244 d127 nu intra in viteza
Moderators: mariusjaz, socratee
- BAGADI
- Membru de elita
- Posts: 789
- Joined: 07 Jan 2019, 16:22
- Location: Suceava
244 d127 nu intra in viteza
Salutare!
Pacient : 244 D127 din '92, stationat timp de 7-8 ani, pornit recent.
Simptome: cu motorul pornit nu intra in nicio viteza, caraie la cea mai mica intentie de a baga schimbatorul in viteza. Cu motorul oprit, intra greu in viteza, cu ceva efort fizic, dar intr-a 2-a tot nu intra. Pedala de ambreiaj e moale.
Sunt proaspat proprietar de ARO, ce ar trebui sa verific prima data? Cilindrul receptor are un unghi de 10-15 grade cu tija.....e normal asa?
Merci!
Pacient : 244 D127 din '92, stationat timp de 7-8 ani, pornit recent.
Simptome: cu motorul pornit nu intra in nicio viteza, caraie la cea mai mica intentie de a baga schimbatorul in viteza. Cu motorul oprit, intra greu in viteza, cu ceva efort fizic, dar intr-a 2-a tot nu intra. Pedala de ambreiaj e moale.
Sunt proaspat proprietar de ARO, ce ar trebui sa verific prima data? Cilindrul receptor are un unghi de 10-15 grade cu tija.....e normal asa?
Merci!
- razvy
- Membru legendar
- Posts: 2492
- Joined: 07 Feb 2008, 20:49
- Location: beius bihor
- Contact:
Re: 244 d127 nu intra in viteza
Completeaza cu lichid si aeriseste, umpic de unghi are
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: 244 d127 nu intra in viteza
Nu decupleaza total . Posibil sa fie lipit discul ,sau cine stie ,asta daca o fi fost bun când l-a oprit acum 7 ani . După atâția ani de stat ,presupun că garniturile la cilindru și pompă nu mai sunt în stare bună.
- BAGADI
- Membru de elita
- Posts: 789
- Joined: 07 Jan 2019, 16:22
- Location: Suceava
Re: 244 d127 nu intra in viteza
Intrebare de blonda: unde e rezervorul pentru transmisie si ce tip de ulei trebuie? M-am uitat dupa el prin compartimentul motor si am vazut doar borcanelele de pe servo si inca un borcanel similar dar localizat mai inspre parbriz, tot pe langa servo, pare a fi tot cu lichid de frana......
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: 244 d127 nu intra in viteza
Vasul mic,dreapta sus,în spatele servofrânei ,sau prin zona respectivă . Lichid de frână dot 3 ,4 sau 5.1 ,de preferat primele ,3 sau 4 .
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- BAGADI
- Membru de elita
- Posts: 789
- Joined: 07 Jan 2019, 16:22
- Location: Suceava
Re: 244 d127 nu intra in viteza
Ala era suspectul principal , e uscat, nicio picatura de lichid in el.
Voi pune DOT 3 de calitate. La prima mea dragoste, o Dacia 1310, am transformat in guma Turbo niste garnituri cu DOT 4, nu vreau sa mai risc desi cica se pot si amesteca....Merci mult!
Voi pune DOT 3 de calitate. La prima mea dragoste, o Dacia 1310, am transformat in guma Turbo niste garnituri cu DOT 4, nu vreau sa mai risc desi cica se pot si amesteca....Merci mult!
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: 244 d127 nu intra in viteza
Depinde de situatie ,sistemele vechi ce au stat mult timp cu accelași lichid , lichidul nu mai e lichid .Este un amestec de lichid ce conține resturi din garnituri ,descompuse ,apă și cupru din conducte .Garniturile românești nu prea rezistau mai mult de 10 15 ani.
