Pentru motoarele andoria

Tipuri, performante, probleme, reparatii, modificari.

Moderators: mariusjaz, socratee

User avatar
gabybuz
Membru
Membru
Posts: 226
Joined: 28 Feb 2013, 22:39
Location: oradea

Re: Pentru motoarele andoria

Post by gabybuz »

Asta ma miram si eu.
It's about respect!

User avatar
Werner
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 5229
Joined: 11 Dec 2006, 19:41
Location: Enzberg D
Contact:

Re: Pentru motoarele andoria

Post by Werner »

Andora a eusit sa faca Euro2 cu ajutorul turbinei si pompei de ijectie de tip mai nou. Euro2 fara turbo nu exista. La fel si motorul Peugeot.
User avatar
gabybuz
Membru
Membru
Posts: 226
Joined: 28 Feb 2013, 22:39
Location: oradea

Re: Pentru motoarele andoria

Post by gabybuz »

Chiuloasa potriveste dupa aspirat pe turbo ?
It's about respect!
User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6950
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Pentru motoarele andoria

Post by George »

Este Andoria E2, dar este fara turbo, la fel cum este si fara demaror. Turbo vine pe evacuare, cam unde se termina poza...
ARO CLUB ROMANIA

User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6950
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Pentru motoarele andoria

Post by George »

Pentru motoare stationare, au alta gama. Asta din poza e de masina, varianta care s-a pus pe ARO, Gazelle etc. Tot asa arata si E3, insa la ala se mai monteaza si intercooler.
Turbina se monteaza pe evacuare, evident. Din partea care "sufla" pleaca un furtun, tub, ce vrei tu, catre galeria de admisie. Complicat?!
ARO CLUB ROMANIA
User avatar
gabybuz
Membru
Membru
Posts: 226
Joined: 28 Feb 2013, 22:39
Location: oradea

Re: Pentru motoarele andoria

Post by gabybuz »

Stiati ca pistoanele si segmentii la andoria sunt de doua feluri?
It's about respect!
User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6950
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Pentru motoarele andoria

Post by George »

Pai cu turbo, si fara turbo. Nu?!
ARO CLUB ROMANIA
User avatar
gabybuz
Membru
Membru
Posts: 226
Joined: 28 Feb 2013, 22:39
Location: oradea

Re: Pentru motoarele andoria

Post by gabybuz »

Pai nu cred,primele modele andoria indiferent ca erau turbo sau nu aveau un segment mai gros(3mm)iar la modelele astea noi sunt toti segmentii la fel (ca dimensiune)2mm si ceva.
Intrebarea mea este:si-a bagat cineva set motor in andoria si daca da cum se prezinta, si de unde a luat setul?
It's about respect!
User avatar
gabybuz
Membru
Membru
Posts: 226
Joined: 28 Feb 2013, 22:39
Location: oradea

Re: Pentru motoarele andoria

Post by gabybuz »

Rectific la modelele astea noi sunt toti segmentii de 3mm iar la alea vechi segmentul 3 de ungere este de 4mm.

In legatura cu motorul meu :este topit un piston.
It's about respect!
User avatar
baciudibaciu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3075
Joined: 12 Aug 2007, 22:26
Location: Bucuresti Titan
Contact:

Re: Pentru motoarele andoria

Post by baciudibaciu »

gabybuz wrote:Chiuloasa potriveste dupa aspirat pe turbo ?
Da ! Cu o mica modificare/adaptare.
Cu omul nescolarizat ,te certi putin si ai scapat,dar duci o lupta infernala cu PROSTUL care are scoala !


ARO 10-4
Renault Kangoo 15 dci
Mercedes W123 200d
User avatar
baciudibaciu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3075
Joined: 12 Aug 2007, 22:26
Location: Bucuresti Titan
Contact:

Re: Pentru motoarele andoria

Post by baciudibaciu »

gabybuz wrote:............................

In legatura cu motorul meu :este topit un piston.
Motor aspirat sau...?
Cu omul nescolarizat ,te certi putin si ai scapat,dar duci o lupta infernala cu PROSTUL care are scoala !


ARO 10-4
Renault Kangoo 15 dci
Mercedes W123 200d
User avatar
baciudibaciu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3075
Joined: 12 Aug 2007, 22:26
Location: Bucuresti Titan
Contact:

Re: Pentru motoarele andoria

Post by baciudibaciu »

Constantin wrote:...probabil chiulasa ovalizata.

Niciodata nu se intampla asta la Andoria !
In schimb -si asta este mai rau-grav si costisitor se fisureaza intre scaunele de la supape (in cele mai multe cazuri intre pistoanele 2-3 )
Cu omul nescolarizat ,te certi putin si ai scapat,dar duci o lupta infernala cu PROSTUL care are scoala !


ARO 10-4
Renault Kangoo 15 dci
Mercedes W123 200d
User avatar
gabybuz
Membru
Membru
Posts: 226
Joined: 28 Feb 2013, 22:39
Location: oradea

Re: Pentru motoarele andoria

Post by gabybuz »

baciudibaciu wrote:
Constantin wrote:...probabil chiulasa ovalizata.

Niciodata nu se intampla asta la Andoria !
In schimb -si asta este mai rau-grav si costisitor se fisureaza intre scaunele de la supape (in cele mai multe cazuri intre pistoanele 2-3 )
La 3 chiuloase am vazut ca sunt fisurate(intre supape) .Totusi eu am dus sa fac planul si camera la supate sa stiu o treaba.Acum au ramas de verificat injectoarele si gata.
It's about respect!
User avatar
baciudibaciu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3075
Joined: 12 Aug 2007, 22:26
Location: Bucuresti Titan
Contact:

Re: Pentru motoarele andoria

Post by baciudibaciu »

Am sa mai fac o precizare !
Motoarele aspirate nu au probleme la chiulase, in schimb cele supraalimentate DA !
ps. ma refer la fisurarea chiulasei intre scaunele de supape
Cu omul nescolarizat ,te certi putin si ai scapat,dar duci o lupta infernala cu PROSTUL care are scoala !


ARO 10-4
Renault Kangoo 15 dci
Mercedes W123 200d
User avatar
gabybuz
Membru
Membru
Posts: 226
Joined: 28 Feb 2013, 22:39
Location: oradea

Re: Pentru motoarele andoria

Post by gabybuz »

La distributie e 58150x1''
It's about respect!

Post Reply