Problema cu un motor ARO(D127)

Tipuri, performante, probleme, reparatii, modificari.

Moderators: mariusjaz, socratee

ionutzzz123
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 519
Joined: 03 Sep 2010, 22:38
Location: bucuresti
Contact:

Re: Problema cu un motor ARO(D127)

Post by ionutzzz123 »

Verifica daca are termostat si daca functioneaza (pui apa intr-o cana, il pui si pe el, fierbi apa si vezi la ce temperatura se deschida, verifici cu un termometru, in general pe la 80 de grade, cum ziceau si colegii trebuie sa se deschida).
Pentru pornire, in primul rand schimbai filtrele de motorina, unul este deja indoit, nu cred ca se putea indoi dupa 10 ore de functionare pe loc, eu am avut surpriza sa nu mai gasesc nimic in niste filtre de motorina, care cica erau schimbate de mecanic bun, demonteaza injectoarele si mergi cu ele la un pompagiu bun sa verifice presiunea la toate patru, mai mult ca sigur doua din ele nu deschid cum trebuie. Vezi ce se schimba, iar ca un sfat, daca nu reusesti sa pui electromotr iskra, verifical pe actualul sa fie in parametri si punei de preferinta doua baterii. Chiar daca bateria are 100 ah, conteaza foarte mult si curentul descarcat la pornire, care este de 820 a, eu folosesc pentru motorul asta doua baterii de 75 ah, cu 750a. In manual pentru motorul asta sunt indicate 2 baterii de 66Ah.

User avatar
Inside
Junior
Junior
Posts: 83
Joined: 26 May 2015, 21:07
Location: Targu Neamt
Contact:

Re: Problema cu un motor ARO(D127)

Post by Inside »

Mersi mult pentru sfaturi!
User avatar
ydaniel
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4674
Joined: 13 Jun 2007, 11:46
Location: bucuresti
Contact:

Re: Problema cu un motor ARO(D127)

Post by ydaniel »

Buna seara,ce ai mai facut cu motorul?
Te-as sfatui sa verifici sorbul de alimentare cu motorina si tot traseul.
Eu am avut ceva probleme din cauza de sorb infundat.
User avatar
Inside
Junior
Junior
Posts: 83
Joined: 26 May 2015, 21:07
Location: Targu Neamt
Contact:

Re: Problema cu un motor ARO(D127)

Post by Inside »

Salut, face binișor motorul, doar când se încălzește nu mai vrea sa pornească și îl învârte greu(doar dacă îl las sa se răcească o ia la sfert). Nu pot să-mi dau seama de aceasta problema. Și alta ar fi la eșapament de fum 2 galerii îs călduțe și celelalte 2 sunt fierbinți de la ce să fie problema? Injectoare sau supape?

User avatar
cristi246
Junior
Junior
Posts: 69
Joined: 22 Feb 2014, 19:24

Re: Problema cu un motor ARO(D127)

Post by cristi246 »

Salutare! Probema asta am avut-o si eu cindva. Rezolvarea a fost cam asa 1; schimbat cap hidraulic, 2; baterii 100 Ah 2buc,3.;electromotor usor modificat, 4; cabluri 95 mm2. Poate a fost un singur factor sau cumul de factori dar s-a rezolvat, si nu in ultimul rind verifica toate conexiunile masa baterie electromotor si masele carbunilor cu platoul(sa nu fie perlate). Doamne ajuta sa fie o singura buba nu toate! Bafta multa!
User avatar
Inside
Junior
Junior
Posts: 83
Joined: 26 May 2015, 21:07
Location: Targu Neamt
Contact:

Re: Problema cu un motor ARO(D127)

Post by Inside »

Cand e cald uleiul sta la 1 bar am sal schimb cu un 20w50 sa fie mai gros
User avatar
mihai71
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 388
Joined: 15 Aug 2011, 14:09
Location: Bucuresti

