Turbo mai mare pt PEUGEOT ??? - Imbunatatire performante
Moderators: mariusjaz, socratee
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: Turbo mai mare pt PEUGEOT ??? - Imbunatatire performante
Daca ma duc cu Brotacul din 1965 la service-ul de marca, îi face totul, reglaje, ce le cer. O fi motorul Peugeot din anii `50, nu stiu, dar daca s-a mai vândut în 1997 la reprezentanta Peugeot, normal ar mai trebui sa îl poata regla. Du-te cu un "Bot de Cal" la Mercedes, la fel, face toate reglajele. Daca voi ziceti ca Pejou`o fi cel mai bun, este dreptul vostru. Nu ma plâng ca e foarte prost motorul, ma plâng ca nu are sustinere din partea producatorului pe partea de service. Eu îi schimb uleiul mai des decât trebuie, pun ulei bun, nu e vorba de întretinere. Dar, am ARO cu motor Peugeot, si cu motor Andoria, am mers multi km cu amândoua, inclusiv tras remorci, etc. Parerea mea personala este, Andoria e mai placut, mai fiabil, mai silentios si mai "harnic". Viva polska kurwa!
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: Turbo mai mare pt PEUGEOT ??? - Imbunatatire performante
Las-o moartă, zi că nu îi suporţi pe francezi şi gata!
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: Turbo mai mare pt PEUGEOT ??? - Imbunatatire performante
Ba, chiar îmi place de fracezi, dar na....., motoarasul asta m-a cam dezamagit.
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Turbo mai mare pt PEUGEOT ??? - Imbunatatire performante
În unele privințe ai dreptate nene bubu. Mașina asta cu peugeot care tot îti dă bătăi de cap , nu este fosta șantieristă? cea de culoare roșie? Dacă da, eu sunt curios de cum era când ați cumpărat-o, ați scris o descriere sumară pe forum, fără a intra în detalii de ordinul uzuri, km, pivoți rupți etc.
Referitor la cine ce mașină deține și conduce, nu prea are relevanță, există și non valori ce se cred valori,chiar angajate pe posturi de valori.
Am lămurit aspectele legate de simeringurile supapelor . Motoarele aspirate au nevoie de simeringuri, in admisia acestora exista depresiune, cele turbo nu au nevoie de simeringuri, sunt inutile datorită presiunilor pozitive din galerii. Se pot adapta simeringuri moderne, doar că sunt cam dead - wheit.
Referitor la cine ce mașină deține și conduce, nu prea are relevanță, există și non valori ce se cred valori,chiar angajate pe posturi de valori.
Am lămurit aspectele legate de simeringurile supapelor . Motoarele aspirate au nevoie de simeringuri, in admisia acestora exista depresiune, cele turbo nu au nevoie de simeringuri, sunt inutile datorită presiunilor pozitive din galerii. Se pot adapta simeringuri moderne, doar că sunt cam dead - wheit.
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: Turbo mai mare pt PEUGEOT ??? - Imbunatatire performante
Masina a fost folosita pe santier, dar când am cumparat-o eu, motorul mergea mai bine. Caroseria si restul, erau cam varza, dar de ele nu ma plâng. Este pusa la punct, îngrijita, daca as reusi sa lichidez bubele motorului, as fi multumit. Din fericire merge bine când e cald si nu am probleme la verificarea tehnica. Aia chiar ca nu o pot fenta.
- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 5003
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Re: Turbo mai mare pt PEUGEOT ??? - Imbunatatire performante
Poate ai termostatul blocat in pozitia deschis.
Al meu in conditii de iarna si prima pornire la rece e mofturos primele 5 minute:la relanti merge perfect rotund la vreo 1200 de ture(asa e reglat socul automat) dar daca incerc sa-i dau in goarna are niste rateuri in acceleratie,mers sacadat si nu trage bine.Dupa 5 minute intra in regim normal,trage,fuge.
Al meu in conditii de iarna si prima pornire la rece e mofturos primele 5 minute:la relanti merge perfect rotund la vreo 1200 de ture(asa e reglat socul automat) dar daca incerc sa-i dau in goarna are niste rateuri in acceleratie,mers sacadat si nu trage bine.Dupa 5 minute intra in regim normal,trage,fuge.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: Turbo mai mare pt PEUGEOT ??? - Imbunatatire performante
Exact ca al meu. Pompa de injectie este refacuta si verificata, injectoarle la fel, termostat si soc automat le-am schimbat vara trecuta. Plus la mine mai e problema cu pornitul consecutiv. Daca opresc motorul si dupa câteva secunde, pâna la 5 minute vreau sa pornesc iarasi, nu se mai alimenteaza. Învârte bine, dar nu porneste.Constantin wrote:Poate ai termostatul blocat in pozitia deschis.
Al meu in conditii de iarna si prima pornire la rece e mofturos primele 5 minute:la relanti merge perfect rotund la vreo 1200 de ture(asa e reglat socul automat) dar daca incerc sa-i dau in goarna are niste rateuri in acceleratie,mers sacadat si nu trage bine.Dupa 5 minute intra in regim normal,trage,fuge.
- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 5003
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Re: Turbo mai mare pt PEUGEOT ??? - Imbunatatire performante
...ai aerisire la rezervor?
E vorba de furtunul ala din plastic dur prin care iese aerul cand bagi motorina.
Aro cu motor Pijo nu are pompa de gavaj in rezervor sau pe traseu si daca rezervorul se comprima atunci pompa de injectie lucreaza prost.
