ARO DRAGON
- Dan CHIRIAC
- Administrator
- Posts: 2676
- Joined: 20 Feb 2007, 10:10
- Location: Bucuresti
Re: ARO Dragon
Cel din ultima poza nu este Dragon, este ceva rusesc, imi scapa acuma numele. A mai aparut prin alt topic.
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
-
- Membru legendar
- Posts: 1809
- Joined: 31 Jan 2007, 23:10
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: ARO Dragon
Derways Cowboy.
- alex4wd2001
- Aro Club Romania
- Posts: 328
- Joined: 08 Feb 2010, 11:21
- paul
- Membru legendar
- Posts: 4189
- Joined: 31 May 2010, 20:43
- Location: OTOPENI
Re: ARO Dragon
Ai dreptate Alex...are sasiul si chiar puntea fata si o cutie de viteze de provenienta ARO....militaryalex4wd2001 wrote:Culmea e ca are tot sasiu ARO...
(Dragon )cum reiese din prezentarea oficiala a Cowboy-ului...rusesc. Asadar din pc. de vedere al platformei tehnice si designului(asemanator Dragonului),"celovec-ul"are stramosi romani...
P.S.S-ar putea ca cei de la ARO sa le fi vandut rusilor tot proiectul Dragon (nu doar unele subansamble),dupa esecul punerii in fabricatie acasa.
UBI BENE IBI PATRIA
- George
- Administrator
- Posts: 6950
- Joined: 11 Dec 2006, 21:18
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: ARO Dragon
subiectul Derways s-a mai discutat...daca dadeai un "sarci pa forum" aflai cum un producator de alcool rus a decis sa intre in productia de automobile 4x4 achizitionand partea mecanica/sasiu de la ARO si folosind o caroserie dezvoltata de ei plus motorizari rusesti(benzina) si peugeot (diesel). intrucat astia de la ARO au decis ca e bine ca banii incasati ca avans sa-i cheltuiasca aiurea si sa nu le mai dea nimic, desi livrasera cateva zeci de bucati...rusii s-au reorientat catre china, de unde au luat sasiul ca sa faca ceea ce aveau de facut. chestie de seriozitate...care la noi nu s-a regasit, din pacate. acum Derways asambleaza niste chinezarii parca, de oras. au renuntat la cowboypaul wrote: P.S.S-ar putea ca cei de la ARO sa le fi vandut rusilor tot proiectul Dragon (nu doar unele subansamble),dupa esecul punerii in fabricatie acasa.
ARO CLUB ROMANIA
- paul
- Membru legendar
- Posts: 4189
- Joined: 31 May 2010, 20:43
- Location: OTOPENI
Re: ARO Dragon
Daca cei de la ARO le-au vandut rusilor doar partea mecanica/sasiul de la Dragon.... atunci caroseria le-au dat-o bonus.....oare caroseria"dezvoltata de ei"(de rusi) nu are nimic de-a face la partea de design cu Dragon-ul? In opinia mea caroseria "originala" a "cowboy-celovec"-ului nu e dacat o restilizare a "mioriticului"cu sau fara voia celor de la ARO.George wrote:subiectul Derways s-a mai discutat...daca dadeai un "sarci pa forum" aflai cum un producator de alcool rus a decis sa intre in productia de automobile 4x4 achizitionand partea mecanica/sasiu de la ARO si folosind o caroserie dezvoltata de ei plus motorizari rusesti(benzina) si peugeot (diesel). intrucat astia de la ARO au decis ca e bine ca banii incasati ca avans sa-i cheltuiasca aiurea si sa nu le mai dea nimic, desi livrasera cateva zeci de bucati...rusii s-au reorientat catre china, de unde au luat sasiul ca sa faca ceea ce aveau de facut. chestie de seriozitate...care la noi nu s-a regasit, din pacate. acum Derways asambleaza niste chinezarii parca, de oras. au renuntat la cowboypaul wrote: P.S.S-ar putea ca cei de la ARO sa le fi vandut rusilor tot proiectul Dragon (nu doar unele subansamble),dupa esecul punerii in fabricatie acasa.
P.S.Pacat ca acest producator rus a ales tot "antidesign-ul"Dragonului.....au avut acelasi "succes"comercial ca si Dragon-ul pe piata civila.Macar daca-l copiau pe Aro 24x
UBI BENE IBI PATRIA
- George
- Administrator
- Posts: 6950
- Joined: 11 Dec 2006, 21:18
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: ARO Dragon
nu asta le-a atras insuccesul, ci neseriozitatea conducerii aro si faptul ca nu au avut cu ce sa construiasca. ei nu erau producatori de subansamble, ci doar un fel de "montaj general" de la aro si cu putina "caroserie"paul wrote: P.S.Pacat ca acest producator rus a ales tot "antidesign-ul"Dragonului.....au avut acelasi "succes"comercial ca si Dragon-ul pe piata civila.Macar daca-l copiau pe Aro 24x
cred ca masina ar fi avut succes, ca si aro, daca s-ar fi continuat productia. piata pentru astfel de masini exista, dovada fiind, dupa cum am mai spus, aparitia lui iveco massif acum vreo 2 ani, masina inexistenta pana la acea data.
