Imbunatatire performante L27

Tipuri, performante, probleme, reparatii, modificari.

Moderators: mariusjaz, socratee

Post Reply
User avatar
amicul
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 594
Joined: 26 Jul 2007, 19:05
Location: Bucuresti
Contact:

Imbunatatire performante L27

Post by amicul »

Stiu ca uni au moroare de BV si aveti rubrica voastra  :P.
Asa ca u m-am gandit sa facem o rubrica si pt cei cu motoare L27.
Rog frumos pe cei care au motoare L27 sa posteze aici diferitele probleme care apar si cum sau remediat.
Eu voi fi unul care va posta si va scrie cate ceva legate de modificarile facute de mine.

Problemele care apar sunt:
Incalzirea excesiva a motorului.
Fisurarea chiuloasei la pistonul 1 sau 4 ( cel de langa volanta ). Fisura apare in general intre supape sau intre supapa si camera de ardere ( nu stiu cum sa-i spun ). Asta poate apare datorita incalzirii excesive a motorului, pt ca recircularea apei se face pe un traseu scurt.
Demaraj foarte prost.
O lipsa de putere in panta.
Etc.

Pt reducerea incalziri excesive a motorului si fisurarea chiuloasei, am optat: pt montarea unei pompe de recirculare.
Voi reveni si cu poze, pe diferite etape ( de montaj si modificare )
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by amicul on 09 Dec 2007, 09:24, edited 1 time in total.
Prietenia este la fel ca banii, este mai usor de facut decit de pastrat

User avatar
amicul
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 594
Joined: 26 Jul 2007, 19:05
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Imbunatatire performante L27

Post by amicul »

Vreau sa scot cele doua capace ( care se afla intre cele doua galerii ) si sa tai un filet de M36 cu pas de 1, si sa muntez doua stuturi pt pompa de recirculare  :o
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Prietenia este la fel ca banii, este mai usor de facut decit de pastrat
User avatar
mihai aro
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 366
Joined: 13 Feb 2007, 16:24
Location: sibiu

Re: Imbunatatire performante L27

Post by mihai aro »

  eu am o mica ,,problema,, adica nu stiu ce sa zic la chestia cu incalzitu, adica  daca am mers pana la tg. neamt pe oituz si alte dealuri cu platforma si masina plina intradevar sa incalzit dar daca merg pe munte cu 1 pe mic toata ziua nu se incalzeste, asa ca, depinde si ce anume faci cu masina (parerea mea)
vstef_is
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1809
Joined: 31 Jan 2007, 23:10
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Imbunatatire performante L27

Post by vstef_is »

O sa fiu putin rautacios, insa intr-un spirit glumet, sa nu va suparati...

Cheia imbunatatirii performantelor lui L27 este inlocuirea acestuia cu D127 :D

User avatar
amicul
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 594
Joined: 26 Jul 2007, 19:05
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Imbunatatire performante L27

Post by amicul »

Nici o data nu ai sa ma vezi cu un D127  :P :P :P :P. Stiu de gluma
Prietenia este la fel ca banii, este mai usor de facut decit de pastrat
User avatar
mihai aro
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 366
Joined: 13 Feb 2007, 16:24
Location: sibiu

Re: Imbunatatire performante L27

Post by mihai aro »

  Cheia imbunatatirii performantelor lui L27 este inlocuirea acestuia cu D127
  mai bine ai da o mana de ajutor si ai impinge  ;D  ;D  ;D
User avatar
amicul
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 594
Joined: 26 Jul 2007, 19:05
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Imbunatatire performante L27

Post by amicul »

imi pare rau pt tine. mie imi place CL, il pot transforma si in benzinar, fara a schimba seria motorului.
Prietenia este la fel ca banii, este mai usor de facut decit de pastrat
User avatar
baciudibaciu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3075
Joined: 12 Aug 2007, 22:26
Location: Bucuresti Titan
Contact:

Re: Imbunatatire performante L27

Post by baciudibaciu »

Amice fara sa fiu rautacios dar tu vrei sa faci din magar armasar si nu cred ca o sa reusesti.Totusi stradania este demna de stima cea ce si imi exprim acum.STIMA
Cu omul nescolarizat ,te certi putin si ai scapat,dar duci o lupta infernala cu PROSTUL care are scoala !


