Despre participarile masinii romanesti in competitii interne si internationale
Moderator: costy84
-
BAGADI
- Membru de elita

- Posts: 789
- Joined: 07 Jan 2019, 16:22
- Location: Suceava
Post
by BAGADI » 11 Aug 2020, 09:27
oncioiuo wrote: ↑10 Aug 2020, 22:18
as incerca cu un V8 de SR
Si eu

. Un V8 de SR pe un 324 e visul meu de copil mare

-
vercingetorix
- Membru legendar

- Posts: 2306
- Joined: 17 Mar 2010, 19:30
- Location: Bucuresti
-
Contact:
Post
by vercingetorix » 11 Aug 2020, 10:32
BAGADI wrote: ↑11 Aug 2020, 09:27
oncioiuo wrote: ↑10 Aug 2020, 22:18
as incerca cu un V8 de SR
Si eu

. Un V8 de SR pe un 324 e visul meu de copil mare
Am vazut un V8 de SR pus pe un sasiu de M undeva in Cehia.
Iar transmisia cedeaza uneori si la L25, la un SR necesita alte punti cu grupuri mai rezistente.
Uite si linkul :
viewtopic.php?t=1278
Daca nu Aro, atunci ce ?
-
BAGADI
- Membru de elita

- Posts: 789
- Joined: 07 Jan 2019, 16:22
- Location: Suceava
Post
by BAGADI » 11 Aug 2020, 11:17
Fain M-ul ala....daca se poate inghesui intr-un M un V8 inseamna ca e mai usor intr-un 24X. Cu multa rabdare, timp si fonduri suficiente se poate face ceva rezistent, sa nu crape la cuplul unui V8. Poate cu punti de la masini americane care sunt proiectate sa reziste la V8-uri de 6-7 litri.
Visul unei nopti de vara

-
vercingetorix
- Membru legendar

- Posts: 2306
- Joined: 17 Mar 2010, 19:30
- Location: Bucuresti
-
Contact:
Post
by vercingetorix » 11 Aug 2020, 15:10
Gasesti motoare ceva mai moderne ce ofera cuplu si putere mult mai mari decat cel de SR, 4 in linie supraalimentate, usoare si fiabile.
Daca nu Aro, atunci ce ?
-
BAGADI
- Membru de elita

- Posts: 789
- Joined: 07 Jan 2019, 16:22
- Location: Suceava
Post
by BAGADI » 11 Aug 2020, 19:46
Da dar nu are acelasi farmec

Daca vrei fiabilitate 100% iti cumperi direct un SUV american cu V8 de la mama lui si gata. ARO cu motor romanesc V8 e de pus pe piedestal. Motor brut, aspirat, fara electronica - poate doar la aprindere. Parerea mea....
-
Constantin
- Membru legendar

- Posts: 5012
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Post
by Constantin » 11 Aug 2020, 20:10
Fiabilitate americană?
Hai că am râs copios!
Mașinile americane sunt pubele pe roți, caraciumbe cu motoare de autobuz...
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
-
oncioiuo
- Membru legendar

- Posts: 1225
- Joined: 05 Mar 2015, 18:42
- Location: Sector 1, Bucuresti
Post
by oncioiuo » 11 Aug 2020, 22:07
BAGADI wrote: ↑11 Aug 2020, 11:17
Fain M-ul ala....daca se poate inghesui intr-un M un V8 inseamna ca e mai usor intr-un 24X. Cu multa rabdare, timp si fonduri suficiente se poate face ceva rezistent, sa nu crape la cuplul unui V8. Poate cu punti de la masini americane care sunt proiectate sa reziste la V8-uri de 6-7 litri.
Visul unei nopti de vara
aveam salvata si poza cu masina echipata dar sa ratacit pe unde nu reusesc acum sa gasesc...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
au distrus scoala profesionala...........au disparut profesionistii !
-
BAGADI
- Membru de elita

