asemanare aro si land rover defender!

Dedicat Automobilului ROmanesc

Moderators: Werner, mariusjaz

User avatar
Werner
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 5229
Joined: 11 Dec 2006, 19:41
Location: Enzberg D
Contact:

Re: asemanare aro si land rover defender!

Post by Werner »

alex wrote:un ban temporar, pana isi reconsidera pozitia pe forumul specific aro?
Alex, un Dan Popescu nu o sa-si schimbe parerea despre ARO, NICIODATA! Poti sa-l banezi cât vrei! Din câine slanina nu faci! ;D

User avatar
Dan CHIRIAC
Administrator
Administrator
Posts: 2676
Joined: 20 Feb 2007, 10:10
Location: Bucuresti

Re: asemanare aro si land rover defender!

Post by Dan CHIRIAC »

Of, mai nea Dane! ai un talent...!
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
Dan Popescu
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 263
Joined: 25 Sep 2008, 20:16

Re: asemanare aro si land rover defender!

Post by Dan Popescu »

daca tu crezi ca o banare va ridica la cer calitatea masinilor, data direct de calitatea oamenilor care le-au facut (si care fac repere in continuare) inseamna ca traiesti intr-o lume paralela cu cea a noastra a muritorilor.

cand o sa ai experiente si bune si rele, sau macar kilometri in conditii de teatru de operatiuni cu ARO macar 10% din cat am eu, te invit la bere + mici sa ne mai depanam din amintiri.

propunerea ta imi aminteste perfect de cenzura anilor 50-70, cand cine zicea ceva impotriva, sau era mai liberal la exprimare era catalogat drept "dusmanul poporului"

din asemenea atitudine a ajuns ARO unde este acum: ingropat in lumea celor drepti, iar lipsa de comunicare si capacitatea de intelegere a fenomenului vad ca se propaga, din fericire in mare regresie.

noroc ca destula lume ma cunoaste, si oricate banari as avea, tot eu raman, si cu bune si cu rele, cu ARO-ul si alte masini de care ma folosesc cu mai mare sau mai mica placere.

bafta si sa ne auzim sanatosi.

si ON TOPIC, ARO tot de o echipa de proiectare cu sublerul in mana a fost facut, informatiile le am de la oameni cu functii MARI in economia acelor ani, implicati in fenomenul industrial, nu stau si discut subiecte peste gard, la taclale.

Sa fii tu sanatos cate sute de ARO am ridicat eu de la fabrica pana in '92, si cum peste 60% ramaneau in pana de la CL la Bucuresti, de veneau remorcate noaptea, sa nu le vada lumea...
User avatar
Dan CHIRIAC
Administrator
Administrator
Posts: 2676
Joined: 20 Feb 2007, 10:10
Location: Bucuresti

Re: asemanare aro si land rover defender!

Post by Dan CHIRIAC »

De acord, "ban-ul" nu rezolva nimic. In orice caz nu "ban-ul" de pe forum...
Treaba este, insa, ca aici e o adunare de personaje oarecum iubitoare de ARO. Cu totii stim ca are si mai bune si mai rele, dar ni-s dragi.
Este ca si cum ai intra in casa omului si i-ai spune ca nevasta-sa presteaza pe centura... Poate fi adevarat, dar este, cu siguranta, lipsit de delicatete, ca sa ma exprim asa.
Eu m-am prins ca ai avut tot felul de experiente. Poate am inceput sa te si stiu un pic, si sa mai vad si ce este in spatele vorbelor, dar asta nu este valabil pentru majoritatea user-ilor. Si uite asa ajungem la tot soiul de reactii... De aia zic of, of! (si nu vine de la off road)
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011

mosu
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 319
Joined: 27 Feb 2007, 05:41
Location: Bucuresti
Contact:

Re: asemanare aro si land rover defender!

Post by mosu »

Si eu cred ca banarea d-lui Popescu nu ar aveaa rost si poate nici motiv,fiecare are dreptul la opinie si atata timp cat o exprima in mod civilizat,chiar daca deranjeaza multi useri de aici...in schimb o ignorare totala a posturilor ca si a userului in general cred ca ar merge la suflet unora de aici.Eu fac primul pas.
ps.Pentru mine e destul...l-am trecut in lista(e singurul)cu persoane neagreate si acum nu mai vad continutul posturilor sale
User avatar
mleo
Membru
Membru
Posts: 182
Joined: 12 Feb 2007, 22:16
Location: Brasov

Re: asemanare aro si land rover defender!

