Problema cu un motor ARO(D127)
Moderators: mariusjaz, socratee
-
- Membru de elita
- Posts: 519
- Joined: 03 Sep 2010, 22:38
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: Problema cu un motor ARO(D127)
Verifica daca are termostat si daca functioneaza (pui apa intr-o cana, il pui si pe el, fierbi apa si vezi la ce temperatura se deschida, verifici cu un termometru, in general pe la 80 de grade, cum ziceau si colegii trebuie sa se deschida).
Pentru pornire, in primul rand schimbai filtrele de motorina, unul este deja indoit, nu cred ca se putea indoi dupa 10 ore de functionare pe loc, eu am avut surpriza sa nu mai gasesc nimic in niste filtre de motorina, care cica erau schimbate de mecanic bun, demonteaza injectoarele si mergi cu ele la un pompagiu bun sa verifice presiunea la toate patru, mai mult ca sigur doua din ele nu deschid cum trebuie. Vezi ce se schimba, iar ca un sfat, daca nu reusesti sa pui electromotr iskra, verifical pe actualul sa fie in parametri si punei de preferinta doua baterii. Chiar daca bateria are 100 ah, conteaza foarte mult si curentul descarcat la pornire, care este de 820 a, eu folosesc pentru motorul asta doua baterii de 75 ah, cu 750a. In manual pentru motorul asta sunt indicate 2 baterii de 66Ah.
Pentru pornire, in primul rand schimbai filtrele de motorina, unul este deja indoit, nu cred ca se putea indoi dupa 10 ore de functionare pe loc, eu am avut surpriza sa nu mai gasesc nimic in niste filtre de motorina, care cica erau schimbate de mecanic bun, demonteaza injectoarele si mergi cu ele la un pompagiu bun sa verifice presiunea la toate patru, mai mult ca sigur doua din ele nu deschid cum trebuie. Vezi ce se schimba, iar ca un sfat, daca nu reusesti sa pui electromotr iskra, verifical pe actualul sa fie in parametri si punei de preferinta doua baterii. Chiar daca bateria are 100 ah, conteaza foarte mult si curentul descarcat la pornire, care este de 820 a, eu folosesc pentru motorul asta doua baterii de 75 ah, cu 750a. In manual pentru motorul asta sunt indicate 2 baterii de 66Ah.
- Inside
- Junior
- Posts: 83
- Joined: 26 May 2015, 21:07
- Location: Targu Neamt
- Contact:
Re: Problema cu un motor ARO(D127)
Mersi mult pentru sfaturi!
- ydaniel
- Membru legendar
- Posts: 4674
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: Problema cu un motor ARO(D127)
Buna seara,ce ai mai facut cu motorul?
Te-as sfatui sa verifici sorbul de alimentare cu motorina si tot traseul.
Eu am avut ceva probleme din cauza de sorb infundat.
Te-as sfatui sa verifici sorbul de alimentare cu motorina si tot traseul.
Eu am avut ceva probleme din cauza de sorb infundat.
- Inside
- Junior
- Posts: 83
- Joined: 26 May 2015, 21:07
- Location: Targu Neamt
- Contact:
Re: Problema cu un motor ARO(D127)
Salut, face binișor motorul, doar când se încălzește nu mai vrea sa pornească și îl învârte greu(doar dacă îl las sa se răcească o ia la sfert). Nu pot să-mi dau seama de aceasta problema. Și alta ar fi la eșapament de fum 2 galerii îs călduțe și celelalte 2 sunt fierbinți de la ce să fie problema? Injectoare sau supape?
- cristi246
- Junior
- Posts: 69
- Joined: 22 Feb 2014, 19:24
Re: Problema cu un motor ARO(D127)
Salutare! Probema asta am avut-o si eu cindva. Rezolvarea a fost cam asa 1; schimbat cap hidraulic, 2; baterii 100 Ah 2buc,3.;electromotor usor modificat, 4; cabluri 95 mm2. Poate a fost un singur factor sau cumul de factori dar s-a rezolvat, si nu in ultimul rind verifica toate conexiunile masa baterie electromotor si masele carbunilor cu platoul(sa nu fie perlate). Doamne ajuta sa fie o singura buba nu toate! Bafta multa!
