Turbo mai mare pt PEUGEOT ??? - Imbunatatire performante

Tipuri, performante, probleme, reparatii, modificari.

Moderators: mariusjaz, socratee

Post Reply
User avatar
razvy
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2492
Joined: 07 Feb 2008, 20:49
Location: beius bihor
Contact:

Re: Turbo mai mare pt PEUGEOT ??? - Imbunatatire performante

Post by razvy »

Werner wrote:O sa pun una de Bosch, Myronutz, dar momentan trebuie sa ma mai chinui cu asta ce e pe masina.....

Mie mi-a masurat si turbina, scoate decât 0,8 bari. A si spus, ca am turbina aproape degeaba pe motor. Intra târziu si greu în ture, practit, pâna la o turatie de cca 2.500 de ture esti cu motor aspirat. :-j Nu stiu cât trebuie sa scoata o turbina, nu sunt specialist în domeniu, dar la mers cu masina, deabia o simti.
Mare meseriaș ala care a măsurat presiunea scoasa de turbo, în primul rand se măsoară în mers, nu pe loc, în al doilea rand pejo de pe aro este un motor cu injecție indirecta, presiunea maxima pt injecție indirecta este 1bar, asta ca sa reziste motoru în timp

User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3367
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: Turbo mai mare pt PEUGEOT ??? - Imbunatatire performante

Post by Soryn »

Se comportă ca un L25 veritabil la jumate din consumul lui .
User avatar
Werner
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 5229
Joined: 11 Dec 2006, 19:41
Location: Enzberg D
Contact:

Re: Turbo mai mare pt PEUGEOT ??? - Imbunatatire performante

Post by Werner »

razvy wrote:
Werner wrote:O sa pun una de Bosch, Myronutz, dar momentan trebuie sa ma mai chinui cu asta ce e pe masina.....

Mie mi-a masurat si turbina, scoate decât 0,8 bari. A si spus, ca am turbina aproape degeaba pe motor. Intra târziu si greu în ture, practit, pâna la o turatie de cca 2.500 de ture esti cu motor aspirat. :-j Nu stiu cât trebuie sa scoata o turbina, nu sunt specialist în domeniu, dar la mers cu masina, deabia o simti.
Mare meseriaș ala care a măsurat presiunea scoasa de turbo, în primul rand se măsoară în mers, nu pe loc, în al doilea rand pejo de pe aro este un motor cu injecție indirecta, presiunea maxima pt injecție indirecta este 1bar, asta ca sa reziste motoru în timp
Cine a spus ca a masurat-o pe loc? :-??
User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 5003
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: Turbo mai mare pt PEUGEOT ??? - Imbunatatire performante

Post by Constantin »

La mine turbo merge chiar si in marsarier nu numai pe loc... >:D
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche

User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3367
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: Turbo mai mare pt PEUGEOT ??? - Imbunatatire performante

Post by Soryn »

Am văzut că la tine merg toate turbinele , .............de la 2600rpm în sus.
Fâsâitul ăla violent care se aude la decelerarea motorului e doar de farmec . Problema ii că trebuie turat să tragă și face zgomot ca locomotiva.
Inițiatorii topicului au știut ei ceva când l-au deschis . Al de toma necredinciosu trebuie să testeze și compare aro- 244 toyotta 2LT -andoria 2.4 E3 și peugeot xd3TP 90 de cai .
Fâsâitu ăla ale de mașină de curse , îi din motiv că motoru decelerează și nu mai inghite debitul la presiunea aia anemică 0.2-0.6 bari .Brusc presiunea din admisie crește,turația motorului scade,aproape de relantiu , excesu de aer fâsâie și este eiberat o parte prin capsula aia magică (reglată la 0.8Bari) ,ce reglează bypasu în accelași timp .Deșii pare că bagă, bagă anemic ,dacă era ce trebuie gârâia și când era motoru turat la maxim în pantă în mers .Așa gârâie numai când schimbi vitezele . Motoarele de 110 cai au altă turbină puțin mai mică si diferită la partea de evacuare .
User avatar
myronutu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2351
Joined: 03 Feb 2008, 13:36
Location: cluj

Re: Turbo mai mare pt PEUGEOT ??? - Imbunatatire performante

Post by myronutu »

pe galeria de evacuare la peugeot vine perfect turbina de mercedes w124 cu motor de 3000 td de 140 cai doar ca trebuie sa ii schimbi capsula care sa lucreze de pe admisie.capsula turbinei originale lucreaza pe vid
User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3367
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: Turbo mai mare pt PEUGEOT ??? - Imbunatatire performante

Post by Soryn »

Nu e prea mare ? Adică trebuie ceva tot de pe 2.5 .2.4 sau 2.2 . Dacă n-ai gaze suficiente să o antrenezi iară nu-i bine .
Aici se poate vedea altă porcărie dinasta artizanală . Motor de 1.6 sau 1.8 benzină . și turbo suficient pentru motor de 3.2 benzină de 800 de cai .
https://www.youtube.com/watch?v=F7EiENPmae4
User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3367
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: Turbo mai mare pt PEUGEOT ??? - Imbunatatire performante

Post by Soryn »

Încă una caldă. Ăștia la fabrică au montat un releu de bujii fără postâncălzire (probabil pentru africa). De pornit pornește la sfert, dar nu are și funcție de alimentare bujii după pornire. De aia și scoate fum ca la balamuc. Releu de țări friguroase arată la fel dar are altă mufă și nu se mai potrivește.
BOSCH 0281003005
User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 5003
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: Turbo mai mare pt PEUGEOT ??? - Imbunatatire performante

Post by Constantin »

Dacă vorbești de pijou' de pe Forester, am impresia că erau fabricate în Brazilia și veneau la pachet cu releul de bujii... Când cumperi ceva faci un caiet de sarcini la fel cum faci cu meseriașii care-ți ridică o casă.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche
User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3367
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: Turbo mai mare pt PEUGEOT ??? - Imbunatatire performante

Post by Soryn »

Evident cā despre el era vorba. Cumperi angro lucru fācut pentru africa și vezi tu cum il faci sā meargā în europa centralā ( a, pāi la ástia ninge 15 zile pā an, merje și așa).
După alte niște căutări am găsit schema circuitului de racire/ incalzire pentru 505. Șocant și asta comparativ cu lucrarea de adaptare Românească.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3367
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: Turbo mai mare pt PEUGEOT ??? - Imbunatatire performante

Post by Soryn »

Citisem undeva despre existența unor versiuni de masini prevazute cu debitmetru. Se pare cā prin 86 a existat și control electronic al injectiei.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 5003
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: Turbo mai mare pt PEUGEOT ??? - Imbunatatire performante

Post by Constantin »

Posibil pe Peugeot 505 GDTD care avea și intercooler. Pe celelalte 505 turbo diesel nu era pompă Bosch.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche
User avatar
myronutu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2351
Joined: 03 Feb 2008, 13:36
Location: cluj

Re: Turbo mai mare pt PEUGEOT ??? - Imbunatatire performante

Post by myronutu »

Pe peugeot 505 care aveau motoare p152 cu intercooler aveau pe pompa multă electronica, pompa era Lucas. Bine înțeles mașina era cu cutie automata, avea alta turbina, intercooler, alternator de 100 A

Post Reply