ARO CLUB ROMANIA
- paul
- Membru legendar
- Posts: 4189
- Joined: 31 May 2010, 20:43
- Location: OTOPENI
Re: ARO Dragon
De acord ca si neseriozitatea conducerii ARO(uzinei) ar fi contribuit la insuccesul "cowboy-ului".....dar parca isi produceau in China (poate chiar mai ieftin)subansamblele,in urma colaborarii defectuoase cu uzina Aro....sa le fi tras "tzeapa"si chinezii in stilul "mioritic"?Nu cred,din moment ce aveau tot ce le era necesar din China nu neseriozitatea romanilor de la Aro le-a "subminat"continuarea productiei rusilor,ci mai degraba nereusitul design inspirat de la Dragon cu care nu i-a atras pe potentialii clienti,si chiar de ce nu,performantele tehnice ale masinii sub aspect calitate-pret.George wrote:nu asta le-a atras insuccesul, ci neseriozitatea conducerii aro si faptul ca nu au avut cu ce sa construiasca. ei nu erau producatori de subansamble, ci doar un fel de "montaj general" de la aro si cu putina "caroserie"paul wrote: P.S.Pacat ca acest producator rus a ales tot "antidesign-ul"Dragonului.....au avut acelasi "succes"comercial ca si Dragon-ul pe piata civila.Macar daca-l copiau pe Aro 24x
cred ca masina ar fi avut succes, ca si aro, daca s-ar fi continuat productia. piata pentru astfel de masini exista, dovada fiind, dupa cum am mai spus, aparitia lui iveco massif acum vreo 2 ani, masina inexistenta pana la acea data.
P.S.Iveco Massif.....este doar o usoara reproiectare a unui model spaniol Santana PS-10 pe care spaniolii l-au produs doar sub forma de cateva prototipuri,asteptand un investitor serios sa-l produca in serie mare......sub aspestul performantelor tehnice insa nu cred ca "cowboy-ul"rusesc i-ar fi facut concurenta.....sa nu uitam ca Massif-ul are la baza prin "filiera" Santana,platforma tehnica a L.R. Defender.....si chiar design-ul a urmat aceleasi linii...
UBI BENE IBI PATRIA
-
- Membru legendar
- Posts: 1474
- Joined: 10 Jan 2008, 21:01
- Location: suceava
Re: ARO Dragon
ARO DRAGON mentionat in prestigiosul anuar Jane's:
http://articles.janes.com/articles/Jane ... mania.html
http://articles.janes.com/articles/Jane ... mania.html
-
- Membru
- Posts: 219
- Joined: 05 Aug 2010, 14:12
- Location: Bucuresti
Re: ARO DRAGON
Dar au investit in asa ceva
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Incepator
- Posts: 47
- Joined: 22 Apr 2009, 19:54
- Location: iasi
Re: ARO DRAGON
De asta ce ziceti ? pare cunoscuta silueta...
http://www.realitatea.net/prototip-auto ... 28270.html
http://www.realitatea.net/prototip-auto ... 28270.html
- alex4wd2001
- Aro Club Romania
- Posts: 328
- Joined: 08 Feb 2010, 11:21
Re: ARO DRAGON
Ce le mai place unora sa abureasca lumea! Nene, daca n-ai poze cu ce trebuie, mai bine nu dai! Dar alterarea actului jurnalistic in acest fel nu e, din pacate, o premiera pentru tara noastra...
Treaba cea mai grea e ganditu'
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: ARO DRAGON
Nu are omu` poze dar schita este corecta si vorba aia daca nu sunt poze merg si desene!alex4wd2001 wrote:Ce le mai place unora sa abureasca lumea! Nene, daca n-ai poze cu ce trebuie, mai bine nu dai! Dar alterarea actului jurnalistic in acest fel nu e, din pacate, o premiera pentru tara noastra...
-
- Incepator
- Posts: 47
- Joined: 22 Apr 2009, 19:54
- Location: iasi
Re: ARO DRAGON
In alt articol in ziarul financiar scrie ca s-a proiectat intreaga fabrica cu o firma din Cehia... coincidenta ?
-
- Membru legendar
- Posts: 1474
- Joined: 10 Jan 2008, 21:01
- Location: suceava
Re: ARO DRAGON
-inteleg ca schita respectiva poarta girul OSIM-ului,deci nu poate fi contestata.Probabil se pot face copii ale unor desene industriale.