- Inside
- Junior
- Posts: 83
- Joined: 26 May 2015, 21:07
- Location: Targu Neamt
- Contact:
Re: Problema cu un motor ARO(D127)
Cand e cald uleiul sta la 1 bar am sal schimb cu un 20w50 sa fie mai gros
- mihai71
- Membru Devotat
- Posts: 388
- Joined: 15 Aug 2011, 14:09
- Location: Bucuresti
Re: Problema cu un motor ARO(D127)
Salut te sfatuiesc sa desfaci motorul , sa vezi cilindri ,compara ,pistoane , camasi , segmenti ( materialul se dilata la incalzire ), vezi chiluoasa , supape , etc . Daca nu desfaci sa vezi ce se intampla, bagi bani in pompe si alte acarete degeaba , una dintre probleme 1. camasi . 2. Pistoane , segmenti etc
Rockere partidul te vrea tuns
-
- Incepator
- Posts: 39
- Joined: 14 Nov 2014, 21:21
Re: Problema cu un motor ARO(D127)
Si cumnatul aavut aceeasi problema cu un ford granada . Pornea la sfert rece si deloc sau greu la cald dupa 30 minute de la oprire pornea la sfert . Cauza segmentii . dupa ce ia schimbat pornea la sfert si la caldmihai71 wrote:Salut te sfatuiesc sa desfaci motorul , sa vezi cilindri ,compara ,pistoane , camasi , segmenti ( materialul se dilata la incalzire ), vezi chiluoasa , supape , etc . Daca nu desfaci sa vezi ce se intampla, bagi bani in pompe si alte acarete degeaba , una dintre probleme 1. camasi . 2. Pistoane , segmenti etc
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: Problema cu un motor ARO(D127)
Masina cumnatului era pe benzina sau diesel,difera cauzele de la una la alta.
-
- Incepator
- Posts: 39
- Joined: 14 Nov 2014, 21:21
Re: Problema cu un motor ARO(D127)
Era V6 benzinaniku111 wrote:Masina cumnatului era pe benzina sau diesel,difera cauzele de la una la alta.
- Inside
- Junior
- Posts: 83
- Joined: 26 May 2015, 21:07
- Location: Targu Neamt
- Contact:
Re: Problema cu un motor ARO(D127)
Segmentii i-am schimbat sunt noi , blocul motor a fost dus la Suceava la honuit și pus pe banc și este în regulă, am cu came a fost deviat de la mijloc cu 1 centimetru și l-am schimbat cu un alt cu came.
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: Problema cu un motor ARO(D127)
Cu 1 mm poate .Daca torni apa pe capul hidraulic cind este cald si porneste atunci schimba-l linistit ca este uzat sigur.
- Inside
- Junior
- Posts: 83
- Joined: 26 May 2015, 21:07
- Location: Targu Neamt
- Contact:
Re: Problema cu un motor ARO(D127)
Salut mie asa mi s-a spus ca 1cm dar e mult, dacă torn apa pe capul hidraulic e ceva mai binișor, dar când e cald de ce îl învârte asa greu și nu scoate nici fum pe eșapament , dau la automat pana iese fum din electromotor.
- Inside
- Junior
- Posts: 83
- Joined: 26 May 2015, 21:07
- Location: Targu Neamt
- Contact:
Re: Problema cu un motor ARO(D127)
Buna seara, am observat ca la pompa de injecție îmi scapă niște motorina când motorul este pornit, revin mâine cu niște poze
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Problema cu un motor ARO(D127)
Daca era motoru prea strans pana acum se facea tandari.Mai mult ca sigur este din alimentare.Invarte greu pentru ca are compresie mai mare la cald.Daca ar avea motorina ar trebui sa scoata ceva gaze. Conductivitatea electrica a cuprului scade la jumatate daca temperatura materialului a atins valoarea de 70 de grade celsius.