Post by mleo »

ne-am abatut de la subiect.
Un lucru e clar: nu ar fi nimeni aici pe forum daca nu ar avea o cat de mica simpatie pentru ARO sau daca nu e , macar un pic patriot. Sau daca macar un pic , nu i-ar parea rau ca ARO nu s-a ridicat la inaltimea asteptarilor.
Ca asta e al doilea lucru clar: Aro nu s-a ridicat la inaltimea asteptarilor. Motivele le stim cu totii.

Iar eu, chiar daca ma repet, va spun ca inca folosesc (la firma, din incapatanare) un 10.6, in care am bagat multi bani , si de care avem multa grija, ca si cu cosul cu oua, ca se poate strica in orice clipa. Am bagat multi bani , reparandu-l acu vreun an la un binecunoscut de toti service, iar devizul, la momentul respectiv (117 milioane de lei) a facut obiectul discutiilor aici pe forum.

Mi-e clar ca ARO ar fi putut fi o masina buna, de vreme ce cu una facuta mai ingrijit (super rally), am facut 12000 km pe macadamuri si drumuri desfundate, in conditii de raliu, fara sa schimb bucsi sau pivoti. Dar era facuta , asa...ca pentru ei personal, ca daca se strica ceva, tot ei trebuiau sa repare, si in drum , nu in atelier.

E clar deci , ca atitudinea oamenilor (poate nu toti...) nu a fost cea potrivita.

Ce sa mai vorbim despre piesele de schimb de acum, rezultat al economiei de piata :pret la nivel de japoneza sau americana, calitate la sfert sau deloc.

Ma chinui sa scot o masina de curse din acel super rally, dar am ajuns , eliminind cate o veriga slaba, sa am un defender cu caroserie (bine intarita si modificata, ca si asta s-a dezmembrat toata inca de la primele curse) de ARO.

Deci le iubim, cum iubim si tara asta ...dar deseori (mai ales in ultima vreme) , ne intrebam de ce nu am avut curaj cand eram mai tineri, sa o luam, asa...incet ...incet mai catre vest...


Cat despre Popescu gura mare.....dati-i ban.Ca tot nu va tacea ...
Mi-as dori, despre patriotism vorbind, sa va stiu macar pe jumatate din voi la fel de patrioti ca el.Si mai legat de glie. Si sufletisti, cu totii, daca am fi macar jumate cat el.Ca il conosc (din pacate :D ) personal.
Si tot nu inteleg de ce-i place sa stea in apartamentul din Bucuresti, si nu se duce sa stea la casa din Londra (..bine, noua nu ne-ar folosi, ca pe internet poate intra si de acolo ;D ;D ..).Ca e roman din Campulung .
Dan Popescu
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 263
Joined: 25 Sep 2008, 20:16

Re: asemanare aro si land rover defender!

Post by Dan Popescu »

Leo, nu ma da de gol...
Asa cum stii sunt atat de hotarat pe toate planurile sa contribui sa mearga ceva in tara asta incat stau aici si ma lupt cu toata lumea care merge cu frana de mana trasa: autoritati puse pe japca, controale de la fisc/garda/etc. care pleaca la furat ca si haiducii pe vremuri, politicieni care nu stiu exact cetateni ai carei tari sunt, etc.

Pai daca nu-mi pasa un pic de Aro, il uita demult, si asa zace aruncat (cu toate ca este inca inmatriculati si-i platesc impozite), sau mai mult nu-mi cumparam inca unul la care lucreaza un om harnic sa-l puna pe picioare.

Acum vreo doi ani am incercat sa realizez matrite dupa M461 pentru elemente de caroserie din materiale compozite, sa incerc o productie de Kit-uri pe diverse sasie (modeul englezesc de a memtine treaza imaginea unei forme apuse), dar nu am reusit. Chestia e ca nu ma las.

Ce zice lumea e fix frectie, de mult m-am convins ca specialisti si priceputi de internet sunt ca si motociclistii de internet, toti campioni dar n-au "A-ul". Adevaratii posesori si iubitori de ARO stiu si apreciaza sinceritatea celor spuse de mine, sunt simple aduceri aminte a unor intamplari adevarate, a folosirii acestor masini in conditii reale, sute si sute de Km pe zi in conditii pe care ei le vad nu mai in filme.

