixeaza)
niku111
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1277
Joined: 07 Mar 2011, 20:33
Location: Craiova

Re: Restaurare - etalon

Post by niku111 »

Domnule Gabi, stiti ce faceti!Un client multumit.

Post Reply