Gama 3XX - Utilitare
- baciudibaciu
- Membru legendar
- Posts: 3075
- Joined: 12 Aug 2007, 22:26
- Location: Bucuresti Titan
- Contact:
Re: Gama 3XX - Utilitare
inca o data si sigur nu ultima data zic PACAT mare PACAT sa moara o asa bijuterie care precum diamantul cu cat mai mult il slefuiesti cu atat ii cresti valoarea
Cu omul nescolarizat ,te certi putin si ai scapat,dar duci o lupta infernala cu PROSTUL care are scoala !
ARO 10-4
Renault Kangoo 15 dci
Mercedes W123 200d
ARO 10-4
Renault Kangoo 15 dci
Mercedes W123 200d
- StefanCatalin
- Nou venit
- Posts: 4
- Joined: 29 Dec 2010, 22:58
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Gama 3XX - Utilitare
Are cineva desene cit mai detaliate de sasiu + cabina 320 sau 330? Vederi in plan, vedere laterala, frontala si posterioara ma intereseaza. Mai sint citeva pe forum, dar sint de brosura si nu ajuta prea mult. Caut niste desene mai tehnice, de tipul celor de revista Modelism. Aproape pentru orice masina se gasesc pe net asemenea desene, mai putin pentru Aro (google car blueprints).
Intentia ar fi sa modelez pe computer cit mai corect in 3D un 320 sau 330 si sa proiectez o suprastructura de autorulota in loc de bena de marfa. Stiu dimensiunile benei, insa forma exacta a sasiului si a cabinei ar duce la optimizarea utilizarii diverselor spatii de pe linga sasiu, roti etc. Dupa ce vad ce s-ar putea face virtual, as putea sa "bugetez" ideea si sa caut un 320 sau 330 pe care sa-l transform. Daca banii ar fi mai la indemana, nu v-as mai intreba ca l-as cumpara direct si l-as masura. Oricum, cred ca ar fi interesant sa vedem ce s-ar putea face pe un sasiu de Aro in directia asta. Stiu ca s-a facut un prototip autorulota asa, dar intre timp au aparut materiale noi sau mai usor disponibile, iar idei de compartimetare / modularitate sint nesfirsite.
Multumesc si sper sa primesc un raspuns de data aceasta.
Intentia ar fi sa modelez pe computer cit mai corect in 3D un 320 sau 330 si sa proiectez o suprastructura de autorulota in loc de bena de marfa. Stiu dimensiunile benei, insa forma exacta a sasiului si a cabinei ar duce la optimizarea utilizarii diverselor spatii de pe linga sasiu, roti etc. Dupa ce vad ce s-ar putea face virtual, as putea sa "bugetez" ideea si sa caut un 320 sau 330 pe care sa-l transform. Daca banii ar fi mai la indemana, nu v-as mai intreba ca l-as cumpara direct si l-as masura. Oricum, cred ca ar fi interesant sa vedem ce s-ar putea face pe un sasiu de Aro in directia asta. Stiu ca s-a facut un prototip autorulota asa, dar intre timp au aparut materiale noi sau mai usor disponibile, iar idei de compartimetare / modularitate sint nesfirsite.
Multumesc si sper sa primesc un raspuns de data aceasta.
- Razvan95
- Membru de elita
- Posts: 585
- Joined: 21 Jan 2010, 20:14
- Location: Sebes jud. Alba
- Contact:
Re: Gama 3XX - Utilitare
sper sa iti fie de folos
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Oriunde, oricand ... ARO!
- kln
- Incepator
- Posts: 45
- Joined: 06 Feb 2010, 18:41
- Location: Bucuresti RO
Re: Gama 3XX - Utilitare
Intamplator am descoperit o fotografie interesanta; Aro 322= 242 pe sasiu 320
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- gortu
- Membru de elita
- Posts: 722
- Joined: 29 Nov 2009, 21:06
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Gama 3XX - Utilitare
Interesant...de unde este poza?
- kln
- Incepator
- Posts: 45
- Joined: 06 Feb 2010, 18:41
- Location: Bucuresti RO
Re: Gama 3XX - Utilitare
Poza este din Notita Tehnica 1982, unde apare alaturi de "clasicele" 240-244 & 320. Asta ar sugera un model de serie nu doar un prototip. E posibil sa fi fost un model pentru export, ca prin RO nu prea s-a vazut. Notita este Tri-lingva ( RO-EN-FR).
Un alt 320 "Special " are colegul Werner, insa al lui e un 240 pe sasiu de 320.
Un alt 320 "Special " are colegul Werner, insa al lui e un 240 pe sasiu de 320.