Iar comportament de domnisoara, cu manusi si palarie cu voal de la mine nu o sa vada nimeni. Iar de frica nederanjarii unor suflete mai gingase, sa nu spun lucrurilor pe nume, numai de dragul unor idei si utopii si false etichete, nu si-au gasit clientul.

Referitor la ARO pot scrie romane. Pot incepe cu istoria fabricii, care si cea de la colibasi a fost initial facuta pentru a face repere de avioane atunci cand a inceput fabrica de la brasov sa fie bombardata. Poate lumea nu stie ca a fost facuta cu puscariasi, si in anii de trista amintire de stalinism feroce acolo a fost si puscarie pentru detinuti politici obligati sa faca lopeti, pluguri si coase si tot felul de fiare, sau ca la fabrica din CL cativa DETINUTI politici, fosti ofiteri si ingineri de aviatie au facut prototipul unei motociclete, sa se laude comunistii aia de ca..t betivi ordinari ca fabrica are mana de lucru calificata. Unii din ei (detinutii) nu au mai apucat sa vada libertatea, ca se imbatau gardienii si-i lasau iarna afara sa inghete, sa-i obisnuiasca cu "greutatile vietii".

Pot spune foarte multe despre ARO, dar o lehamite cateodata ma apasa, si cand vad ca unii (un pic trompetisti sa recunoastem) stau cu steagul in mana si-l flutura numai din nestiinta, mai pun cate o frana.
Am avut ocazia sa cunosc foarte multe lucruri despre fabrica din CL, si credeti-ma FOARTE multe lucruri sunt FOARTE urate.

Si ca sa mai cobor un pic la concret, acum ceva vreme am cumparat o pompa de ambreiaj noua pentru Ambulanta ARO. De prisos sa spun ca filetul din capul pompei nu era dat, era practicata numai gaura.....piesa noua in tipla de la magazin...asta e calitatea pieselor de ARO, asta e calitatea vietii pe care o traim, asta e calitatea cu care eu vreau sa ma lupt...din pacate asta e calitatea pe care unii o apara si daca trebuie, o sa ma lupt si cu ei.
User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6950
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Re: asemanare aro si land rover defender!

Post by George »

nenea Dan Popescu...intelegem supararea, insa ceea ce deranjeaza pe aici nu este atitudinea matale fata de oamenii care nu-si fac treaba, fata de iresponsabili si posesori de mentalitati daunatoare...ca le cunoastem cu totii, si cel putin eu, impreuna cu acest club pe care incercam sa-l tinem in picioare, cautam sa le indepartam. macar dintre noi. dar, ca sa devii credibil prin ceea ce ai spus in postul de mai sus, ar trebui sa inlaturi putin din exprimare chestia cu "aro=masina de kkt"...ca stii ca nu e asa. ca piesele sunt proaste, ca oamenii care ar trebui sa le faca, isi bat joc...asta e altceva... oamenii si mentalitatile sunt de vina, si astea se regasesc, asa cum spui, in viata de zi cu zi, dincolo de ARO. masina ARO, ca si concept, ca si performante... trebuie sa recunosti ca este BUNA! ca a avut ghinionul sa se fabrice intr-o livada de pruni din Romania...asta e... dar nu e vina masinii! noi ne mandrim cu masina, cu ce poate sa faca ea, si cu ce putem noi sa facem din ea...vezi la Mihai Leonte... si eu injur mecanicii care m-au lasat sa plec cu roata nestransa din atelier din c-lung... dar asta nu e vina masinii! asta incercam noi sa-ti aratam pe aici.
:)>-
ARO CLUB ROMANIA
SERGHEI
Banat
Banat
Posts: 2354
Joined: 27 Dec 2006, 15:14

Re: asemanare aro si land rover defender!

