alte modificari
Moderators: mariusjaz, socratee
-
- Membru de elita
- Posts: 888
- Joined: 05 Feb 2012, 18:39
- Location: MATCA
Re: alte modificari
Da deci renunt, sau dupa ce le fac sudate provizor le duc la sudat cu electrozi de 4, la un sudor care ma cunoaste.
mai demult am sudat in drum bascula de jos sa tina pana acasa direct pe masina si a tinut vreo 6 ani zi de zi, si nu am intarit deloc decat pus cap in cap de langa pivot.
mai demult am sudat in drum bascula de jos sa tina pana acasa direct pe masina si a tinut vreo 6 ani zi de zi, si nu am intarit deloc decat pus cap in cap de langa pivot.
Forum Aro Club Romania !
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: alte modificari
Nea cvl ce ai mai facut cu basculele?
Ar merge croite altele din bucati dar mai lungi,si sudate asemanator standardului de fabrica.Astea de fabrica sunt facute la presa o parte si cealalta e simpla. Le poti face din 2 bucati principale si restu bucati mici.
Daca sar face asta ar trebui schimbat si tipul pivotului/prinderea.
Ar merge croite altele din bucati dar mai lungi,si sudate asemanator standardului de fabrica.Astea de fabrica sunt facute la presa o parte si cealalta e simpla. Le poti face din 2 bucati principale si restu bucati mici.
Daca sar face asta ar trebui schimbat si tipul pivotului/prinderea.
-
- Membru de elita
- Posts: 888
- Joined: 05 Feb 2012, 18:39
- Location: MATCA
Re: alte modificari
Am rezolvat, am facut modificarea de langa bucse cu alte capete de bascule mai lungi am stricat 4 si am doua bucati mai lungi cu 8 cm pe fiecare parte. La bascula de sus am mutat suportul arcului si am montat liverul care tine bascula spre exterior nu pe interiorul sasiului cum e normal. In final sunt multumit ca am o masina mai lata cu 16 cm de fata sa vedem ce fac cu spatele ca nu am facut nimic.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Forum Aro Club Romania !
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: alte modificari
A mai modificat cineva basculele la partea de pivoți până acum ? Observ că limitarea constă în modul în care se prinde pivotul de portfuzetă . Întrebarea este dacă ar suporta porfuzeta o înlăturare a cioturilor până la o limită și majorarea găurii existente de M10 , pentru a permite adaptarea unui pivot modern capsula ,prevăzut cu fixare prin con .Partea de prindere a pivotului de basculă e floare la ureche. Ar consta în scoaterea cajei exitente și instalarea alteia prin sudură .Fixarea pivotului in caje prin filet interior,presare sau pivot prevăzut cu șurub și piulită .Inginerie !
- mariusm461
- Membru
- Posts: 245
- Joined: 14 Feb 2012, 21:06
- Location: Viperești / Buzău
- Contact:
Re: alte modificari
Salut Sorin!
Aceasta lucrare,cu pivoti de( Fiat Ducato,Citroen Jumper),am eu pe 244.
Se scurteaza din cepul de ghidaj 5mm,se majoreaza interiorul gaurii cu spiral de 10,dupa care,nenea strungarul,cu un alezor,in mandrina universalului, face conicitatea interioara dupa axul pivotului,asa incat in momentu montarii,piulita de la axul pivotului,sa-ti stranga pe scaunul existent sa nu se ridice mai sus, caci apoi o sa-ti atinga planetara de ea.
La bascula,se decupeaza carcasa pivotului,dupa care se centreaza pivotul pe aceasta si se dau cele patru gauri pt.suruburile de fixare.
Sunt pivoti cu gresoare. Spor la treaba!
Aceasta lucrare,cu pivoti de( Fiat Ducato,Citroen Jumper),am eu pe 244.
Se scurteaza din cepul de ghidaj 5mm,se majoreaza interiorul gaurii cu spiral de 10,dupa care,nenea strungarul,cu un alezor,in mandrina universalului, face conicitatea interioara dupa axul pivotului,asa incat in momentu montarii,piulita de la axul pivotului,sa-ti stranga pe scaunul existent sa nu se ridice mai sus, caci apoi o sa-ti atinga planetara de ea.
La bascula,se decupeaza carcasa pivotului,dupa care se centreaza pivotul pe aceasta si se dau cele patru gauri pt.suruburile de fixare.
Sunt pivoti cu gresoare. Spor la treaba!
Bradului, la munte-i place ! La fel și M-ului si Aro Toyota!