Re: Problema cu un motor ARO(D127)

Post by mihai71 »

Salut te sfatuiesc sa desfaci motorul , sa vezi cilindri ,compara ,pistoane , camasi , segmenti ( materialul se dilata la incalzire ), vezi chiluoasa , supape , etc . Daca nu desfaci sa vezi ce se intampla, bagi bani in pompe si alte acarete degeaba , una dintre probleme 1. camasi . 2. Pistoane , segmenti etc
Rockere partidul te vrea tuns
liviumarius96
Incepator
Incepator
Posts: 39
Joined: 14 Nov 2014, 21:21

Re: Problema cu un motor ARO(D127)

Post by liviumarius96 »

mihai71 wrote:Salut te sfatuiesc sa desfaci motorul , sa vezi cilindri ,compara ,pistoane , camasi , segmenti ( materialul se dilata la incalzire ), vezi chiluoasa , supape , etc . Daca nu desfaci sa vezi ce se intampla, bagi bani in pompe si alte acarete degeaba , una dintre probleme 1. camasi . 2. Pistoane , segmenti etc
Si cumnatul aavut aceeasi problema cu un ford granada . Pornea la sfert rece si deloc sau greu la cald dupa 30 minute de la oprire pornea la sfert . Cauza segmentii . dupa ce ia schimbat pornea la sfert si la cald
niku111
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1277
Joined: 07 Mar 2011, 20:33
Location: Craiova

Re: Problema cu un motor ARO(D127)

Post by niku111 »

Masina cumnatului era pe benzina sau diesel,difera cauzele de la una la alta.
liviumarius96
Incepator
Incepator
Posts: 39
Joined: 14 Nov 2014, 21:21

Re: Problema cu un motor ARO(D127)

Post by liviumarius96 »

niku111 wrote:Masina cumnatului era pe benzina sau diesel,difera cauzele de la una la alta.
Era V6 benzina
User avatar
Inside
Junior
Junior
Posts: 83
Joined: 26 May 2015, 21:07
Location: Targu Neamt
Contact:

Re: Problema cu un motor ARO(D127)

Post by Inside »

Segmentii i-am schimbat sunt noi , blocul motor a fost dus la Suceava la honuit și pus pe banc și este în regulă, am cu came a fost deviat de la mijloc cu 1 centimetru și l-am schimbat cu un alt cu came.
niku111
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1277
Joined: 07 Mar 2011, 20:33
Location: Craiova

Re: Problema cu un motor ARO(D127)

Post by niku111 »

Cu 1 mm poate .Daca torni apa pe capul hidraulic cind este cald si porneste atunci schimba-l linistit ca este uzat sigur.
User avatar
Inside
Junior
Junior
Posts: 83
Joined: 26 May 2015, 21:07
Location: Targu Neamt
Contact:

Re: Problema cu un motor ARO(D127)

Post by Inside »

Salut mie asa mi s-a spus ca 1cm dar e mult, dacă torn apa pe capul hidraulic e ceva mai binișor, dar când e cald de ce îl învârte asa greu și nu scoate nici fum pe eșapament , dau la automat pana iese fum din electromotor.
User avatar
Inside
Junior
Junior
Posts: 83
Joined: 26 May 2015, 21:07
Location: Targu Neamt
Contact:

Re: Problema cu un motor ARO(D127)

Post by Inside »

Buna seara, am observat ca la pompa de injecție îmi scapă niște motorina când motorul este pornit, revin mâine cu niște poze ;)
User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3367
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: Problema cu un motor ARO(D127)

Post by Soryn »

Daca era motoru prea strans pana acum se facea tandari.Mai mult ca sigur este din alimentare.Invarte greu pentru ca are compresie mai mare la cald.Daca ar avea motorina ar trebui sa scoata ceva gaze. Conductivitatea electrica a cuprului scade la jumatate daca temperatura materialului a atins valoarea de 70 de grade celsius.

Post Reply