Post by SERGHEI »

E,domnule Popescu .. se vede ca nu ati inteles nimic .Posesorii de ARO stiu foarte bine cum este aceasta ,,masina" .Partea nasoala incepe cand vine unul si in loc de buna dimineata ,te tachineaza in fiecare zi cu :,,ba,da urat arati in dimineata asta".La un moment dat uratul va da cu copita.Asa ca ,incearcati stimate domn sa evitati anumite cuvinte in casa spanzuratului ...chestie de bun simt .Singura remarca in care sunte de acord cu dumneavoastra chiar daca nu va intereseaza ,este ,,tuica de pruna" si ,,lipsa de sincronizare a celor doi neuroni" (unici) in capatana multor pseudomecanici din fosta ARO SA.

PS-si haideti sa lasam chestiile gen ,,vechea garda " .. nu o sa va vina sa credeti dar nu toata lumea de aici a lucrat pe strung sau pe santierele patriei pana in 89... :-?? Cat despre ,,albinutza"...ce sa spun in afara faptului ca ati postat unde nu trebuie decat : mai lipseste ,,pushca si cureaua lata " ....ca sa imi fie rusine ,,la maxim" pt ca imi pierd timpul cu dumneavoastra.


Iar ,,ARO exploatate in teatre de operatiunii" ...cunoastem cine le exploata asa ca pana la urma omul este buba nu fierul.
Dan Popescu
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 263
Joined: 25 Sep 2008, 20:16

Re: asemanare aro si land rover defender!

Post by Dan Popescu »

asa e, din anumite unghiuri se poate vedea si asa.
Chestia cu clubul ARO este excelenta, sper ca va veni momentul sa arate asa bine salvarea ARO incat sa ma mandresc cu ea si sa vin sa v-o arat acolo unde va strangeti vi de obicei.
De fapt cred ca ma voi mandri cu munca de a reface ce nu au facut altii, si cu banii cheltuiti cu toate ca nu ar fi trebuit, etc.

Speram la un moment dat ca saltul facut la Colibasi de la 1300 la nova, apoi la solenta, apoi la Logan sa fie facut si la CL, dar o tristete iremediabila pluteste de pe Schitu-Golesti pana pe la Moeciu. Nu stiu cum drq sta lumea pe la poarta si se uita cine mai trece strada, in loc sa-si faca ORICE de treaba. Incep sa inteleg de ce fabrica a fost lasata sa moara. Zona in sinea ei este problema, fabrica putea fi mutata de acolo la o adica.

Problema este aproape aceeasi si la Colibasi, dar acolo foamea i-a impins pe oameni sa nu mai dea cu pietre cupa progres. Acolo, in Mioveni sunt zeci de blocuri cu oameni veniti din toata tara la munca, si care fara salariu in 2 luni mureau de foame. Astia nu aveau gradina sa scoata un cartof sau un porc sa-l puna pe masa. Deci au fost OBLIGATI la SCHIMBARE.
Si se vede pe strada, au acceptat iar sefi francezi (asa de amarati cum sunt ei), au reinventat venitul la munca pe o singura carare, au vazut ca greva nu tine de foame si nu achita factura la conex.

Aro nu a avut acest noroc. Aro a fost plantat gresit cu numai cateva zeci de KM, daca era la Brasov alta era figura.

O sa vedeti ca pana la urma la COlibasi a apare un SUV, OK, o rapandula in comparatie cu capacitatile Aro de trecere, dar, cine mai face masini offroad acum?

sesimtirea, ingalarea, lipsa spiritului gospodaresc a impins Aro in groapa. Si din pacate nu va mai iesi de acolo. presele nu mai sunt, matritele nu mai sunt, si chiar oamenii (aia cativa care contau) au inceput sa iasa la pensie sau sa se duca dupa Aro....
User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6950
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Re: asemanare aro si land rover defender!

Post by George »

Dan Popescu wrote:De fapt cred ca ma voi mandri cu munca de a reface ce nu au facut altii, si cu banii cheltuiti cu toate ca nu ar fi trebuit, etc...
acelasi lucru se intampla si pe aici, pe forumul asta! oamenii de pe aici se mandresc cu ce au refacut ei, cu munca, timpul si banii lor, investiti in ceva ce oricine altcineva din afara nu intelege rostul...
in cazul asta, nu te mira ca oamenii se simt jigniti, ofensati... de denumirea de "rapandula", de "masina de kkt".
incearca sa te pui tu in situatia lor...sa iti jigneasca tie ceva drag...ceva in care ai investit toata energia ta...
s-ar putea sa ai surprize...
este normal sa reactionam asa la afirmatiile tale, intrucat nu te cunoastem, si ar trebui sa stii asta. felul tau mai colorat de a vorbi, este permis si apreciat in cercuri restranse...intre prieteni. insa aici, nu cred ca ai numai prieteni care sa te cunaosca si sa te inteleaga...deci nu noi, ce nu gustam glumele, avem o problema. corect?!
sedere placuta pe aici! ;D
ARO CLUB ROMANIA
User avatar
Werner
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 5229
Joined: 11 Dec 2006, 19:41
Location: Enzberg D
Contact:

Re: asemanare aro si land rover defender!

