"ARO" 6X6
-
- Membru de elita
- Posts: 524
- Joined: 15 Apr 2009, 20:41
- Location: Suceava
IMAGINI ARO
Poate ca este 6x6, dar cum este legata de transmisie a treia punte? Cam greu de realizat.Poti detalia un pic?
- Razvan95
- Membru de elita
- Posts: 585
- Joined: 21 Jan 2010, 20:14
- Location: Sebes jud. Alba
- Contact:
IMAGINI ARO
Nu este asa greu..in spatele reductorului a cuplat cardanul ( modificarea axului din reductor s-a realizat cu 2 rulmenti si gaurirea capacului din spate), iar cand cupleaza MRL-urile e 6x6.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Oriunde, oricand ... ARO!
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: "ARO" 6X6
Un adevarat impatimit al marcii si inventiilor tehnice.
-
- Membru de elita
- Posts: 524
- Joined: 15 Apr 2009, 20:41
- Location: Suceava
Re: "ARO" 6X6
Multumesc pentru explicatii! Nu m-am gandit la varianta fiecare punte cu cardanul ei plecat din reductor,ma gandeam la ceva in genul camioanelor cu doua punti spate motoare cuplate intre ele.
- paulbmw320
- Incepator
- Posts: 41
- Joined: 13 Nov 2012, 14:52
- Location: București
- Contact:
- paul
- Membru legendar
- Posts: 4189
- Joined: 31 May 2010, 20:43
- Location: OTOPENI
Re: "ARO" 6X6
...da,ingenioasa adaptare,de fapt mai simpla,cu doua axa cardanice plecand din cutia de transfer,spre spate ca si la Kraz 255lica_lkw wrote:Multumesc pentru explicatii! Nu m-am gandit la varianta fiecare punte cu cardanul ei plecat din reductor,ma gandeam la ceva in genul camioanelor cu doua punti spate motoare cuplate intre ele.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
UBI BENE IBI PATRIA
- icemann
- Membru
- Posts: 188
- Joined: 13 Jul 2012, 18:47
- Location: Skopje, Macedonia
Re: "ARO" 6X6
if it only had shorter wheelbase and a body of 244paul wrote:...da,ingenioasa adaptare,de fapt mai simpla,cu doua axa cardanice plecand din cutia de transfer,spre spate ca si la Kraz 255lica_lkw wrote:Multumesc pentru explicatii! Nu m-am gandit la varianta fiecare punte cu cardanul ei plecat din reductor,ma gandeam la ceva in genul camioanelor cu doua punti spate motoare cuplate intre ele.
- niros
- Membru
- Posts: 135
- Joined: 13 Sep 2011, 15:00
- Location: Constanta
- Contact:
Re: "ARO" 6X6
Dar totuși...cele doua cardane, care sunt in oglinda cum s ar zice...ar trebuii sa aibă rotații opuse nu? Sau a făcut ceva la diferential? L a pus invers?
CT96ARC Spartana
-
- Nou venit
- Posts: 2
- Joined: 30 Sep 2014, 00:43
Re: "ARO" 6X6
in puntea din mijloc diferentialul e intors pt a avea acelas sens de rotatie