Aro M 461 -1968 - D 127.
Skoda Fabia Combi - 2006 -1.2 HTP.
Aro 244 Toyota 2.4 - an 2001.
Aro 244 Toyota 2.4 - an 2002.
Aro M 461 -1968 - D 127.
Skoda Fabia Combi - 2006 -1.2 HTP.
Aro 244 Toyota 2.4 - an 2001.
Aro 244 Toyota 2.4 - an 2002.
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: alte modificari
Salut. Pune ceva poze pt. o mai buna edificare.
-
- Membru de elita
- Posts: 888
- Joined: 05 Feb 2012, 18:39
- Location: MATCA
Re: alte modificari
Cred ca asa ar parea sa fie modificarea
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Forum Aro Club Romania !
- mariusm461
- Membru
- Posts: 245
- Joined: 14 Feb 2012, 21:06
- Location: Viperești / Buzău
- Contact:
Re: alte modificari
Salut!
Cam asa ceva,cum prezinta Vali,numai ca pivotii folositi de mine,au placa de prindere(fixare) trapezoidala,iar rotula se incadreaza exact,in orificiul vechiului pivot. I-am fixat cu baza mica in interior si sunt fixati in patru suruburi. Spor la treaba!
Cam asa ceva,cum prezinta Vali,numai ca pivotii folositi de mine,au placa de prindere(fixare) trapezoidala,iar rotula se incadreaza exact,in orificiul vechiului pivot. I-am fixat cu baza mica in interior si sunt fixati in patru suruburi. Spor la treaba!
Bradului, la munte-i place ! La fel și M-ului si Aro Toyota!
Aro M 461 -1968 - D 127.
Skoda Fabia Combi - 2006 -1.2 HTP.
Aro 244 Toyota 2.4 - an 2001.
Aro 244 Toyota 2.4 - an 2002.
Aro M 461 -1968 - D 127.
Skoda Fabia Combi - 2006 -1.2 HTP.
Aro 244 Toyota 2.4 - an 2001.
Aro 244 Toyota 2.4 - an 2002.
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: alte modificari
Sa inteleg ca trebuie portfuzeta model nou cu levierul monobloc si bascula superioara tip nou.Dupa ce am vazut pe net pivoti de fiat ducato model vechi ar fi cei mai ok pt adaptare.
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: alte modificari
La partea de sus ce tip de pivot ai ? Porfuzeta model vechi pare că ar merge modificată jos în limite acceptabile.Iar sus unde este pivotul tip vechi ar merge montată o placă adaptoare prinză în cele 3 șuruburi ale levierului și încă 2 adiționale .Levierul fixânduse mai sus ,peste placă .mariusm461 wrote:Salut Sorin!
Aceasta lucrare,cu pivoti de( Fiat Ducato,Citroen Jumper),am eu pe 244.
Se scurteaza din cepul de ghidaj 5mm,se majoreaza interiorul gaurii cu spiral de 10,dupa care,nenea strungarul,cu un alezor,in mandrina universalului, face conicitatea interioara dupa axul pivotului,asa incat in momentu montarii,piulita de la axul pivotului,sa-ti stranga pe scaunul existent sa nu se ridice mai sus, caci apoi o sa-ti atinga planetara de ea.
La bascula,se decupeaza carcasa pivotului,dupa care se centreaza pivotul pe aceasta si se dau cele patru gauri pt.suruburile de fixare.
Sunt pivoti cu gresoare. Spor la treaba!
- dxx
- Membru Devotat
- Posts: 323
- Joined: 24 Nov 2009, 23:55
- Location: Bucuresti
Re: alte modificari
Cum ai desfăcut talerul arcului?23cvl wrote: ↑19 Dec 2014, 14:36 Am rezolvat, am facut modificarea de langa bucse cu alte capete de bascule mai lungi am stricat 4 si am doua bucati mai lungi cu 8 cm pe fiecare parte. La bascula de sus am mutat suportul arcului si am montat liverul care tine bascula spre exterior nu pe interiorul sasiului cum e normal. In final sunt multumit ca am o masina mai lata cu 16 cm de fata sa vedem ce fac cu spatele ca nu am facut nimic.
E sudat doar pe margini?
mitsubishi pajero 2,5 td, DACIA LOGAN 1.4 MPI, M 461 under construction
APRILIA PEGASO ------- de vanzare
APRILIA PEGASO ------- de vanzare
-
- Membru de elita
- Posts: 888
- Joined: 05 Feb 2012, 18:39
- Location: MATCA