ARO 10-4
Renault Kangoo 15 dci
Mercedes W123 200d
User avatar
ydaniel
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4674
Joined: 13 Jun 2007, 11:46
Location: bucuresti
Contact:

Re: Imbunatatire performante L27

Post by ydaniel »

ti-ai cumparat pompa de recirculare pt apa?
cand esti bun nu-si amintesc,
cand esti rau nu te uita
User avatar
amicul
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 594
Joined: 26 Jul 2007, 19:05
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Imbunatatire performante L27

Post by amicul »

Inca nu, astept sa-mi termine modificarea la chiuloasa  ;). este o lucrare cam dificila, si trebuie facuta cu atentie mare.
Am sa revin cu poze.
Prietenia este la fel ca banii, este mai usor de facut decit de pastrat
User avatar
bragacristy
Junior
Junior
Posts: 96
Joined: 09 Dec 2007, 16:34
Location: Campulung Muscel

Re: Imbunatatire performante L27

Post by bragacristy »

te straduiesti cam mult nu dejeaba dar ai mult de lucru, am avut si eu un 244 cu motor de campulung era bun la viteza la strada dar nui placea panta se infierbanta dar la strada la drumuri lungi e perfect nu uzeaza cauciucurile fata ca brasovu nu face atata zgomot tata a fost in turcia cu el, facea ungaria si de 2 ori pe luna ducea piese de aro dar poti sa montezi o chiuloasa DX si e excelenta e exact ce vrei tu sa faci numai ca au alte  supape mai mari pornire mult mai usoara si nu se mai incinge repede eu aveam la al meu 2 ventilatoare unu pe termocupla si unu pe buton si am reusit sa nul mai fierb repede dar
User avatar
amicul
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 594
Joined: 26 Jul 2007, 19:05
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Imbunatatire performante L27

Post by amicul »

Asa am avut si eu 2 electroventilatoare de dacie ( cele subtiri, la care se putea schimba sensul de rotatie si al aerului foarte usor ).
Referitor la Chiuloasa, m-am trezit cam tarziu pt una de TDX. Dar pe viitor o sa-mi fac rost,
Prietenia este la fel ca banii, este mai usor de facut decit de pastrat
User avatar
ydaniel
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4674
Joined: 13 Jun 2007, 11:46
Location: bucuresti
Contact:

Re: Imbunatatire performante L27

Post by ydaniel »

ok Amicule :) ma anunti cand vrei sa cumperi o pompa!
cand esti bun nu-si amintesc,
cand esti rau nu te uita
User avatar
mihai aro
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 366
Joined: 13 Feb 2007, 16:24
Location: sibiu

Re: Imbunatatire performante L27

Post by mihai aro »

    imi pare rau pt tine. mie imi place CL, il pot transforma si in benzinar, fara a schimba seria motorului.
  amicule da repede te mai incingi, eu eram doar putin sarcastic, daca te mai uiti pe aici o sa vezi ca si eu am tot c-lung pe al mau si sunt foarte multumit de el    LASO MAI MOALE
    oricum mi se pare interesanta ideea cu chiulasa de tdx daca aveti mai multe detalii va rog sa le dati drumul
User avatar
amicul
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 594
Joined: 26 Jul 2007, 19:05
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Imbunatatire performante L27

Post by amicul »

Sincer nu m-am suparat, sau poate asa am lasat impresia. m-a deranjat cand ai spus ca renunti la un CL pt un BV, si oricum este alegerea ta. Eu am ales L27  ;D. si nu vreau sa mai comentez.
Pt ydaniel, m-a costat 100 ron modificarea, peste 2 zile trebuie sa ma duc sa o iau, si sa vad cum a iesit.
Last edited by maiden on 20 Dec 2007, 09:24, edited 1 time in total.
Prietenia este la fel ca banii, este mai usor de facut decit de pastrat

Post Reply