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: Gama 3XX - Utilitare
Tipul acesta de ARO avea sansa sa "învie". Eu am comandat un astfel de ARO, a si fost fabricat, dar cu "falimentul" nu a mai ajuns la mine niciodata! Masina din imagine era singura fabricata, avea motor Andoria Euro3.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: Gama 3XX - Utilitare
Mira9 a mai postat unul aici http://www.aro4x4.net/smf/viewtopic.php?f=33&t=5813Werner wrote:Tipul acesta de ARO avea sansa sa "învie". Eu am comandat un astfel de ARO, a si fost fabricat, dar cu "falimentul" nu a mai ajuns la mine niciodata! Masina din imagine era singura fabricata, avea motor Andoria Euro3.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: Gama 3XX - Utilitare
Asta cred ca este facut de Cehi si nu de Uzina. Se vad 2 clape care acopera gura de alimentare.
- CristiDi
- Membru
- Posts: 220
- Joined: 06 May 2011, 00:25
- Location: Bucuresti
Re: Gama 3XX - Utilitare
Aro 328 poate fi inscris ca utilitara in loc de autoturism?
Aro 324 il pot modifica in 328 cu 5 locuri fara mari batai de cap la RAR?
Aro 324 il pot modifica in 328 cu 5 locuri fara mari batai de cap la RAR?
Pasiunea nu are limite!
O tara fara cultura e o tara fara viitor!
O tara fara cultura e o tara fara viitor!
- George
- Administrator
- Posts: 6950
- Joined: 11 Dec 2006, 21:18
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Gama 3XX - Utilitare
1. teoretic, se poate, dar cu modificari.
2. ma cam indoiesc. a) 324 are bena separata de cabina pasagerilor; b) lungimea benei este mai mica decat spatele la 328, deci n-o sa incapa banchetele de 243 pentru pasageri.
2. ma cam indoiesc. a) 324 are bena separata de cabina pasagerilor; b) lungimea benei este mai mica decat spatele la 328, deci n-o sa incapa banchetele de 243 pentru pasageri.
ARO CLUB ROMANIA
- CristiDi
- Membru
- Posts: 220
- Joined: 06 May 2011, 00:25
- Location: Bucuresti
Re: Gama 3XX - Utilitare
Pai nu vreau sa o fac cu 8 locuri, vreau sa ramana cu 5 locuri dar sa fie toata dintr-o bucata... sa ii pot pune un pat, ceva de genul in cazul in care nu am de carat cu ea Din cate am vazut, partea de sus vine fara probleme de la aro 243, iar partea de jos o lungesc eu, cu tabla, oricum si pozitia banchetei vroiam sa o duc mai in spate... Dar cei de la rar vor ca cele 2 "compartimente" de oameni si marfa sa fie separate ca sa figureze ca autoutilitara, nu?
Pasiunea nu are limite!
O tara fara cultura e o tara fara viitor!
O tara fara cultura e o tara fara viitor!
- George
- Administrator
- Posts: 6950
- Joined: 11 Dec 2006, 21:18
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Gama 3XX - Utilitare
exact!
bine, nu e obligatoriu sa fie corp separat, dar va trebui sa pui un gard, ceva, intre cele doua compartimente. plus ca daca pui tu un capac de 243 peste o bena de 324, s-ar putea sa te intrebe de omologare.
parca nicusor de la constanta a facut asa ceva, insa el zicea ca are rar-ul in spatele casei.
bine, nu e obligatoriu sa fie corp separat, dar va trebui sa pui un gard, ceva, intre cele doua compartimente. plus ca daca pui tu un capac de 243 peste o bena de 324, s-ar putea sa te intrebe de omologare.
parca nicusor de la constanta a facut asa ceva, insa el zicea ca are rar-ul in spatele casei.
ARO CLUB ROMANIA
-
- Incepator
- Posts: 13
- Joined: 08 Jan 2015, 13:26
- Location: Bucuresti
Re: Gama 3XX - Utilitare
Adevar grait-ai!baciudibaciu wrote:inca o data si sigur nu ultima data zic PACAT mare PACAT sa moara o asa bijuterie care precum diamantul cu cat mai mult il slefuiesti cu atat ii cresti valoarea
aro 33X ?!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Incepator
- Posts: 13
- Joined: 08 Jan 2015, 13:26
- Location: Bucuresti
Re: Gama 3XX - Utilitare
"Super like!"kln wrote:Poza este din Notita Tehnica 1982, unde apare alaturi de "clasicele" 240-244 & 320. Asta ar sugera un model de serie nu doar un prototip. E posibil sa fi fost un model pentru export, ca prin RO nu prea s-a vazut. Notita este Tri-lingva ( RO-EN-FR).
Un alt 320 "Special " are colegul Werner, insa al lui e un 240 pe sasiu de 320.