- BAGADI
- Membru de elita
- Posts: 789
- Joined: 07 Jan 2019, 16:22
- Location: Suceava
Re: 244 d127 nu intra in viteza
Am pus astazi lichid, am aerisit dar pe undeva tot tragea aer, pedala nu se intarea suficient. Am reusit sa bag in viteza, l-am condus pana in garaj si acolo am observat ca plange cilindrul din capul pedalei de ambreiaj, nu cel receptor de langa cutie. Oare se potriveste ceva mai fiabil de la o masina straina sau se pot inlocui garnituri?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: 244 d127 nu intra in viteza
Pompe de ambreaj s-au mai adaptad de kia retona, asta pe modelele cu motorizare toyota . Acum depinde de tipul de cilindru amplasat pe cutie. Pompa veche, din câte vâzusem semăna cu pompa de frana de dacie 1300 simplu circuit, doar că are o singură iesire . Motivul pentru care crapă garniturile ușor , este că nu are nici un fel de protecție între pompă și caroserie. Întră pământ și frunze în pompă prin spate și o strică. La asta cum este ?
- BAGADI
- Membru de elita
- Posts: 789
- Joined: 07 Jan 2019, 16:22
- Location: Suceava
Re: 244 d127 nu intra in viteza
De ce ar depinde pompa de la pedala de cilindrul receptor de pe cutie? Nu ma pricep, de asta intreb. Pare o pompa simpla, cu un circuit anulat, e plasata cam prost, trebuie sa dau jos servofrana . Daca e de Dacia, as inlocui-o cu una similara, piesele de Dacia erau mai fiabile un pic. Daca nu, caut ceva similar la o straineza, e suficient de ascunsa incat sa nu-i afectez zimbrisorului aspectul original.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- toni
- Administrator
- Posts: 523
- Joined: 09 Oct 2018, 21:36
- Location: Bucuresti
Re: 244 d127 nu intra in viteza
Codul pentru pompa de kia pe care au mai montat-o diversi membrii este N2500306. Eu am asa ceva pe masina, pompa veche a fost tot modelul asta, cred ca fostul proprietar al masinii a descoperit compatibilitatea daca nu ma insel.
https://www.aro4x4.net/smf/viewtopic.ph ... 03#p113703
https://www.aro4x4.net/smf/viewtopic.ph ... 03#p113703
Last edited by toni on 14 Apr 2020, 21:33, edited 1 time in total.
- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 5003
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Re: 244 d127 nu intra in viteza
Yo crecă' merge orice tip de pompă pentru ambreiaj...
Ăla de sub cutie se numește cilindru de ambreiaj... Cu timpul pistonașul din el e împins câș de către tijă și începe să ovalizeze cămașa(corpul interior)...
Pompă se găsește ușor...
Pentru cilindru e mai nașpa, greu de găsit...
Ăla de sub cutie se numește cilindru de ambreiaj... Cu timpul pistonașul din el e împins câș de către tijă și începe să ovalizeze cămașa(corpul interior)...
Pompă se găsește ușor...
Pentru cilindru e mai nașpa, greu de găsit...
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
- vercingetorix
- Membru legendar
- Posts: 2403
- Joined: 17 Mar 2010, 19:30
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: 244 d127 nu intra in viteza
Merge si pompa de ambreiaj de Mitsubishi Pajero model 1992-1999.
Se poate vedea pe topicul lui Rudy : http://aro4x4.net/smf/viewtopic.php?f=5 ... &start=645
Se poate vedea pe topicul lui Rudy : http://aro4x4.net/smf/viewtopic.php?f=5 ... &start=645
Daca nu Aro, atunci ce ?
- BAGADI
- Membru de elita
- Posts: 789
- Joined: 07 Jan 2019, 16:22
- Location: Suceava
Re: 244 d127 nu intra in viteza
Merci pentru sugestie dar am gasit noua si merg pe original pana la urma. E mic pretul, 65 lei bucata, iau si una de rezerva - sa fie, sa nu trebuiasca
- BAGADI
- Membru de elita
- Posts: 789
- Joined: 07 Jan 2019, 16:22
- Location: Suceava
Re: 244 d127 nu intra in viteza
Cum se demonteaza inteligent pompa de frana ca sa ajung la pompa de ambreiaj? Inteligent adica fara sa modific o cheie de 17 sa incapa la surubul din imagine? Ar trebui sa tai vreo 5mm dintr-o tubulara de 17 si abia apoi sa o pun pe antrenor......altfel nu ma duce capul, nu incape nimic acolo
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.