alte modificari
Moderators: mariusjaz, socratee
- hbogdan
- Membru Devotat
- Posts: 473
- Joined: 11 Dec 2009, 20:50
- Location: Constanta
- Contact:
Re: alte modificari
Va propun si o alta varianta: folosirea unui radiator de motorina (cum sunt cele de pe unele VW), avand doua trasee, turul si returul facand schimb de caldura prin el; pe retur circula motorina incalzita in urma compresiei; original, schimbul acesta de caldura se face cu lichidul de racire, in sensul ca se raceste motorina, dar in cazul nostru se va incalzi.
Aro 10.4 DR, 1995, Renault F8Q248 1.9D, 65CP
- Arcasul
- Membru
- Posts: 216
- Joined: 26 Feb 2010, 22:35
- Location: Focsani
Re: alte modificari
cab_512 wrote:Da incalzeste motorina dar nu pe retur,pe aceia care vine din pompa de alimentare spre filtru.De incins motorina nu se incinge o incalzeste atit cit se topeste parafina(oricum sistemul il folosesc numai iarna).De facut nu este complicat infasori aprox. 2 metri de tiava de cupru cu diam. ext. de 8mm-unica problema tre de demontat colectorul de pe motor...Arcasul wrote:La ce foloseste conducta infasurata pe galeria de evacuare? Incalzeste motorina de pe retur? Daca DA, functioneaza?! NU se incinge moptorina prea tare?! Ca ma bate gandul si pe mine sa fac asa ceva!cab_512 wrote:Am facut ceva modificari si sub masina:
Eu ma gandeam sa fac asa ceva, dar pe retur! Am vazut la un mos, avea pe ARO! Se poate infasura pe saxofon, apoi se prinde cu doua coliere, iar pentru retur trebuie teava de cupru mai subtire. O sa-mi fc si eu, si o sa-l folosesc in permanenenta!
- Dan CHIRIAC
- Administrator
- Posts: 2676
- Joined: 20 Feb 2007, 10:10
- Location: Bucuresti
Re: alte modificari
Pai, care mai e smecheria daca-l pui pe retur?
Ideea era sa ai motorina calda, fara "ghemotoace" de parafina in pompa de injectie, ca acolo te ajuta...
Ideea era sa ai motorina calda, fara "ghemotoace" de parafina in pompa de injectie, ca acolo te ajuta...
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
-
- Membru Devotat
- Posts: 271
- Joined: 30 Mar 2010, 11:40
- Location: Brasov
- Contact:
Re: alte modificari
nu am apucat sa citesc chiar toate postarile dar uite din experienta personala pentru ca am detinut o masina cu filtrul de motorina incalzit pot sa iti spun ca incalzirea motorinei cu 40-60 de grade ii poate scadea densitatea de 3-4 ori deci motorina calda egal filtru mai fin egal sistem de injectie protejat.
daca vrei si poti incearca sa arunci o privire pe la rematuri sau pe la dezmembrari si poate gasesti o baterie de filtru de opel sau de wv poti chiar sa arunci o privire si pe la motoarele de dubite ca si ele parca aveau unele modele:)
daca vrei si poti incearca sa arunci o privire pe la rematuri sau pe la dezmembrari si poate gasesti o baterie de filtru de opel sau de wv poti chiar sa arunci o privire si pe la motoarele de dubite ca si ele parca aveau unele modele:)
- Arcasul
- Membru
- Posts: 216
- Joined: 26 Feb 2010, 22:35
- Location: Focsani
Re: alte modificari
Am inteles ca nu trebuie incalzita motorina prea tare, de accea am pus pe retur, ca sa duca motorina calda in rezervor si sa decongeleze tot combustibilul.Dan CHIRIAC wrote:Pai, care mai e smecheria daca-l pui pe retur?
Ideea era sa ai motorina calda, fara "ghemotoace" de parafina in pompa de injectie, ca acolo te ajuta...
Nu cred ca este o idee rea nici faza cu motorina incalzita pe tur, dar oare nu o incalzeste prea tare?! Si daca lungesti prea mult traseul, nu se uzeaza prematur pompa de motorina?!
- axxel4you
- Membru legendar
- Posts: 1385
- Joined: 07 Oct 2007, 11:01
- Location: Bucuresti,sector 5
- Contact:
Re: alte modificari
Cred ca cel mai indicat este sa fie incalzita motorina si pe tur si pe retur , iar distanta de la pompa pana la pompa de injectie si distanta de la motor pe retur pana in rezervor nu ar trebui sa influenteze cu nimic functionarea motorului.