Post by Werner »

Domnule Popescu, daca ati trait asa de multe cu ARO si stiti asa de multe despre ARO, încât puteti scrie o carte, de ce nu o faceti? Eu încerc sa culeg cât mai multe informatii despre ARO si nu am de la cine. Eu am avut de aface decât ultimii 5 ani de viata cu S.C.ARO S.A. Acolo am lasat o gramada de nervi si bani! Nici nervii si nici banii nu o sa-i mai recuperez, niciodata!Da, si în acesti ultimi ani care i-am prins, am avut prilejul de a trai multe evenimente, în care m-am prins de cap, m-am gândit ca nu sunt pe lumea asta! Conducere supercorupta, care avea în cap numai: "mie cât îmi iese la afacerea asta"! Am dat jos 2 ARO de pe banda, care ar fi trebuit sa fie ale mele, dar erau nasol facute. Am auzit decât: "da-l jos ramâne pentru intern"! Cum ati mai spus: daca fabrica era în Ardeal, sigur ar fi avut alta soarta. Dar, nu este de vina masina, este de vina Lutza de la scularie, pâna la Dom' Director! A fost de vina conducerea, care a favorizat furtul si mentalitatea de a face un lucru prost. Oamenii din zona..., ma rog, sunt ei cum sunt, dar la Dacia, astazi, fac lucru de calitate buna. La ARO nu au facut, pentru ca de sus în jos era o mentalitate de tzepari.
Cât despre trecut, îmi dau seama ca s-au exploatat oameni, care nu au profitat vreodata de stiinta lor. Dar asta nu este valabil numai pentru ARO. Avem atâtea exemple în istoria omenirii.... Bogatia britanicilor bazeaza pe milioane de crime, din coloniile facute, acte la care au fost ajutate si de produsele Land Rover. Istoria este în general murdara! Si nu exclud posibilitatea, ca tot ei au avut ghioambele bagate si în moartea Uzinei Muscelene!
Dan Popescu
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 263
Joined: 25 Sep 2008, 20:16

Re: asemanare aro si land rover defender!

Post by Dan Popescu »

domnule Werner,
aveti dreptate in ceea ce spuneti.
ideea e ca din dragoste prea mare pentru o masina exista riscul sa DOAR vezi singurul lucru bun din celelalte 99 rele, si personal asta nu o accept.

Masina nu are nici o vina: OK. Masina nu are oricum nici o vian, cum nu are nic durere nici suferinta, ca-i doar o bucata de fier invelita intr-o tabla.

dar de sufletul nostru, care ne stoarcem creierii si nervii si sanatatea (fizica si mentala) sa facem sa mearga un lucru pe care am dat bani (nu l-am furat) cui ii pasa?

La betivii aia ordinari care furau de sub nasul nostru tot de pe masini dupa ce luam in primire? La ciorditorii care scoteau piese peste gard? La panaramele care veneau muci la munca si nu erau in stare sa bage in span de 2 ori la fel, de erau 100 repere cu 100 dimeniuni chit ca erau in cota cu toleranta mica?

Recunoaste domnuke Werner cate zeci/sute de pistoane ai masurat si cantarit sa poti imperechea sa-ti faci un set? Care sa mai si mearga, nu sa-ti rupa vilbrochenul in prima saptamana. De cate ori nu ai crezut ca ti s-a decalibrat micrometrul, ca l-a scapat cineva pe jos, cand ai masurat 50 pistoane si ai gasit 50 cote?

Sau cand ai cumparat o aripa de schimb si ai crezut la montaj ca era de alt tip?

