Problema cu un motor ARO(D127)

Tipuri, performante, probleme, reparatii, modificari.

Moderators: mariusjaz, socratee

niku111
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1277
Joined: 07 Mar 2011, 20:33
Location: Craiova

Re: Problema cu un motor ARO(D127)

Post by niku111 »

Presiunea minima de ulei la relanti cu motorul cald este 0,75 .

User avatar
mihai71
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 388
Joined: 15 Aug 2011, 14:09
Location: Bucuresti

Re: Problema cu un motor ARO(D127)

Post by mihai71 »

Lasa -ti cartile ca la 0,75 e dus ( este parerea mea )
Rockere partidul te vrea tuns
User avatar
razvy
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2492
Joined: 07 Feb 2008, 20:49
Location: beius bihor
Contact:

Re: Problema cu un motor ARO(D127)

Post by razvy »

Un brasov cu presiune de 0,75 0,80 bari la relantii duce mult si bine
User avatar
Inside
Junior
Junior
Posts: 83
Joined: 26 May 2015, 21:07
Location: Targu Neamt
Contact:

Re: Problema cu un motor ARO(D127)

Post by Inside »

Presiunea la ulei cand e cald motorul la relanti are 1 bar si turat are 2-3 bari

niku111
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1277
Joined: 07 Mar 2011, 20:33
Location: Craiova

Re: Problema cu un motor ARO(D127)

Post by niku111 »

Ai presiune prescrisa de producator.Am exploatat un motor de Brasov nou de fabrica cu aceasta presiune montat pe un Rocar 40 ,200 000 km dupa care l-am vindut functionind.Experienta vine dupa ce citesti carti.
User avatar
mihai71
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 388
Joined: 15 Aug 2011, 14:09
Location: Bucuresti

Re: Problema cu un motor ARO(D127)

Post by mihai71 »

niku111 wrote:Ai presiune prescrisa de producator.Am exploatat un motor de Brasov nou de fabrica cu aceasta presiune montat pe un Rocar 40 ,200 000 km dupa care l-am vindut functionind.Experienta vine dupa ce citesti carti.

In stele >:D
Rockere partidul te vrea tuns
niku111
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1277
Joined: 07 Mar 2011, 20:33
Location: Craiova

Re: Problema cu un motor ARO(D127)

Post by niku111 »

Crezi ca nu am pregatirea necesara sa inteleg remarca rautacioasa?
User avatar
mihai71
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 388
Joined: 15 Aug 2011, 14:09
Location: Bucuresti

Re: Problema cu un motor ARO(D127)

Post by mihai71 »

Nu Nicu nu a fost nimic rautacios ( te rog sa accepti scuzele mele ) , dar ce-ia ce spuneti voi pt mine este neaceptabil , presiune de ulei 0.75 , raman la parerea mea
Rockere partidul te vrea tuns
User avatar
Inside
Junior
Junior
Posts: 83
Joined: 26 May 2015, 21:07
Location: Targu Neamt
Contact:

Re: Problema cu un motor ARO(D127)

Post by Inside »

Buna seara!

Am o mica problema... si nu stiu exact de la ce vine :(
Provine de la injectoare sau de la supape?
De aici vine si problema cu fumul alb tot timpul.

In legatura cu presiunea la ulei: motoarele de ARO asa sunt concepute ele sa nu aiba presiune mare la ulei + ca pompa de ulei baga 25L ulei/min. Un vecin are U650 si presiunea la ulei este 0, si cand il tureaza abea creste acul indicator..
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
mihai71
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 388
Joined: 15 Aug 2011, 14:09
Location: Bucuresti

Re: Problema cu un motor ARO(D127)

Post by mihai71 »

Nu ai spus ca motorul este bine facut ,mecanicu OK . Deci ? Mergi la pompagiu si schimba tot nou pompa , injectoare si nu vei mai avea probleme . Cel putin eu asa deduc din discutii
Rockere partidul te vrea tuns
User avatar
Inside
Junior
Junior
Posts: 83
Joined: 26 May 2015, 21:07
Location: Targu Neamt
Contact:

Re: Problema cu un motor ARO(D127)

Post by Inside »

Salut Mersi de răspuns, dacă schimb numai capul hidraulic la pompa?
Și injectoarele am sa le schimb.

Stima!
User avatar
mihai71
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 388
Joined: 15 Aug 2011, 14:09
Location: Bucuresti

Re: Problema cu un motor ARO(D127)

Post by mihai71 »

Da da capul hidraulic vezi ca sunt niste origuri, sita etc ( cred ca va trebui sa vb cu pompagiul sa iti de-a putin debit in ea , porneste foarte usor si ai si ceva forta ) La injectoare schimba duze , se calibraza dupa pompa . Acum depinde si de pompagiu
Rockere partidul te vrea tuns
User avatar
Ady
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 472
Joined: 07 Feb 2008, 18:25
Location: UK

Re: Problema cu un motor ARO(D127)

Post by Ady »

Inside wrote:Buna seara!

Am o mica problema... si nu stiu exact de la ce vine :(
Provine de la injectoare sau de la supape?
De aici vine si problema cu fumul alb tot timpul.

In legatura cu presiunea la ulei: motoarele de ARO asa sunt concepute ele sa nu aiba presiune mare la ulei + ca pompa de ulei baga 25L ulei/min. Un vecin are U650 si presiunea la ulei este 0, si cand il tureaza abea creste acul indicator..
Cred ca ar trebuii sa verifici acele 2 injectoare si reglajul la supape daca zici ca exista diferenta de temperatura intre cilindri (galeria de evacuare).
Normal, pompa este rotativa, deci daca ar fi sa functioneze 2 injectoare (conform a ceea ce zici tu cu diferenta de temperatura a galeriei) ar trebuii sa distribuie si la celelalte 2 fara probleme, numai ca daca nu sunt injectoarele bune...la revedere.

Eu zic sa incepi cu verificarea injectoarelor (la ce presiune deschid si cum pulverizeaza) si verifica reglajul culbutorilor (admisie+evacuare).
niku111
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1277
Joined: 07 Mar 2011, 20:33
Location: Craiova

Re: Problema cu un motor ARO(D127)

Post by niku111 »

Motorul chiar daca a fost bine facut (piese de calitate) si nu are reglaje bine facute totul este egal cu 0.
User avatar
Inside
Junior
Junior
Posts: 83
Joined: 26 May 2015, 21:07
Location: Targu Neamt
Contact:

Re: Problema cu un motor ARO(D127)

Post by Inside »

Salutare!

La motor au fost reglați culbutori, pompa injecție etc.

Stima!

Post Reply