dragospetres wrote: ↑28 Jul 2022, 05:16 ,s-a apucat de automotoare,locomotive ,tevi, care nu erau de loc urgente.
Dragos, am citit in revista Magazin Istoric parti din monografia Uzinelor Malaxa .
Datorita relatiilor lui Malaxa se votau legi care sa il ajute la dezvoltare .
A fost votata o lege care prevedea intre altele sa i se platesca diferenta dintre costul locomotivei construite in strainatate si cea contruita de el ( mai ieftina datorita fortei de munca plus umflarii pretului locomotivei germane ), plus cheltuielile de transport .
Sau cand a infiintat fabrica de tevi si tuburi de foraj au urcat taxele vamale la import .
Mergea pe ceea ce putea primi de la bugetul de stat , relationat cu CFR sau cu industria petrolului , care totusi era orientata spre eficienta / profit .
Aha, si pierdea la poker cu Carol totdeauna .
http://banatuldemunte.blogspot.com/2010 ... alaxa.html
Armata nu a dorit productie in tara , asa ca adio camioane , cred ca ai vazut atitudinea generalilor in link-urile pe care le-am pus relativ la procesul ing.Carp .
In alta ordine de idei , ca sa vezi ce industrie militara / grea aveam in 1918 dupa Unire si cu ce am ramas in 1938
http://banatuldemunte.blogspot.com/2010 ... ament.html
http://banatuldemunte.blogspot.com/2013 ... otive.html
http://www.automobileromanesti.ro/Altele/Marta/
https://magyarjarmu.hu/ipar/marta/
https://volganeagra.blogspot.com/2010/1 ... astra.html
https://wosypetter.wordpress.com/2017/0 ... -la-cugir/
https://wosypetter.files.wordpress.com/2017/03/67.jpg
Dar desi vorbim despre dotarea armatei , cred ca ar merge mutata o parte din topic la Autovehicule antebelice .
Rog un administrator sa faca mutarea daca este posibil .