- Posts: 789
- Joined: 07 Jan 2019, 16:22
- Location: Suceava
Post
by BAGADI » 11 Aug 2020, 23:18
Constantin wrote: ↑11 Aug 2020, 20:10
Fiabilitate americană?
Hai că am râs copios!
Mașinile americane sunt pubele pe roți, caraciumbe cu motoare de autobuz...
Din ce am citit eu, motoarele de litraj mare pe benzina fabricate de Jeep, Ford, GMC, Chevrolet sunt indestructibile, cele dinainte de downsizing. Nu sunt stresate ca sa se scoata multi cai putere din ele asa ca ajung la multe sute de mii de mile.
-
BAGADI
- Membru de elita

- Posts: 789
- Joined: 07 Jan 2019, 16:22
- Location: Suceava
Post
by BAGADI » 11 Aug 2020, 23:24
oncioiuo wrote: ↑11 Aug 2020, 22:07
BAGADI wrote: ↑11 Aug 2020, 11:17
Fain M-ul ala....daca se poate inghesui intr-un M un V8 inseamna ca e mai usor intr-un 24X. Cu multa rabdare, timp si fonduri suficiente se poate face ceva rezistent, sa nu crape la cuplul unui V8. Poate cu punti de la masini americane care sunt proiectate sa reziste la V8-uri de 6-7 litri.
Visul unei nopti de vara
aveam salvata si poza cu masina echipata dar sa ratacit pe unde nu reusesc acum sa gasesc...
Greu de strecurat o galerie pe acolo

Sasiul pare firav pe langa monstrul ala de motor.
-
Soryn
- Membru legendar

- Posts: 3354
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Post
by Soryn » 09 Nov 2020, 18:24
-
ardeleanu
- Membru legendar

- Posts: 4011
- Joined: 16 Jun 2014, 10:11
- Location: Choisy le Roi, Franta
Post
by ardeleanu » 09 Nov 2020, 19:14
Si ARO unde este ? Aaaahhh, este doar o caroserie si un sasiu... si alea bine modificate...
Ca si originalul, ne place se ne laudam cu ce fac altii.
-
Soryn
- Membru legendar

- Posts: 3354
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Post
by Soryn » 11 Nov 2020, 12:49
Atât ai înțeles? Clipul conține o scurtă prezentare a fostei mașini ce a participat la dakar cât și o parte din etapele tranzitorii suferite de-a lungul timpului până în prezent.
-
ardeleanu
- Membru legendar

- Posts: 4011
- Joined: 16 Jun 2014, 10:11
- Location: Choisy le Roi, Franta
Post
by ardeleanu » 11 Nov 2020, 13:58
Cum am mai scris, masina respectiva, chiar si in perioada ei de glorie, nu a avut de la ARO decat o parte din sasiu si caroserie.
Si chiar si asa, amandoua participarile la respectivul raliul s-au incheiat cu abandonuri.
Nu vad ce este atat de exceptional in a monta un motor supradimensionat (plus transmisie) pe un sasiu de ARO.
Nu scrie nimeni un rand despre raliurile castigate de echipa de fabrica cu masini ARO adevarate, nu doar miraje...
-
toni
- Administrator

- Posts: 450
- Joined: 09 Oct 2018, 21:36
- Location: Bucuresti
Post
by toni » 11 Nov 2020, 16:32
Daca te uitai la video vedeai ca si sasiul era de Range Rover. Practic doar cabina (fara aripi) era de Aro. Aripile si masca erau facute din fibra si doar semanau cu cele originale.
In video explica faptul ca francezii doreau sa participe la Dakar cu un prototip dar aveau nevoie de omologare (minim X masini fabricate). Au ales ARO ca si omologare din motive stiute doar de ei, probabil costuri si permisiunea producatorului.
-
ardeleanu
- Membru legendar

- Posts: 4011
- Joined: 16 Jun 2014, 10:11
- Location: Choisy le Roi, Franta
Post
by ardeleanu » 11 Nov 2020, 18:03
Cu parere de rau, nu vorbesc ceha. Ma bucur ca voi va descurcati.