Motorul nu are probleme, cred ca tot din reductor este ceva, este ciudat ca in afara de 4x4 H in R ,merg toate Masina da sa se miste putin dar doar atat.SorinTVY wrote:esti sigur ca nu trage sa moara motoru din cauza alimentari? in R e un raport mai mic de transformare decat in treapta 1
UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
Moderators: mariusjaz, socratee
-
- Junior
- Posts: 55
- Joined: 04 Jul 2013, 11:17
- Location: Campulung Muscel
- Contact:
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
- razvy
- Membru legendar
- Posts: 2492
- Joined: 07 Feb 2008, 20:49
- Location: beius bihor
- Contact:
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
in 4x2 H merge usor in spate?
-
- Junior
- Posts: 55
- Joined: 04 Jul 2013, 11:17
- Location: Campulung Muscel
- Contact:
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
Da, masina merge bine si pe 4x2 si pe 4x4 L si merge si 4x4 H doar inainte.razvy wrote:in 4x2 H merge usor in spate?
- razvy
- Membru legendar
- Posts: 2492
- Joined: 07 Feb 2008, 20:49
- Location: beius bihor
- Contact:
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
verifica planetarele fata , daca in L merge si in 4x2 h nu e din reductor , e ceva in exterior
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
Daca astepti sa iti zicem noi, desfaci surubu ala si acolo e defect, o sa afli raspunsul cam in 20 de ani,desfaci si inspectezi defectu, daca nu vrei ,mergi pana sa rupe si aia e.
Pot fi si dinti pinioanelor din cutie sparti ciobiti pana la jumate, cand dai in R H se incaleca si se blocheaza, cand dai in L efortul e mai mic si functioneaza corect, da cui sa ii spui.
Pot fi si dinti pinioanelor din cutie sparti ciobiti pana la jumate, cand dai in R H se incaleca si se blocheaza, cand dai in L efortul e mai mic si functioneaza corect, da cui sa ii spui.
-
- Junior
- Posts: 55
- Joined: 04 Jul 2013, 11:17
- Location: Campulung Muscel
- Contact:
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
O sa desfac sambata reductorul pentru ca atunci o sa am ceva timp liber si o sa vad, daca sunt dinti sparti la vreun pinion e cam nasol ca nu stiu de unde sa fac rost de alt pinion
-
- Junior
- Posts: 55
- Joined: 04 Jul 2013, 11:17
- Location: Campulung Muscel
- Contact:
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
Acel pinion di prima poza se potriveste la aro 10 face parte din angrenajele reductorului http://www.aro4x4.net/smf/viewtopic.php?f=15&t=9655
Last edited by simadragos on 09 Feb 2014, 15:09, edited 2 times in total.
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
Pff, uite lincu, ai copiat gresit. http://www.aro4x4.net/smf/viewtopic.php?f=15&t=9655
nu, nu se potriveste la aro 10, sunt de ims sau de aro 24
nu, nu se potriveste la aro 10, sunt de ims sau de aro 24
Last edited by Soryn on 09 Feb 2014, 15:07, edited 1 time in total.
- alexandrucretu
- Membru Devotat
- Posts: 447
- Joined: 30 Oct 2012, 16:17
- Location: Campulung Muscel- Bughea de Sus
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
Ce legatura au dinti pinioanelor din cutie daca in R pe 4x2 merge dar in 4x4 H nu?SorinTVY wrote:Daca astepti sa iti zicem noi, desfaci surubu ala si acolo e defect, o sa afli raspunsul cam in 20 de ani,desfaci si inspectezi defectu, daca nu vrei ,mergi pana sa rupe si aia e.
Pot fi si dinti pinioanelor din cutie sparti ciobiti pana la jumate, cand dai in R H se incaleca si se blocheaza, cand dai in L efortul e mai mic si functioneaza corect, da cui sa ii spui.
Pinioanele din cutie nu au nici o treaba cu puntile motoare.
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
Merge pentru ca efortul asupra cutiei este mai mic.
Pinioanele pot fi uzate sau cu dantura sparta,la un anumit efort ,acestea se pot incaleca si bloca angrenajul.
Degeaba iti dai cu parerea din tastatura, pana nu desfaci ,nu sti ce are exact.
Nu mai postati aici,decat daca tine de utilizare, nu este topic de reparati,dat cu parererea.
Pinioanele pot fi uzate sau cu dantura sparta,la un anumit efort ,acestea se pot incaleca si bloca angrenajul.
Degeaba iti dai cu parerea din tastatura, pana nu desfaci ,nu sti ce are exact.
Nu mai postati aici,decat daca tine de utilizare, nu este topic de reparati,dat cu parererea.
- alexandrucretu
- Membru Devotat
- Posts: 447
- Joined: 30 Oct 2012, 16:17
- Location: Campulung Muscel- Bughea de Sus
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
Din tastatura asta a mea, nu imi da nici o virgula privind diferenta de efort a cutiei de viteze intre 4x4 h si 4x2!
- razvy
- Membru legendar
- Posts: 2492
- Joined: 07 Feb 2008, 20:49
- Location: beius bihor
- Contact:
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
Sa stii ca da , daca terenu e umpic moale in 4x2 patineaza , scae efortu , dar in 4x4 patineaza mai greu , creste efortu
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
era vorba ca nu ii merge in R pe 4x4 H si pe L ii merge, mai reciteste odata problema, poate ai uitat-o.
- alexandrucretu
- Membru Devotat
- Posts: 447
- Joined: 30 Oct 2012, 16:17
- Location: Campulung Muscel- Bughea de Sus
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
Pai si cu 4x2 cum ramane? Aici nu are nici o problema in R, doar pe 4x4 H.
- alexandrucretu
- Membru Devotat
- Posts: 447
- Joined: 30 Oct 2012, 16:17
- Location: Campulung Muscel- Bughea de Sus
Re: UTILIZAREA CUTIEI DE TRANSMISIE(REDUCTOR)
Cine nu a citit?