Superobosit.
Masina varza.
Dar....am ajuns la mare.
Cam ce s-a mai intimplat (in mare ) :
-in prima zi, deci, am invatat ca "cei tari" schimba lichidele in motor tot la doua zile (eu ma miram ca nu am frana .....iar ei aveau lichid echivalent DOT 9.1, si-l schimb au fiecare a doua seara. Cand m-au vazut ca ma chin ui, m-au intrebat daca macar am radiator de racire ptr. lichidul de frana

Am mai invatat ca intra pe curbe tare datorita diferentialelor speciale pe care le au , nu de serie cum am eu.
Si multe alte maruntisuri, care conteaza enorm.
-a doua zi (cu frane noi ) am tras tare, si o proba am si castigat-o (la romani, m-a batut doar un italian cu un minut).
- a treia zi am pierdut viteze din cutie, si am inceput sa incasez penalitati uriase, pentru depasirea timpilor maximali (care erau calculati ptr. V=50 k m/ora media). Penalitatile au fost aproape imposibil de recuperat, numai un noroc mare m-a ajutat.
-a patra zi s-a spart diferentialul pe spate, am mers 3/4 zi cu fata. cu toate astea am scos timp pe proba de pe valea Azugii cu DOAR 2 min. mai mare decat castigatorul concursului.
-a 5-a zi, in afara de doua pene de cauciuc, nu m-a mai incurcat nimic, doar maruntisuri (schimbat bujii, injectoare, din nou frane...etc...) si iarasi am stat bine in timpi.
Am mari dubii (sincer sa fiu) ca timpii calculati de arbitri prin posturi nu au fost si ei " afectati" un pic de indolenta, nepasare , si mici interese (de genul " italienii sint cei mai mari cotizanti, si trebuie sa plece multumiti", chiar daca o mai ard si pe sosea.....vazuti cu ochii mei......dar asta e alta mancare de peste).
-ultima zi ploaie torentiala, hlisa pe camp, lunecus mai rau ca iarna, iar eu cu AT-uri. italienii au fost mai rapizi ce aprox. 15 min. pe prima proba (aprox.80 km). Pe a doua proba, incercand sa tin pasul, cu 5 km inainte de final m-am pus un pic pe o parte, din cauza noroiului care nu se impaca cu viteza. dar am remediat cat am putut, si am terminat proba, implicit concursul, chiar daca am mai primit o penalitate, pentru depasirea timpului maximal.
Per total
-locul 1 la clasa benzinarelor peste 2500 cm cubi
-locul 2 la clasamentul open in campionatul roman de tot teren
-locul 3 in clasamentul trofeului Transcarpatic.
Incerc sa ma odihnesc cateva zile, si intre timp, sa ma mai chinui cu situatia dezastruoasa de la firma ( criza de kkkt pe care o simtim cu totii din plin). Incerc sa diminuez pagubele, stiind ca voi plinge tare mai la toamna dupa zecile de milioane pe care le-am cheltuit acum . A meritat insa cu prisosinta fiecare banut.
Cand ma repun pe picioare, ma apuc serios de pregatit Dracula Raid (1 oct. 45o km proba speciala).
Pina atunci , doar minime reparatii la masina.
Dupa aia, cutie de viteze, dif. autoblocante, modificari la caroserie...... si vedem la anul, daca nu cumva pot incurca mai tare campionii "furandu-le" puncte.
Va fi o emisiune de 30 min despre Transcarpatic pe TVR 2 , pe 15 aug. ora 19 .
Va mai reamintesc atunci, mai aproape de data. Sint sigur ca veti vedea niste cadre freumoase si cu Aro.