Prototipuri ARO
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: Prototipuri ARO
Uzina nu a uitat de el. Uzina nu a avut fonduri destule pentru a construi o masina cmplet noua. Dragonul nu este masina noua, este un fel de Lego. Are sasiu de ARO 24, caroserie facuta din "ciocan", fara prese, cu multe piese de M 461, care zaceau de zeci de ani în magaziile "de sus". Iar proiectul acela cu M-ul traforat...., e un semn de saracie. Ei în momentul acela nu mai aveau nici o matrita de caroseie pentru M. Asa ca, nu s-ar fi putut realiza. Caroseria "Oltcitului Mare" a fost din fibra de sticla, iar fabricatia de serie prevedea caroserie de tabla, deci trebuiau matrite noi.
-
- Membru legendar
- Posts: 1474
- Joined: 10 Jan 2008, 21:01
- Location: suceava
Re: Prototipuri ARO
Werner,chiar in anul 1990 se aduceau utilaje din China ptr. sectia de matrite.Proiectul a inceput inainte de '89 deci finantare era prin bugetul de stat.Asa am citit prin presa musceleana.
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: Prototipuri ARO
Dupa 1990, ARO avea cele mai mari vânzari. Dar asta nu înseamna ca ei câstigau prea multi bani cu asta. Aveau multi "importatori", care cumparau la niste preturi de Uzina nu facea profit. Daca o asemenea investitie ar fi fost finantata de buget...., nu stiu, ca la ARO nu erau fonduri mai niciodata. Nici pentru omologari de motoare noi nu erau bani.
-
- Membru legendar
- Posts: 1474
- Joined: 10 Jan 2008, 21:01
- Location: suceava
Re: Prototipuri ARO
Inca o intrebare.Ptr. modelul nou s-a pus problema cumpararii vreunei licente de motor?Parca undeva citisem ca erau niste tatonari ptr. un VW TD.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: Prototipuri ARO
Si totusi dupa 2000 a aparut Aro 29!Werner wrote:Uzina nu a uitat de el. Uzina nu a avut fonduri destule pentru a construi o masina cmplet noua. Dragonul nu este masina noua, este un fel de Lego. Are sasiu de ARO 24, caroserie facuta din "ciocan", fara prese, cu multe piese de M 461, care zaceau de zeci de ani în magaziile "de sus". Iar proiectul acela cu M-ul traforat...., e un semn de saracie. Ei în momentul acela nu mai aveau nici o matrita de caroseie pentru M. Asa ca, nu s-ar fi putut realiza. Caroseria "Oltcitului Mare" a fost din fibra de sticla, iar fabricatia de serie prevedea caroserie de tabla, deci trebuiau matrite noi.
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: Prototipuri ARO
Nu a aparut nici un ARO 29. Era o singura masina de probe. Cabina era facuta la CESAR, tot din fibra, în rest nimic nou. Dar nici asta nu a avut sansa sa intre în fabricatia de serie. Au mai fost prototipuri si variante de caroserii, dar au ramas decât la 2-3 bucati.
-
- Membru legendar
- Posts: 1474
- Joined: 10 Jan 2008, 21:01
- Location: suceava
Re: Prototipuri ARO
Werner,daca asa s-a gandit uzina sa infrunte viitorul,atunci e clar de ce a avut soarta pe care a avut-o!.Cand ma gandesc ce prototipuri aveau pregatite uzinele din alte tari foste socialiste.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: Prototipuri ARO
Intradevar ARO 29 a fost doar un prototip dar singurul prezentat oficial ceea ce da de inteles ca existau niste planuri de viitor pt. el! (cel putin asa cred)
In legatura cu matritele pt. intrarea in productie de serie a prototipurilor, uzina nu avea in componenta si Fabrica de Matrite si Scule ce le-ar fi permis fabricarea matritelor de care aveau nevoie?
In legatura cu matritele pt. intrarea in productie de serie a prototipurilor, uzina nu avea in componenta si Fabrica de Matrite si Scule ce le-ar fi permis fabricarea matritelor de care aveau nevoie?
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: Prototipuri ARO
Avea Fabrica de Scule si Matrite, dar nu erau fonduri. La ARO banii au fost totdeauna cauza esecului. Când comandai o masina, trebuia platita înainte, pe urma (cu banii tai) se cumpara motorul si de asambla masina. Nu stiu în buzunarele cui intrau banii, poate al orasului, sau cine stie unde, dar bani nu erau niciodata.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: Prototipuri ARO
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: Prototipuri ARO
TV Safari! Pacat ca nu s-a fabricat niciodata!
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: Prototipuri ARO
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: Prototipuri ARO
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: Prototipuri ARO
Pozele sunt facute de participantii la " Intalnirea nationala Dacia 1100 Medias 15-18 august 2014" aici: https://www.facebook.com/MuzeulAutomobi ... e_accepted
http://imgbox.com/j9lSdQwl
http://imgbox.com/j9lSdQwl
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- alex4wd2001
- Aro Club Romania
- Posts: 328
- Joined: 08 Feb 2010, 11:21
Re: Prototipuri ARO
Asta ar fi un master de caroserie intreg, de ARO 26.
Treaba cea mai grea e ganditu'