Sau ce sa cred cand am vorbit cu mesterul Ivan (de la service din Militari) azi la telefon, dupa vreo 5 ani si mi-a zis ca servofrana de salvare aro nu mai gasesc, ca au fost facute numai cateva sute pentru lotul de la politie, si ca incet, sa ma duc la dezmembrari sa aiu una de la Volvo seria 700 sa pot merge cu masina, ca alea normale nu se potrivesc?
Asta ca sa nu-ti zic ca mi-a spus: nea Dane, am crezut ca ai scapat de Aro, de n-ai mai trecut pe la mine atatia ani...si acum imi ceri iar piese.....ce sa-i zic?
Ca ma lupt sa salvez o masina? ca am fost asa de idiot sa mai dau si bani in continuare? Ca o sa necesite sute de ore de munca sa o punem la punct si apoi cateva zeci de ore de munca lunar numai sa o intretinem?

Un priten de la RAR a ras de mine: Dane, fa-o sa mearga dar nu te da cu ea pe strada, ca toate controalele sunt chitite exact pe Aro si Dacia, trebuie sa le scoatem din trafic ca moare lumea in / de ele !

Nu cred ca dragostea de o masina, prin telepatie face sa-i creasca nivelul calitativ. La CL nu trebuia dragoste: trebuia un singur lucru: respectarea disciplinei tehnologice. Si mai trebuia o chestie: sa aiba betivii aia oglinda acasa sa se uite dimineata in ea sa vada cum arata un nesimtit, care a trait degeaba, a iesit la pensie degeaba si a fost blestemat de zeci de mii de utilizatori din toata lumea asta care si-au bagat si si-au scos ......din ma-sa ori de cate ori ramaneau ca boii in strada.

Ca orice moneda, si aro are doua fete. Una a performantei, fiind un monument si o sclipire a geniului (asa cum a fost el) in anii aia in lume. Dar mai exista si alta, fiind un monument al prostiei, al ratarii, al esecului general al intregii afaceri si al fiecarei masini in particular, si o mare rusine pentru cei care si-au batut joc de cumparatori.

Cu asta trebuie sa luptam noi toti, sa dovedim nu ce masini am cumparat, ci ce masini AR FI TREBUIT sa cumparam. Si asta ne costa bani, nervi si timp. Timpul este cel mai scump, pentru ca este singura resursa neregenerabila din lumea asta.
User avatar
Werner
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 5229
Joined: 11 Dec 2006, 19:41
Location: Enzberg D
Contact:

Re: asemanare aro si land rover defender!

Post by Werner »

Despre mentalitatea si calitatea din Uzina ARO trebuie sa Va dau 100% dreptate. Din pacate aveti dreptate! Cât despre RAR si "trebuie scoase din circulatie, ca moare lumea în/cu ele", este o prostie, parerea mea. Asta apartine tot de mentalitatea omului. Eu am fost saptamâna trecuta la verificarea tehnica, dupa vreo 30 de minute am iesit afara, fara sa aibe Inginerul care a facut verificare, ceva de obiectat. Masina nu are joc la pivoti, frânele sunt foarte bune, rugina nu are, iluminarea, semnalizarea este în regula, noxele sunt chiar foarte bune (Peugeot TD). Daca o masina este bine întretinuta, nu prezinta nici un pericol, chiar daca este ARO, sau Dacia. Când ma duc undeva în fostul RDG, sunt întruniri cu masini vechi, vad Dacia 1300, sau 1310, sunt ca noi. Asa ceva nu se (prea) vede în România. Deci RAR-ul sa faca bine sa nu scoata masinile de pe drumuri, ci proprietarii care sunt de kkt. Daca-i scoate ARO din circulatie si Ghitza îsi cumpara Koyota, sunt convins ca si Koyota acela dupa câtiva ani, tot pericol public ajunge!
Dan Popescu
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 263
Joined: 25 Sep 2008, 20:16

Re: asemanare aro si land rover defender!

Post by Dan Popescu »

asa este, ideea este ca in fosta RDG dacia sau ARO sunt acum niste curiozitati asa cum sunt Trabant-urile la noi, si cine le are le tine cu grija.
Ati pomenit de ARO TD peugeot: parerea mea este ca a fost singura versiune acceptabila din intreaga productie ARO, iar parerea mea e ca pe locul 2 ar veni 240-241-242-243 cu motor L25.
restul, ...............

Post Reply