-
- Membru Devotat
- Posts: 271
- Joined: 30 Mar 2010, 11:40
- Location: Brasov
- Contact:
Re: alte modificari
Corec nu influenteaza cu nimic distanta de la rezervor pana la pompa,filtru sau ce mai e pe acolo,axxel4you wrote:Cred ca cel mai indicat este sa fie incalzita motorina si pe tur si pe retur , iar distanta de la pompa pana la pompa de injectie si distanta de la motor pe retur pana in rezervor nu ar trebui sa influenteze cu nimic functionarea motorului.
incalzirea pe retur parere personala o consider cam inutila ca oricum motorina care ajunge pe retur e calda...
iar pompa de injectie sau sistemul de injectie indiferent de care tip este are undeva o pompa de alimentare pompa care asigura un debit intre de 5-10 ori cantitatea necesara,cu alte cuvinte la un litru folosit prin pompa se plimba 10 deci in decurs de 100 de km motorina din rezervor face doua ture complete:):):)
-
- Membru Devotat
- Posts: 271
- Joined: 30 Mar 2010, 11:40
- Location: Brasov
- Contact:
Re: alte modificari
da ai dreptate nu trebuie incalzita prea tare asta asa este,tocmai am intrebat pe cineva care are ceva experienta in domeniu si mi-a spus ca deobicei temperatura la motorina incalzita in filtrele cu incalzire electrica poate ajunge pana pe la 60 -70 de grade deci o consider o temperatura rezonabila.Arcasul wrote:Am inteles ca nu trebuie incalzita motorina prea tare, de accea am pus pe retur, ca sa duca motorina calda in rezervor si sa decongeleze tot combustibilul.Dan CHIRIAC wrote:Pai, care mai e smecheria daca-l pui pe retur?
Ideea era sa ai motorina calda, fara "ghemotoace" de parafina in pompa de injectie, ca acolo te ajuta...
Nu cred ca este o idee rea nici faza cu motorina incalzita pe tur, dar oare nu o incalzeste prea tare?! Si daca lungesti prea mult traseul, nu se uzeaza prematur pompa de motorina?!
- Victor
- Membru de elita
- Posts: 682
- Joined: 08 Feb 2008, 17:03
- Location: Bucuresti
Re: alte modificari
Filtru de motorina cu Incalzitor are renault 21 cu motor 1,9. asa ajunge motorina In pompa direct Incalzita.
Nu Fura! Guvernul Uraste Competitia.
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: alte modificari
Așa deci alte modificări...am pus pe față punte de UAZ incă din primăvară așă pot spune cîte ceva despre comportamentul AROului cu punte rigidă pe față și încă și cu arcuri lamelare-merge mai moale mșina inălțată decît înălțată pe independentă,cînd treci cu viteză prin băltoace nu trage de volan cum era cu IFSul,poți ridica mașina din suspensii mai simplu, și cel mai important ARATĂ MULT MAI BINE .Acum am prefacut puntea -juma este de ARO juma de UAZ,am fost nevoit so fac ca să am rapoarte identice la ambele punți.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: alte modificari
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: alte modificari
Și montată pe mașinuță
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Cristian1
- Membru de elita
- Posts: 589
- Joined: 13 Dec 2009, 22:18
- Location: Agnita SIBIU
- Contact:
Re: alte modificari
Renunta la SPOA si baga arcurile sub punte, o sa se aseze mai bine , nu mai e asa inalta si nu mai e nici instabila pe off-road. Un prieten la un samurai avea SPOA si se rasturna imediat, avea distantiere de 10 cm parca + jante JR-uri intoarse si o punea imediat pe o parte, cel mai bine ar fi sa renunti la SPOA si sa vezi apoi ce frumos arata Daca e sa ramai ... ramai si cu puntile cum is acuma pentru ca tot joasa e si daca bagi arcurile sub punte tot asa merge pe off-road deci chiar numa ca poti baga roti mai mari ajuta SPOA asta in rest e inutila...
NO LIMITS, NO RULES, NO ROADS
- alex
- Membru legendar
- Posts: 1518
- Joined: 12 Mar 2007, 23:16
- Location: Bucuresti
Re: alte modificari
ce amortizor de directie i-ai pus si cum se simte masina cu el fata de versiunea normala (fara)?
happily mending an Aro 320 D127
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: alte modificari
Samuraiul este prea ușor,la mine BV ține echilibrul .Ca să nu te răstorni suspensia tre să flexeze cît mai mult,samuraiul avea și barele stabilizatoare pe el?SPOA este chiar foarte utilă la trecut vaduri.Cristian1 wrote:Renunta la SPOA si baga arcurile sub punte, o sa se aseze mai bine , nu mai e asa inalta si nu mai e nici instabila pe off-road. Un prieten la un samurai avea SPOA si se rasturna imediat, avea distantiere de 10 cm parca + jante JR-uri intoarse si o punea imediat pe o parte, cel mai bine ar fi sa renunti la SPOA si sa vezi apoi ce frumos arata Daca e sa ramai ... ramai si cu puntile cum is acuma pentru ca tot joasa e si daca bagi arcurile sub punte tot asa merge pe off-road deci chiar numa ca poti baga roti mai mari ajuta SPOA asta in rest e inutila...