E vorba de furtunul ala din plastic dur prin care iese aerul cand bagi motorina.
Aro cu motor Pijo nu are pompa de gavaj in rezervor sau pe traseu si daca rezervorul se comprima atunci pompa de injectie lucreaza prost.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Turbo mai mare pt PEUGEOT ??? - Imbunatatire performante
Nu cumva aveți filtru de motorină înfundat cu rugină ?Conducta de motorină,sau sorbul înfundate de rugină ?
Constantin are sigur conductele bombardate de rugină ,2 filtre,pompă de amorsare tip pară din cauciuc .
Werner -pompa ați montat-o pe motor după vechile semne ? Prin rotirea corpului față de suport se modifică avansul de injectie , un avans prea mare sau prea mic ,cred că ar modifica schema de pornire la cald .Sau poate trage aer fals pe undeva,deși nu cred .
Constantin are sigur conductele bombardate de rugină ,2 filtre,pompă de amorsare tip pară din cauciuc .
Werner -pompa ați montat-o pe motor după vechile semne ? Prin rotirea corpului față de suport se modifică avansul de injectie , un avans prea mare sau prea mic ,cred că ar modifica schema de pornire la cald .Sau poate trage aer fals pe undeva,deși nu cred .
- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 5003
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Re: Turbo mai mare pt PEUGEOT ??? - Imbunatatire performante
...greşit.
Aveam prefiltru de motorina cu pară de amorsare si filtru de motorina cu pompă de amorsare deasupra lui.
Am eliminat prefiltrul si para din circuit fiindca pompa de injectie nu putea să tragă motorina prin ambele şi para devenea stafidă când suprasolicitam pedala de accelerație.
Am taiat din sorbul din rezervor şi am purjat de mai multe ori rezervorul prin buşonul de golire.
Nu mai am rugină in sistemul de alimentare dar am rugină pe discurile de frână.
E bine să dau cu vaselină pe ele sau cu wd 40 ca să nu mai ruginească?
Aveam prefiltru de motorina cu pară de amorsare si filtru de motorina cu pompă de amorsare deasupra lui.
Am eliminat prefiltrul si para din circuit fiindca pompa de injectie nu putea să tragă motorina prin ambele şi para devenea stafidă când suprasolicitam pedala de accelerație.
Am taiat din sorbul din rezervor şi am purjat de mai multe ori rezervorul prin buşonul de golire.
Nu mai am rugină in sistemul de alimentare dar am rugină pe discurile de frână.
E bine să dau cu vaselină pe ele sau cu wd 40 ca să nu mai ruginească?
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Turbo mai mare pt PEUGEOT ??? - Imbunatatire performante
Vaselina rezolva definitiv problema ruginiri, dar din păcate te lasa fără frână. Până nu degresezi discurile, adio frană. Mașina e construită să fie folosită, nu neapărat zilnic dar la 1, 2, 3 saptămâni trebuie mișcată. Ori garaj, ori plimbare. Cele cu jante de aliaj au tendința să ruginească mai repede, sunt metale diferite, depinde și oțelul din care sunt făcute discurile .
- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 5003
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Re: Turbo mai mare pt PEUGEOT ??? - Imbunatatire performante
Chiar ai crezut treaba cu vaselina pe discuri?
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: Turbo mai mare pt PEUGEOT ??? - Imbunatatire performante
Filtrul de carburant e schimbat, rugina în rezervor nu am, conductele sunt schimbate si ele. Ciudat este, ca treaba asta cu refuzarea pornirii o face decât din vara trecuta. Ma gândesc, poate are ceva valva electromagnetica de pe pompa de injectie. Dar nu am apucat sa verific. Am radiat ARO în noiembrie, mai pupa asfaltul decât atunci, dupa ce a spalat ploaia primaverii sarea de pe drumuri. Nu mai merg cu el iarna. Oricum nu cred ca este ceva înfundat, deoarece bâlbâielile astea dispar dupa ce se încalzeste motorul. Pompa este la fel pusa ca înainte. Avansul pompei doar am vrut sa mi-l regleze "profesionistii" de la Peugeot. Din pacate nu au reusit.
- ardeleanu
- Membru legendar
- Posts: 4483
- Joined: 16 Jun 2014, 10:11
- Location: Choisy le Roi, Franta
Re: Turbo mai mare pt PEUGEOT ??? - Imbunatatire performante
Masina romaneasca, motor frantuzesc si sofer german... Un fel de UE ... Doar nu te asteptai sa iasa o treaba buna de aici...
-
- Membru de elita
- Posts: 888
- Joined: 05 Feb 2012, 18:39
- Location: MATCA
Re: Turbo mai mare pt PEUGEOT ??? - Imbunatatire performante
Cu mersul neuniform la rece al motorului si balbaieli cu fum am avut probleme si eu pe cand aveam pompa lucas, dupa ce am bagat bosch lucrurile s-au schimbat in bine adio fum adio balbaieli... cum merge la rece asa merge si la cald. Se aeriseste f usor.
Dezavantaj il vad doar la zgomot fiind mai galagioasa.
Care are peugeot cu lucas sa nu se gandeasca si sa o schimbe fara probleme. Mie mereu imi zicea la tel Mironutu sa scap de lucas si avea dreptate!
Dezavantaj il vad doar la zgomot fiind mai galagioasa.
Care are peugeot cu lucas sa nu se gandeasca si sa o schimbe fara probleme. Mie mereu imi zicea la tel Mironutu sa scap de lucas si avea dreptate!
Forum Aro Club Romania !